Przetargi.pl
,,Usługi cateringowe dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska”

UNIWERSYTET WROCŁAWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, Plac Uniwersytecki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713752822
  • Data zamieszczenia: 2022-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
    Plac Uniwersytecki 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713752822
    REGON: 000001301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Usługi cateringowe dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest świadczenie dwóch Usług cateringu zwanych dalej Usługa nr 1 i Usługa nr 2 na rzecz Zamawiającego podczas organizacji następujących uroczystości: 1. Usługa pierwsza tj. uroczystości odnowienia dyplomów doktoranckich na Wydziale Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska realizowana będzie w dniu 10.12.2022 r. w Oratorium Marianum Uniwersytet Wrocławski (pl. Uniwersytecki 1 Wrocław).2. Usługa druga tj. uroczystość Barbórki realizowana będzie w dniu 9.12. 2022 r. w Instytucie Nauk Geologicznych ul. Cybulskiego 30 Biblioteka.3. Zamawiający może zmienić lokalizację usług cateringowych. Informację o zmianie Zamawiający jest zobowiązany przedstawić Wykonawcy na 5 dni przed rozpoczęciem wydarzenia. 4. Zamawiający zastrzega, że może przesunąć termin organizacji do końca 2022 roku, informując o powyższym pisemnie Wykonawcę na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, ze względu:a) sytuację epidemiczną związaną z COVID -19; b) sytuację związaną z działaniami wojennymi (m. in. w państwach sąsiadujących z Polską);c) decyzję kierownika jednostki organizacyjnej, tj. Dziekana Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska o przesunięciu terminu. 5. Spodziewana liczba uczestników dla uroczystości nr 1 to min. 60 osób, max. 80 osób (zamówienie podstawowe), z opcją zwiększenia do max. 100 osób (na zasadach opisanych w § 3).6. Spodziewana liczba uczestników dla uroczystości nr 2 to min. 100 osób, max. 120 osób (zamówienie podstawowe), z opcją zwiększenia do max. 140 osób (na zasadach opisanych w § 3).7. Zamawiający zobowiązany jest do określenia ostatecznej liczby uczestników, po ich rejestracji, w terminie nie później niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia. 8. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ pn.: „Opis przedmiotu zamówienia”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55520000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach