Przetargi.pl
Usługa związana z prowadzeniem gospodarki mieszkaniowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą na terenie działania Sekcji Zamiejscowej w Olecku Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-448 Olsztyn, Głowackiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (89) 524-88-04, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie
    Głowackiego 6
    10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (89) 524-88-04, , fax. -
    REGON: 36784953800106
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa związana z prowadzeniem gospodarki mieszkaniowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą na terenie działania Sekcji Zamiejscowej w Olecku Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z prowadzeniem gospodarki mieszkaniowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą wchodzącą w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa znajdującą się na obszarze działania Sekcji Zamiejscowej w Olecku Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie, to jest na terenie woj. Warmińsko-mazurskiego, powiat olecki i gołdapski. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie m.in. następujących czynności: 1) Prowadzenie spraw związanych z gospodarką mieszkaniową i towarzyszącą infrastrukturą, 2) Planowanie zadań rzeczowo-finansowych związanych z inwestycjami, remontami i likwidacją obiektów budowlanych i innych środków trwałych Zasobu Własności Skarbu Państwa oraz sporządzanie informacji z tego zakresu, 3) Realizacja zadań inwestycyjnych, remontowych i likwidacji obiektów budowlanych i innych środków trwałych Zasobu podejmowanych przez KOWR, 4) Nadzór nad inwestycjami, remontami i likwidacją środków trwałych prowadzonymi przez Koordynatorów i dzierżawców, 5) Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem obiektów Zasobu wpisanych do rejestru zabytków, 6) Nadzór nad prowadzeniem ksiąg obiektów budowlanych, 7) Nadzór nad realizacją procesów likwidacji substancji szkodliwych w obiektach budowlanych, w tym azbestu, 8) Sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym w zakresie inwestycji i remontów, 9) Właściwe stosowanie instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu, 10) Realizacja innych zadań zleconych przez Dyrektora Oddziału Terenowego, 11) Sporządzania wykazów wykonanych usług wraz z rozliczeniem godzinowym przed wystawieniem faktury za usługi. 3. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia został uszczegółowiony w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70331000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IX SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną