Przetargi.pl
Usługę serwisowania i naprawę samochodów służbowych Urzędu Miejskiego Wrocławia

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50141 Wrocław, pl. Nowy Targ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
  • Data zamieszczenia: 2018-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 42377
    50141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
    REGON: 109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługę serwisowania i naprawę samochodów służbowych Urzędu Miejskiego Wrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego Wrocławia w zakresie: 1) wykonywania czynności pogwarancyjnych przeglądów technicznych okresowych /OT-1 i OT-2/, 2) wymiany uszkodzonych części zamiennych oraz usuwania uszkodzeń pojazdów wynikających z bieżącej eksploatacji pojazdu, zagrażających bezpieczeństwu użytkownika, których konieczność wykonania stwierdzono w trakcie przeglądu lub naprawy Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania. • Usługa okresowego przeglądu technicznego i naprawa wykonywana będzie na podstawie zamówienia składanego przez pracownika Działu Transportu Zamawiającego w dowolnej formie (zgłoszenia telefonicznego, faksem, e-mailem lub osobiście). • Wykonawca ma obowiązek dokonywania napraw i konserwacji przy użyciu oryginalnych części i materiałów. Parametry materiałów eksploatacyjnych i części stosowanych w czasie przeglądów oraz napraw muszą odpowiadać zaleceniom producenta samochodów. • Wykonawca musi udzielić gwarancji na części (z wyłączeniem przynależnych do grupy jednorazowego użytku) oraz na jakość dokonywanych czynności wchodzących w zakres przeglądów technicznych napraw, której bieg rozpoczyna się od dnia odbioru samochodu z naprawy lub przeglądu. Czynność ta będzie potwierdzona protokołem odbioru podpisanym przez obie strony. • Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki okresowych przeglądów technicznych dla każdego pojazdu oddzielnie. • Wykonawca zapewnia holowanie z miejsca awarii na terenie miasta Wrocławia do serwisu na własny koszt i własne ryzyko. • Wykonawca musi posiadać: a) dokument autoryzacji (świadectwo, zezwolenie, licencję) lub umowę dealerską lub umowę z autoryzowaną firmą /dealerem upoważniającą do wykonywania czynności obsługowych i naprawczych samochodów wykazanych w ZADANIU dla którego składa ofertę, b) autoryzowany serwis samochodów (dla których składa ofertę) na terenie Gminy Wrocław i terenie kraju. • Wykonawca w dniu podpisania umowy przekaże upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego oświadczenie w zakresie postępowania z odpadami, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 1 osoby wykonującej min. wskazane poniżej czynności przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia: • bezpośredni kontakt Zamawiający – Wykonawca, • współpraca w przypadkach pojawienia się problemów i uzgodnień w zakresie realizacji przedmiotu umowy, w celu ich szybkiego rozwiązania Zamawiający ma prawo: • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu. • naliczenia kar umownych, o których mowa w § 7 ust. 2 projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Najpóźniej w terminie do 3 dni od zawarcia umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę co najmniej 1 osoby wykonującej min. wskazane powyżej czynności przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego (http://bip.um.wroc.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (w formie oryginału) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach