Przetargi.pl
Usługi doradcze dot. realizacji przedsięwzięcia polegającego na adaptacji powierzchni biurowej w kompleksie tzw. Młynów Toruńskich w oparciu o model partnerstwa publiczno-prywatnego.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2012-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi doradcze dot. realizacji przedsięwzięcia polegającego na adaptacji powierzchni biurowej w kompleksie tzw. Młynów Toruńskich w oparciu o model partnerstwa publiczno-prywatnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych usług doradczych, prawniczych, finansowo - ekonomicznych i technicznych obejmujących w szczególności: - udzielanie porad i konsultacji, umów, ogłoszeń, analiz i innych niezbędnych dokumentów, a także opinii prawnych, - uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Gminę Miasta Toruń w postępowaniu dotyczącym wyboru partnera prywatnego lub koncesjonariusza do realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na adaptacji powierzchni biurowej w kompleksie tzw. Młynów Toruńskich. 2. Świadczenie usług zostanie podzielone na trzy etapy i polegać będzie w szczególności na wykonaniu opracowań zawierających: a) etap wstępny (czas trwania: nie dłużej niż 2 miesiące): - analizie dokumentów strategicznych i finansowych Gminy Miasta Toruń pod kątem rozpoczęcia współpracy z inwestorami w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego, - przeprowadzeniu PPS (PPP Potential Scan - wstępna analiza PPP), w celu określenia korzyści zastosowania PPP, - opracowaniu ogólnych koncepcji prawno-finansowych dla wskazanego projektu PPP, - rekomendacji w zakresie działań związanych z wdrożeniem mechanizmu PPP lub koncesyjnego u Zamawiającego; b) etap przygotowawczy (czas trwania: nie dłużej niż 5 miesięcy), w zależności od wyników analiz przeprowadzonych na etapie wstępnym będzie w szczególności polegał na: - sporządzeniu rekomendowanej struktury prawno-finansowej, - opracowaniu analizy finansowo-ekonomicznej, - opracowaniu analizy ryzyka z uwzględnieniem podziału zadań pomiędzy podmiotem publicznym a partnerem prywatnym z uwzględnieniem skutków prawnych - ocenie skutków podatkowych dla planowanego projektu, - badanie wpływu projektu PPP na sytuację finansową jednostki pod kątem budżetu, długu publicznego oraz wieloletniej prognozy finansowej, - sporządzeniu analiz wystąpienia pomocy publicznej w projekcie PPP, - wskazaniu zagadnień wymagających interpretacji z właściwymi instytucjami i organami (np. Ministerstwo Finansów, RIO, UZP), - rekomendacji optymalnych sposobów i form realizacji przedsięwzięcia w ramach PPP lub koncesji, - udziale w spotkaniach kierownictwa jednostek organizacyjnych JST lub na sesji rady w celu prezentacji wyników przeprowadzonych analiz i udzielania wyjaśnień, - badaniu rynku i opracowaniu listy potencjalnych wykonawców, - promocji projektu PPP wśród potencjalnych wykonawców, - organizacji spotkań informacyjnych z potencjalnymi wykonawcami, c) etap wyboru inwestora prywatnego (czas trwania: nie dłużej niż 5 miesięcy): - rekomendacja wyboru podstawy prawnej i trybu postępowania, wynikające z uprzednio sporządzonych analiz (weryfikacja), - opracowanie regulaminu komisji przetargowej, - opracowanie szczegółowego harmonogramu postępowania w celu wdrożenia PPP, - opracowanie ogłoszenia o postępowaniu, zawierającego m.in. kryteria wyboru ofert do zamieszczenia w wymaganych publikatorach polskich i europejskich, - opracowanie załączników do ogłoszenia, w zależności od wybranego trybu postępowania, - ocena spełniania przez partnerów prywatnych i inne zainteresowane podmioty warunków udziału w postępowaniu, - organizacja i udział w spotkaniach negocjacyjnych z potencjalnymi inwestorami prywatnymi w charakterze doradcy, biegłego lub członka komisji (aspekty prawne, finansowe, podatkowe, techniczne, organizacyjne, marketingowe, związane z zarządzaniem) - do czasu zakończenia negocjacji, - udzielanie partnerom prywatnym i zainteresowanym podmiotom oraz podmiotowi publicznemu (koncesjodawcy) wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z toczącym się postępowaniem, - występowanie do potencjalnych wykonawców z dodatkowymi pytaniami lub w celu uzyskania dodatkowych wyjaśnień lub informacji, - opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ) lub Opisu Warunków Koncesji (dalej: OWK), - sporządzenie projektu umowy o PPP lub umowy koncesji, - pomoc w udzielaniu wyjaśnień związanych z SIWZ, OWK lub warunkami umowy, - sporządzenie zaproszeń do złożenia oferty przez potencjalnych inwestorów, - pomoc w ocenie złożonych ofert pod kątem formalno-prawnym oraz merytorycznym, - pomoc w wyborze najkorzystniejszej oferty, m.in. poprzez przeprowadzenie analizy PSC (Public Sector Comparator - komparator sektora publicznego) - porównanie wybranej oferty PPP z modelem tradycyjnym, - sporządzenie ostatecznej wersji umowy o PPP, umowy koncesji na roboty budowlane lub umowy koncesji na usługi wraz ze wszelkimi niezbędnymi umowami wykonawczymi (pakiet kontraktowy PPP). 3. Podstawą przejścia do następnego etapu jest zatwierdzenie protokołu odbioru prac przez Zamawiającego, o którym mowa w § 7 ust. 5 wzoru umowy oraz pisemna decyzja Zamawiającego o przejściu do następnego etapu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791110005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach