Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg
- Adres: 50137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
- Data zamieszczenia: 2017-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
pl. Uniwersytecki 1
50137 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
REGON: 130100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi asysty technicznej dla systemu kadrowo - płacowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług Asysty Technicznej dla posiadanego przez Uniwersytet Wrocławski systemu kadrowo – płacowego w następującym zakresie: a) usługa Asysty Technicznej z zakresu „B” obejmuje konsultacje i porady z zakresu obsługi i funkcjonowania Systemu świadczone przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zgodnie z zapisem w Załączniku nr 1 do Umowy – rozdział 1; b) usługa Asysty Technicznej z zakresu „C” obejmuje wykonanie odpowiednich czynności mających na celu usunięcie wykrytych Błędów w Systemie zgodnie z zapisem w Załączniku nr 1 do Umowy – rozdział 2; c) usługa Asysty Technicznej z zakresu „D” obejmuje, zgodnie z zapisem w Załączniku nr 1 do Umowy – rozdział 3; - informowanie Zamawiającego o fakcie powstania nowej wersji Systemu. - przekazywanie Zamawiającemu nowych wersji Systemu na nośniku odpowiednim dla Zamawiającego lub poprzez udostępnienie na serwerze ftp, wraz z instrukcją instalacji i informacją o zmianach funkcjonalnych; d) usługa Asysty Technicznej z zakresu „E” obejmuje, zgodnie z zapisem w Załączniku nr 1 do Umowy – rozdział 4; - wykonywanie zleconych przez Zamawiającego zmian w funkcjonalności Systemu tak, aby spełniał on specyficzne wymagania Zamawiającego, - wykonanie innych dodatkowych prac zleconych przez Zamawiającego związanych z Systemem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Aktualne Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a Pzp – wymienione w rozdz. VI pkt 1-3 – w formie oryginału; 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 5) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - w formie oryginału. II. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. III.4 i III.5 Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedłużenie wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego licencji HCL DOMINO i dostawa nowych licencji ze wsparciem
Dodano: 2023-10-19 - Serwis wsparcia dla systemów wdrożonych przez COIG S.A. oraz usługa rozwoju oprogramowania – w 2021r. CUI-ZZ.3200.33.2020
Dodano: 2022-03-08 - Usługa opieki serwisowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w okresie 36 miesięcy od daty podpisania umowy
Dodano: 2021-01-28 - Serwis wsparcia dla systemów wdrożonych przez COIG S.A. oraz usługa rozwoju oprogramowania – w 2021r. CUI-ZZ.3200.33.2020
Dodano: 2021-01-25 - Usługa opieki serwisowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w okresie 36 miesięcy od daty podpisania umowy
Dodano: 2020-12-04 - Obsługa techniczna systemu komputerowego, stacji roboczych i serwerów Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
Dodano: 2020-11-26 - Usługi utrzymania systemu finansowo-księgowego Teta.Edu
Dodano: 2020-09-28 - Usługa opieki serwisowej systemu SIMPLE.BAZUS dla Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Dodano: 2020-04-30 - Usługa serwisowa polegająca na modernizacji aparatu Magnetom Avanto SN 27776 prod. 2011 do najnowszej wersji oprogramowania VB19B
Dodano: 2020-03-20 - Usługa serwisu i wsparcia technicznego – Systemu Informatycznego Esculap
Dodano: 2020-03-16