Przetargi.pl
„Usługa wywozu nieczystości płynnych, usługa wywozu osadów ściekowych na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej”

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63000 Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0048 502 588 999, 61 28 70 255 , fax. 612 870 255
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Daszyńskiego 5
    63000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 0048 502 588 999, 61 28 70 255, fax. 612 870 255
    REGON: 30047861400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-sroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa wywozu nieczystości płynnych, usługa wywozu osadów ściekowych na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zamówienia pn. „Usługa wywozu nieczystości płynnych, usługa wywozu osadów ściekowych na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej” podzielonego na trzy części. 2. Nazwa i kody wg Wspólnego Słownika Zamówień: 90513700-3 (Usługi transportu osadów) 90513500-1 (Usługi uzdatniania oraz wywozu cieczy ściekowych) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych (szamb bezodpływowych) oraz wywóz osadów ściekowych pochodzących z przydomowych i zbiorczych oczyszczalni ścieków podzielony na trzy części: 3.1 Część I 3.1.1 Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych (szamb bezodpływowych) na terenie: gminy Środa Wielkopolska. 3.1.2 Szacunkowa ilość nieczystości płynnych do dnia 31.12.2018 r. – 31.000 m3. Szacunkowa ilość może ulec zmianie. 3.1.3 Nieczystości płynne będą wywożone do punktu zlewnego w Środzie Wielkopolskiej należącego do Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Wodociągów i Kanalizacji, znajdującego się przy ul. Niedziałkowskiego w Środzie Wielkopolskiej. 3.1.4 Wykonanie usługi nastąpi w ciągu maksymalnie 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia do Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Częstotliwość wywozu nieczystości płynnych jest uzależniona od zapotrzebowania Zamawiającego (minimum 10 dziennie). 3.1.5 Świadczenie usługi wywozu realizowane będzie w godzinach dziennych (dni powszednie), od godz. 7.00 do godz. 19.00. 3.1.6 Zamawiający, korzystając z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wskazuje zamówienie objęte prawem opcji: wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych (szamba) powstałych w skutek imprez publicznych, organizowanych przez Gminę Środa Wielkopolska w Parku Łazienki. Gmina Środa Wielkopolska do końca 2018 r. zorganizuje pięć imprez publicznych w Parku Łazienki. Skorzystanie z prawa opcji odbywać się będzie sukcesywnie, na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy. Zamawiający uprzedzi Wykonawcę o przedmiotowym wydarzeniu w terminie 3 dni przez rozpoczęciem. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu nieczystości w ciągu 1 godziny od momentu telefonicznego zawiadomienia przez Zamawiającego o konieczności wykonania wywozu. 3.1.7 Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. 3.2 Część II 3.2.1 Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych (szamb bezodpływowych) na terenie: miasta Środa Wielkopolska - ul. Ignacego Prądzyńskiego 24, 63-000 Środa Wielkopolska. 3.2.2 Szacunkowa ilość nieczystości płynnych do dnia 31.12.2018 r. – 3.600 m3. Szacunkowa ilość może ulec zmianie. 3.2.3 Nieczystości płynne będą wywożone do punktu zlewnego w Środzie Wielkopolskiej należącego do Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Wodociągów i Kanalizacji, znajdującego się przy ul. Niedziałkowskiego w Środzie Wielkopolskiej. 3.2.4 Wykonanie usługi nastąpi w ciągu maksymalnie 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia do Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Częstotliwość wywozu nieczystości płynnych jest uzależniona od zapotrzebowania Zamawiającego (minimum 4 razy w tygodniu). 3.2.5 Świadczenie usługi wywozu realizowane będzie w godzinach dziennych (dni powszednie), od godz. 7.00 do godz. 19.00. 3.3 Część III 3.3.1 Wywóz osadów ściekowych pochodzących z przydomowych i zbiorczych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie: gminy Środa Wielkopolska 3.3.2 Szacunkowa ilość osadów ściekowych do dnia 31.12.2018 r. – 6.000 m3. Szacunkowa ilość może ulec zmianie. 3.3.3 Osady będą wywożone do punktu zlewnego w Środzie Wielkopolskiej należącego do Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Wodociągów i Kanalizacji, znajdującego się przy ul. Niedziałkowskiego w Środzie Wielkopolskiej. 3.3.4 Wykonanie usługi nastąpi w ciągu maksymalnie 24 godzin, a w przypadku awarii przydomowych i zbiorczych oczyszczalni ścieków - w ciągu 1 godziny od telefonicznego zgłoszenia do Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Częstotliwość wywozu osadów jest uzależniona od zapotrzebowania Zamawiającego. 3.3.5 Świadczenie usługi wywozu realizowane będzie w godzinach dziennych (dni powszednie), od godz. 7.00 do godz. 19.00. W nagłych wypadkach, w szczególności w przypadku awarii przydomowej oczyszczalni ścieków świadczenie usług wywozu realizowane będzie również w godzinach nocnych, tj. od godz. 19:00 do godz. 7:00 oraz w dni wolne od pracy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia lub na wybraną jego część. Stosownie do art. 36aa ust.4 ustawy Pzp Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy. 5. Umowa zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą lub wybranymi wykonawcami w przypadku wyboru różnych Wykonawców na poszczególne części zamówienia. 6. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest mowa o ofercie należy przez to rozumieć ofertę oddzielnie dla każdej części zamówienia o której mowa w Dziale III SIWZ. 7. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: kierowanie wozem asenizacyjnym. 8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 10. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności. 11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513700-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części I: 2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: 2.1.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca posiada Zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r., poz. 1289) Dla części II: 2.4. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: 2.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca posiada Zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r., poz. 1289) Dla części III: 2.7. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: 2.7.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych o kodach 19 08 05 i 19 09 02 prowadzonej przez Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska 2.7.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca posiada Zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r., poz. 1289)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną