Gmina Biłgoraj ogłasza przetarg
- Adres: 23-400 Biłgoraj, Kościuszki
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 6882830, , fax. 84 6863584
- Data zamieszczenia: 2019-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Biłgoraj
Kościuszki 88
23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
tel. 84 6882830, , fax. 84 6863584
REGON: 95036903700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbilgoraj.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa zorganizowania imprezy turystycznej „Wczasy w Tunezji” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „ Usługa zorganizowania imprezy turystycznej „Wczasy w Tunezji” zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym– załącznik nr 1 do Umowy UWAGA Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń, oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 PZP, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z zapisami SIWZ tj. jeżeli .: 7.2.1.1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie organizowania imprez turystycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 listopada 2017 o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych oraz pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (Dz. U. z 2019r. poz. 238), tj. wpis do Rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych oraz posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 20.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Biłgoraj (adres: ul. Kościuszki 88, 23-400 Biłgoraj; kontakt: adres e-mail: sekretariat@gminabilgoraj.pl, telefon kontaktowy: 84 6882830*); 20.2 Administrator wyznaczył na Inspektora ochrony danych osobowych Pana Marka Dobraczyńskiego, adres e-mail: m.dobnraczynski@gminabilgoraj.pl, tel. kontaktowy 84 6882836 20.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z w/w postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „USŁUGĘ ZORGANIZOWANIA IMPREZY TURYSTYCZNEJ -WCZASY W TUNEZJI”, nr postępowania ZP.271.2.5.2019 20.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 20.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 20.6 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 20.7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 20.8 posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 20.9 nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja wycieczek dla uczestników projektu pn. „Senior w Gminie Bełżyce” Zadanie od 1 do 4
Dodano: 2023-07-05 - Organizacja wycieczek dla członków 3 klubów seniora na terenie Gminy Kock w ramach projektu „Pogodna jesień. Kluby Seniora w Gminie Kock”
Dodano: 2023-06-12 - Organizacja wycieczek dla członków 3 klubów seniora na terenie Gminy Kock w ramach projektu „Pogodna jesień. Kluby Seniora w Gminie Kock”
Dodano: 2023-03-29 - Organizacja wycieczek w ramach projektu „BEZPIECZNA PRZYSTAŃ"
Dodano: 2022-11-29 - Usługi organizowania wyjazdów i wycieczek dla uczestników Klubu Seniora w Wisznicach
Dodano: 2020-10-12 - Organizacja wycieczki do Barcelony dla pracowników Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. K. Lipińskiego w Lublinie
Dodano: 2019-11-22 - Organizacja wycieczki do Ziemi Świętej dla pracowników Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. K. Lipińskiego w Lublinie
Dodano: 2019-11-14 - Usługa zorganizowania imprezy turystycznej „Wczasy w Tunezji”
Dodano: 2019-04-12 - usługa kompleksowej organizacji wyjazdu studyjnego po województwie lubelskim
Dodano: 2019-04-10 - Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji staży zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Białej Podlaskiej w ramach realizacji projektu: „Ekonomik drogą do kariery” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2019-03-15