Przetargi.pl
Usługa zapewnienia ciągłości drukowania, serwisu i utrzymania ciągłości funkcjonowania urządzeń drukujących oraz wsparcia systemu zarządzania wydrukiem

Gdańskie Centrum Informatyczne ogłasza przetarg

  • Adres: 80-601 Gdańsk, Prof. Witolda Andruszkiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3236415, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdańskie Centrum Informatyczne
    Prof. Witolda Andruszkiewicza 5
    80-601 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3236415, , fax. -
    REGON: 367708720
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gci.gdansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zapewnienia ciągłości drukowania, serwisu i utrzymania ciągłości funkcjonowania urządzeń drukujących oraz wsparcia systemu zarządzania wydrukiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia ciągłości drukowania serwisu i utrzymania ciągłości funkcjonowania urządzeń drukujących oraz wsparcia systemu zarządzania wydrukiem świadczona przez Wykonawcę. Przez urządzenia drukujące należy rozumieć wszystkie urządzenia zarządzane przez Zamawiającego wskazane w Załączniku nr 4a do SIWZ (dalej Urządzenia Zamawiającego). Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewni w sposób ciągły możliwość pełnego użytkowania Urządzeń Zamawiającego, w szczególności w zakresie drukowania, skanowania, kopiowania. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest wykonywania czynności serwisu i napraw Urządzeń Zamawiającego oraz do zaopatrywania wszystkich wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia Urządzeń Zamawiającego w materiały eksploatacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz urządzeń drukujących wraz z dokładną ich lokalizacją zawiera Załącznik nr 4a do SIWZ. Wykaz załączników został określony w rozdziale XX SIWZ. 2. Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 3. Szczegółowe wymagania i informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz warunków płatności i rozliczeń zawiera załącznik – istotne postanowienia umowy. 4. Złożona w niniejszym postępowaniu oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały zakres czynności i elementów należących do przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszelkich materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, odpowiednich dla danego urządzenia, o najwyższej jakości. Wszystkie dostarczane elementy i materiały muszą być dopuszczone do użytku oraz muszą być bezpieczne. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia własnymi środkami. 5. Wykonawca z którym Zamawiający zawrze umowę przez cały okres obowiązywania umowy musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wskazanym w istotnych postanowieniach umowy. 6. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 12 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy Urządzeń Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 9 000,00 zł (dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelew bankowy), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego), 2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, 3) kwotę, 4) termin ważności, 5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez pośrednictwa banku lub innej tego typu instytucji, 6) być nieodwołalny, 7) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp, 8) a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek Gdańskiego Centrum Informatycznego 02 1240 1268 1111 0010 7864 3106 z dopiskiem: „USŁUGA ZAPENIENIA CIĄGŁOŚCI DRUKOWANIA, SERWISU I UTRZYMANIA CIĄGŁOŚCI FUNKCJONOWANIA URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH ORAZ WSPARCIA SYSTEMU ZARZĄDZANIA WYDRUKIEM ZP/12/U/2018/K” 5. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. 7. Wadium wniesione w jednej z form określonych w ust. 2 pkt 2-5, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy Zamawiający otrzyma stosowny dokument przed terminem składania ofert. 8. Zaleca się, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu (kserokopia), nie stanowi to jednak obowiązku. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 – 4 Ustawy Pzp 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 12. W ofercie należy wpisać nr konta, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wpłacone w pieniądzu. 13. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o dokumentach (np. pełnomocnictwo) i ich formie w niniejszym postępowaniu określa SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach