Przetargi.pl
USŁUGA ODBIORU I UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH Z 24 WOG

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2018-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: wojskowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA ODBIORU I UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH Z 24 WOG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych z 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres (przewidywane ilości) zawiera załącznik nr 6 do siwz (opis przedmiotu zamówienia). 2. Uwagi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 2.1. Wykonawca będzie odbierał odpady ze wskazanych w załączniku magazynów sukcesywnie. Wykaz jednostek wojskowych z terenu, których należy dokonać odbioru odpadów, zawarto w załączniku nr 6 do siwz – opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do umowy). 2.2. Załadunek oraz transport odpadów z miejsc odbioru odbywać się będzie na koszt Wykonawcy oraz jego siłami. Dokładna ilość odbieranych odpadów zostanie każdorazowo określona poprzez zważenie odpadów przez Wykonawcę w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Wagę do ważenia odpadów przy przekazywaniu zabezpieczy Wykonawca (waga musi spełniać wymagania metrologiczne wymagane przy obrocie towarowym oraz posiadać Deklaracje Zgodności ). 2.3. Podane ilości odpadów są wartościami szacunkowymi i mogą ulegać zmianom. Płatność następować będzie za ilość faktycznie odebranych i unieszkodliwionych odpadów. 2.4. W ramach zamówienia wykonawca dokonywać będzie odbioru i unieszkodliwienia odpadów własnym środkiem transportu. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg, jakość, terminowe wykonanie zamówienia oraz należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 2.5. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia przejęcia odpadu na karcie przekazania odpadu, w odpowiedniej ilości egzemplarzy (wytwórca, transportujący, przyjmujący odpad do odzysku lub unieszkodliwienia) – 1 egz. należy przekazać wraz z fakturą. 2.6. Usługa będzie realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2018 poz. 992 z póź.zm.). 2.7. Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: Posiadania przez cały okres trwania umowy decyzji wymienionej w art. 27 ust. 2 pkt.1 lub 2, albo wpisu do rejestru w zakresie o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5, oraz w przypadku transportującego odpady - przedstawienie umowy z firmą posiadającą decyzję zgodnie z art. 27 ust. 2 pkt.1 lub 2 lub posiadającą wpis do rejestru w zakresie o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5, zgodnie z Ustawą o odpadach (Dz. U. 2018 poz.992 z póź.zm.). 2.8. W przypadku szkód powstałych podczas odbioru odpadów odpowiedzialność za ich likwidację ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz) Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do siwz) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 2 do siwz). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach