Przetargi.pl
Usługi dozoru dla Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, ul. Słoneczna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8420730, 0598420269 , fax. 598420284
  • Data zamieszczenia: 2016-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słoneczna
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8420730, 0598420269, fax. 598420284
    REGON: 77098312400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi dozoru dla Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zamówienie obejmuje dozór fizyczny posesji przy ul. Słonecznej 16 e w Słupsku, działka o pow. 1,49 ha, ogrodzona i zabudowana obiektami budynek administracyjny, garaże (7 szt.), budynek magazynowy z rampą, budynek magazynowy, wiata, parking, zapewnienie, w razie konieczności, interwencji pracowników ochrony posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia (dysponowaniem patrolem interwencyjnym), w czasie nie dłuższym niż 5 minut od momentu zgłoszenia. 1.2 Zamawiający oczekuje zapewnienia fizycznego dozoru na w w obiekty w dni robocze, w czasie poza godzinami pracy Zamawiającego, w godzinach od 14.45 do godz. 7.15 dnia następnego oraz całodobowo w dniach wolnych od pracy i w dni świąteczne. 1.3 Średnio w roku kalendarzowym, przewiduje się około 6.900 godzin dozoru. 1.4 Obowiązki pracownika ochrony zostały wymienione w instrukcji fizycznej ochrony obiektów Zarządu Dróg Powiatowych przy ul. Słonecznej 16E w Słupsku rozdział II Rozdział II Instrukcja fizycznej ochrony obiektów Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku przy ul. Słonecznej 16E I. Uwagi ogólne Obiekty Zarządu Dróg Powiatowych usytuowane są na posesji przy ul. Słonecznej 16e w Słupsku. Są to budynek administracyjny l piętrowy, budynek garażowy (3 duże garaże i 4 małe) magazyn z rampą, magazyn, wiata i budynek warsztatowy. Wejście główne znajduje się przy ul. Słonecznej, obok budynku administracyjnego. II. Czas pełnienia służby ochrony przez pracownika firmy ochroniarskiej l. w dni robocze od godz. 14:45 do godz. 7.15 2. w dni wolne od pracy c a ł o d o b o w o III. Szczegółowy zakres czynności pracownika ochrony Podstawowym obowiązkiem pracownika ochrony jest niedopuszczenie do jakiegokolwiek bezprawnego zamachu na dobro prawnie chronione w obiektach, jak również niedopuszczenie do jakichkolwiek strat w wyniku działań sił przyrody np. pożaru itp. 1. Ponadto pracownik ochrony ma obowiązek 1.1. kontrolować ruchu osobowy celem niedopuszczenia do wejścia na teren posesji, budynków osób nieupoważnionych ( mieć orientację ile i jakie osoby, w którym pomieszczeniu przebywają odnotować godziny ich pobytu w książce służb). 1.2. Nadzorować teren, budynków i ogrodzenia oraz pomieszczeń wewnątrz. 1.3. Podejmować natychmiastowe działania w przypadku zauważenia zagrożeń naruszających stan bezpieczeństwa a w uzasadnionych przypadkach powiadomić Dyrekcję Zarządu Dróg Powiatowych lub upoważnionych pracowników. 1.4. Wezwać, w przypadku zagrożenia własny patrol interwencyjny. 1.5. Prowadzić stosowaną dokumentację. 1.6. Sygnalizować Zleceniodawcy i Zleceniobiorcy o zauważonych brakach w zabezpieczeniu i innych spostrzeżeniach mających wpływ na bezpieczeństwo chronionych obiektów 1.7. Wykonywać inne czynności ochronne związane z podniesieniem stanu bezpieczeństwa chronionych obiektów 1.8. Ściśle przestrzegać prawa w kontaktach z ludźmi. 1.9. Być lojalnym wobec pracodawcy i Zleceniodawcy. 1.10. Posiadać przy sobie dowód tożsamości i przypięty w widocznym miejscu identyfikator. 1.11. Wykonywać powierzone zadania w schludnym i czystym ubiorze. 1.12. Poddać się kontroli upoważnionym organom i upoważnionym osobom. 1.13. Wykonywać polecenia otrzymane od Zleceniodawcy będące czynnościami mieszczącymi się w przedmiocie umowy. 1.14. Zachować obiektywizm w trakcie kontroli pracowników Zleceniodawcy. Nie ujawniać wobec osób postronnych informacji o chronionych obiektach i innych danych mogących mieć wpływ na stan bezpieczeństwa. 1.15. Dbać o powierzony sprzęt, zachować czystość i porządek w zajmowanym pomieszczeniu. 1.16. Rzetelnie zdać służbę ochronną. 1.17. Starannie przejąć obiekty od poprzedników: 1.17.1. ustalić czy są uwagi co do zabezpieczenia, 1.17.2 zapoznać się z treścią zapisów w książce służby, 1.17.3 dokonać obchodu terenu i budynków, a także sprawdzenie stanu ich zabezpieczeń, 1.17.4. odnotować uwagi w książce służby. 2. Przebieg służby ochronnej: 2.1. w porze dziennej przynajmniej raz na 2 godziny dokonać obchodu i kontroli stanu zabezpieczenia, 2.2. w porze wieczorowo- nocnej raz w ciągu godziny dokonać obchodu i kontroli stanu zabezpieczenia 2.3. rzetelnie czuwać cały czas nad bezpieczeństwem chronionego terenu i budynków, 2.4. po godzinach pracy zamykać bramy i wejście na teren posesji oraz drzwi wejściowe do budynków, 2.5. o godz. 6.00 przed rozpoczęciem pracy Zarządu otworzyć bramę i wejście na posesję oraz drzwi wejściowe do budynku administracyjnego 2.6. każdy przypadek otwarcia wejścia odnotować w książce służby (dla kogo, godz. itp.) 2.7. dokumentować w książce przebieg i wyniki służby. 2.8. zapalać lampy oświetlające dozorowana posesję i je gasić w porze gdy zrobi się widno na dworze. IV. Zabezpieczenie pomieszczeń biurowych. 1. Wprowadza się bezwzględny obowiązek zamykania po godzinach pracy, we wszystkich budynkach a w szczególności w budynku administracyjnym wszystkich pomieszczeń, drzwi wejściowych i okien. 2. Do każdego z tych pomieszczeń istnieją dwa komplety kluczy, 2.1. z jednego kompletu kluczy korzystają użytkownicy tych pomieszczeń oraz biur w godzinach urzędowania a po zakończeniu pracy mają obowiązek pozostawienia ich w szafce na klucze w pomieszczeniu portierni, z tego kompletu kluczy korzysta także sprzątaczka w godzinach swojej pracy tj. po godz. 15.00 2.2. drugi komplet kluczy znajduje się w Sekcji Organizacyjno Administracyjnej który stanowi komplet zapasowy( alarmowy) dopuszcza się możliwość posiadania przez pracowników biura Zarządu trzeciego kompletu kluczy, za wiedzą i w uzgodnieniu z Dyrekcją i Sekcją Organizacyjno Administracyjną 3. Po godzinach pracy pracownik biura może wejść do pomieszczenia, w którym pracuje jedynie za wiedzą pracownika ochrony .Również fakt zakończenia pracy po godzinach urzędowania powinien być zgłoszony pracownikowi ochrony, który każdorazowo winien odnotować to w książce służb. 4. Zobowiązuje się osoby pracujące przy sprzątaniu biur i pomieszczeń do składania codziennej i każdorazowej informacji pracownikowi ochrony o fakcie zamknięcia pomieszczeń oraz zauważonych nieprawidłowościach. 5. Niezależnie od czynności zawartych w pkt.4, każdy pracownik ochrony jest zobowiązany do osobistego sprawdzenia stanu zamknięć wszystkich pomieszczeń po wyjściu sprzątaczek lub użytkownika biura. 6. W przypadku stwierdzenia faktu niezamknięcia biura, pomieszczenia, pozostawienia światła, włączonych urządzeń itp. pracownik ochrony jest zobowiązany do ich wyłączenia, zamknięcia itp. w uzasadnionych przypadkach powiadomić użytkownika biura, przedstawiciela Zarządu lub inną upoważnioną osobę a fakt ten odnotować szczegółowo w książce służb. 7. Ustala się zasadę, że pracownik ochrony nie korzysta z kluczy od pomieszczeń z wyjątkiem w w sytuacji alarmowych, przede wszystkim chroni te pomieszczenia przed ingerencją z zewnątrz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie złotych dwa tysiące 00/100). 12.2 Wadium może być wnoszone w 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 12.3 Wadium w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto zamawiającego Bank Spółdzielczy w Ustce Oddział w Słupsku nr 18 9315 0004 0050 6791 2000 0040 z dopiskiem Wadium świadczenie usług dozoru. Wiążąca jest data uznania rachunku zamawiającego. 12.4 Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz zamawiającego, w przypadku, gdy 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy wykonawcy. 12.5 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12.6 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12.7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12.8 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.9 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach