Przetargi.pl
Usługi doradcze w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy szpitala przez okres 12 miesięcy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach

Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 25-736 Kielce, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48413671339 , fax. +413660014
  • Data zamieszczenia: 2020-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Grunwaldzka 45
    25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. +48413671339, fax. +413660014
    REGON: 00028978500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wszzkielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi doradcze w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy szpitala przez okres 12 miesięcy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi doradcze w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala przez okres 12 miesięcy tj. w szczególności:• Wykonanie analizy działalności Szpitala na podstawie przekazanych danych: elektronicznych komunikatów rozliczeniowych i umów z NFZ, danych dotyczących kosztów i przychodów Szpitala i poszczególnych jednostek organizacyjnych, informacji o strukturze organizacyjnej i działalności Szpitala (Benchmarking i Optymalizacja Pracy Szpitala).• Opracowanie czterech kwartalnych raportów Symulatora Pracy Szpitala w wersji elektronicznej i przesłanie ich Zamawiającemu na portalu MyHospital za okres od 01.04.2020 do 31.03.2021 r.• Weryfikacja rozliczeń z NFZ ze wskazaniem przypadków o błędnym, niekompletnym i nieoptymalnym rozliczeniu dla wszystkich hospitalizacji za okres 01.07.2020 do 30.06.2021 r.• Opracowanie czterech kwartalnych raportów Jednorodnych Grup Pacjentów JGP. • Opracowanie czterech kwartalnych raportów Przypadków Powikłanych i Przedłużonych. • Opracowanie czterech kwartalnych raportów Symulatora Pracy Poradni.Opracowanie czterech kwartalnych raportów SOR.• Opracowanie i przekazywanie w formie drukowanej broszur kompleksowych opisów analizy dla Dyrekcji, oraz indywidualnych opisów dedykowanych dla Ordynatorów poszczególnych Oddziałów • Minimum jedna trzydniowa wizyta konsultacyjna w siedzibie Zamawiającego.• Trzy trzydniowe wideokonferencje. • Instalacja i Serwis systemu INFOBOX z jednym panelem ogólnym.• Monitorowanie poziomu Realizacji Ryczałtu – Monitor Realizacji Ryczałtu.• Weryfikacja rozliczeń z NFZ świadczeń realizaowanych w ramach ambolatoryjnej opieki specjalistycznej (AOS) za okres od 01.07.2020 do 30.06.2021 r. Opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72316000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pozostałe oświadczenia i dokumenty jakie muszą być załączone do oferty w tym dokumenty na potwierdzenie iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia:• wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji dostaw, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy• w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika, • w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej.Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia:wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników.określenie zakresu pełnomocnictwa,podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. c) jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p. w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 14. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.wszzkielce.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności (wraz z informacją, iż członkowie grupy kapitałowej złożyli odrębne oferty w danym postępowaniu ) lub braku przynależności do tej samej grup/y kapitałowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015r poz. 184, z późn. zm.) i złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe w przedmiotowym postepowaniu. Zgodnie z treścią art. 4 pkt 14 w/w ustawy poprzez grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę Wykonawca wraz ze złożonym oświadczeniem o przynależności do tej samej grupy kapitałowej i złożeniu odrębnych ofert lub ofert częściowych może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach