Przetargi.pl
Usługa wynajmu urządzeń wielofunkcyjnych do drukowania, kserowania, skanowania

Akademia Sztuki Wojennej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-910 Warszawa, al. Gen. A. Chruściela
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261814085 , fax. 261813217
  • Data zamieszczenia: 2018-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuki Wojennej
    al. Gen. A. Chruściela 103
    00-910 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261814085, fax. 261813217
    REGON: 011574244
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.akademia.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wynajmu urządzeń wielofunkcyjnych do drukowania, kserowania, skanowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wynajem urządzenia wielofunkcyjnego formatu A3 kolor szt.3 Przewidywana ilość wydruków to 200.000 stron na każde urządzenie przez cały okres umowy. Przewidywany procentowy podział ze względu na rodzaj wydruków to: 35% wydruki kolorowe 65% wydruki monochromatyczne. Minimalne wymagania: obsługa formatów od A5 do A3 funkcje - funkcja faksu, - funkcja automatycznego dwustronnego kopiowania, drukowania i skanowania w kolorze do mail-a, bezpośrednio z panelu urządzenia, - skanowanie do plików: TIFF; PDF; Kompaktowy PDF; JPEG; XPS; Kompaktowy XPS; przeszukiwalny PDF; PDF/A; linearyzowany PDF, dodatkowe wymagania Oferowane urządzenia i opcje dodatkowe muszą być fabrycznie nowe z aktualnej oferty producenta, - podajniki A3 i A4 o pojemności min. 500 stron; ADF do 100 oryginałów; A6-A3, - podstawa na kołach, - Czytnik obsługujący karty o poniższych parametrach, (czytnik kart ID z obsługą kart typu: Mifare S50, standard ISO14443A; Częstotliwość pracy: 13,56 MHz; Typ karty: odczyt / zapis Czas transakcji: 164 ms; Pomoc anticollision: Tak; Pojemność pamięci 1024 bajtów EEPROM; Drukuj ID: Tak; Materiał: PVC; Wymiary (mm): 86-54-0.76), - Kolorowy wyświetlacz dotykowy min. 7 cali, - Maksymalna prędkość kopiowania/drukowania nie mniej niż 20 str. na minutę. - Maksymalna prędkość skanowania nie mniej niż 40 str. na minutę. - Konta użytkowników: Do 1000 kont użytkowników; Obsługa Active Directory (nazwa użytkownika + hasło + e-mail + folder smb); Definiowanie dostępu do funkcji użytkownika; wierzytelnianie kart ID - interfejs sieciowy 10-Base-T/100-Base-T/1,000-Base-T Ethernet; USB 2.0, - bezpieczeństwo: filtrowanie IP i blokowanie portów; komunikacja sieciowa SSL2; SSL3 i TSL1.0; obsługa IPsec; obsługa IEEE 802.1x; uwierzytelnianie użytkowników; rejestr uwierzytelniania; bezpieczne drukowanie; nadpisywanie dysku twardego (min. 2 metody); szyfrowanie danych na dysku twardym (AES 246); automatyczne usuwanie danych z pamięci; odbiór poufnych faksów; szyfrowanie danych druku użytkownika; ochrona kopii; sprzęt zgodny z wymogami RODO. - obsługiwane systemy operacyjne: Windows 7; 8; 10; Vista; Mac X; 10.x Wymagania dotyczące usługi: - wynajem na okres 24 miesięcy od podpisania umowy, - montaż oraz uruchomienie urządzeń w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w ciągu 14 dni od podpisania umowy. - zapewnienie wszystkich materiałów eksploatacyjnych oraz ich wymiana tak aby zapewnić ciągłość pracy urządzenia ( oprócz papieru) przez cały okres wynajmu. - możliwość zgłaszania potrzeb dotyczących materiałów eksploatacyjnych poza systemem automatycznego zamawiania, poprzez mail. - przekazanie pełnych praw administracyjnych do urządzeń wskazanym pracownikom. - szkolenie z administrowania urządzeniami dla wskazanych pracowników, - demontaż urządzeń po okresie trwania umowy. - możliwość zmiany lokalizacji urządzenia przez wskazanych przez Zamawiającego pracowników po powiadomieniu mailowym Wykonawcy. 2. Wynajem urządzenia wielofunkcyjnego formatu A3 monochromatycznego szt. 7 Przewidywana ilość wydruków to 200.000 stron na każde urządzenie przez cały okres umowy. Minimalne wymagania: obsługa formatów od A5 do A3, funkcje - funkcja faksu, - funkcja automatycznego dwustronnego kopiowania, drukowania monochromatycznego i skanowania w kolorze do mail-a, bezpośrednio z panelu urządzenia, - skanowanie do plików: TIFF; PDF; Kompaktowy PDF; JPEG; XPS; Kompaktowy XPS; przeszukiwalny PDF; PDF/A; linearyzowany PDF dodatkowe wymagania Oferowane urządzenia i opcje dodatkowe muszą być fabrycznie nowe z aktualnej oferty producenta. - podajniki A3 i A4 o pojemności min. 500 stron; ADF do 100 oryginałów; A6-A3, - podstawa na kołach, - Czytnik obsługujący karty o poniższych parametrach. (czytnik kart ID z obsługą kart typu: Mifare S50, standard ISO14443A; Częstotliwość pracy: 13,56 MHz; Typ karty: odczyt / zapis Czas transakcji: 164 ms; Pomoc anticollision: Tak; Pojemność pamięci 1024 bajtów EEPROM; Drukuj ID: Tak; Materiał: PVC; Wymiary (mm): 86-54-0.76), - Kolorowy wyświetlacz dotykowy min. 7 cali, - Maksymalna prędkość kopiowania/drukowania nie mniej niż 20 str. na minutę. - Maksymalna prędkość skanowania nie mniej niż 40 str. na minutę. - Konta użytkowników: Do 1000 kont użytkowników; Obsługa Active Directory (nazwa użytkownika + hasło + e-mail + folder smb); Definiowanie dostępu do funkcji użytkownika; Uwierzytelnianie kart ID - interfejs sieciowy 10-Base-T/100-Base-T/1,000-Base-T Ethernet; USB 2.0, - bezpieczeństwo: filtrowanie IP i blokowanie portów; komunikacja sieciowa SSL2; SSL3 i TSL1.0; obsługa IPsec;obsługa IEEE 802.1x; uwierzytelnianie użytkowników; rejestr uwierzytelniania; bezpieczne drukowanie; nadpisywanie dysku twardego (min. 2 metody); szyfrowanie danych na dysku twardym (AES 246); automatyczne usuwanie danych z pamięci; odbiór poufnych faksów; szyfrowanie danych druku użytkownika; ochrona kopii; sprzęt zgodny z wymogami RODO. - obsługiwane systemy operacyjne: Windows 7; 8; 10; Vista; Mac X; 10.x Wymagania dotyczące usługi: - wynajem na okres 24 miesięcy od podpisania umowy, - montaż oraz uruchomienie urządzeń w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w ciągu 14 dni od podpisania umowy. - zapewnienie wszystkich materiałów eksploatacyjnych oraz ich wymiana tak aby zapewnić ciągłość pracy urządzenia ( oprócz papieru) przez cały okres wynajmu. - możliwość zgłaszania potrzeb dotyczących materiałów eksploatacyjnych poza systemem automatycznego zamawiania, poprzez mail. - przekazanie pełnych praw administracyjnych do urządzeń wskazanym pracownikom. - szkolenie z administrowania urządzeniami dla wskazanych pracowników, - demontaż urządzeń po okresie trwania umowy. - możliwość zmiany lokalizacji urządzenia przez wskazanych przez Zamawiającego pracowników po powiadomieniu mailowym Wykonawcy. 1. Jeżeli podczas realizacji przedmiotu zamówienia konieczny jest wstęp osób na teren chronionej jednostki wojskowej – Akademii Sztuki Wojennej to osoby biorące udział w realizacji zamówienia (wykonawca główny i podwykonawcy) powinni posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku polskiego obywatelstwa powinny posiadać pozwolenie jednorazowe uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej, zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U. MON z 2017 r. poz. 18). W przypadku realizacji usługi/zamówienia przedsięwzięcia z wykorzystaniem osób nieposiadających obywatelstwa polskiego zgłoszenie osób i pojazdów do wykonania czynności zleconej powinno zostać zrealizowane w terminie 21 dni roboczych przed wejściem na obiekty wojskowe. Brak zgody w formie pozwolenia jednorazowego skutkowało będzie niewpuszczeniem na teren obiektów wojskowych, przy czym nie może to być traktowane jako utrudnienie realizacji zamówienia przez zamawiającego. 2.Jeżeli podczas realizacji przedmiotu zamówienia konieczny jest wstęp osób na teren chronionej jednostki wojskowej – Akademii Sztuki Wojennej to osoby biorące udział w realizacji zamówienia (Wykonawca główny i podwykonawcy) powinni posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku polskiego obywatelstwa powinny posiadać pozwolenie jednorazowe uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej, zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U. MON z 2017 r. poz. 18). W przypadku realizacji usługi/zamówienia przedsięwzięcia z wykorzystaniem osób nieposiadających obywatelstwa polskiego zgłoszenie osób i pojazdów do wykonania czynności zleconej powinno zostać zrealizowane w terminie 21 dni roboczych przed wejściem na obiekty wojskowe. Brak zgody w formie pozwolenia jednorazowego skutkowało będzie niewpuszczeniem na teren obiektów wojskowych, przy czym nie może to być traktowane jako utrudnienie realizacji zamówienia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42962000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r poz. 359, z późn. zm.). 3. Sposób wniesienia wadium: 1) wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pekao S.A. X Oddział Warszawa nr rachunku: 70 1240 6074 1111 0010 5240 0581 z dopiskiem „wadium w postępowaniu PK9.261.68.2018”. Zaleca się kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty; 2) pozostałe formy wadium - oryginał należy załączyć do oferty. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości. 1) za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego kwotą wadium (zaksięgowania na rachunku Zamawiającego). 2) Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2, 4 ustawy. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ – (dokumentu nie należy załączać do oferty. Dokument ten należy złożyć w oryginale w zamkniętej opisanej kopercie w Punkcie podawczym ASzWoj lub przesłać pocztą). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) ust. 4 pkt 1) (pkt III.4.1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) ust. 4 pkt 2) (III.4.2), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ust. 3 stosuje się. 5.Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 4 pkt 1) (III.4.1) składa dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w ust. 3 pkt 1 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach