Przetargi.pl
USŁUGA WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 26 1442098 , fax. 26 1442101
  • Data zamieszczenia: 2017-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Konstantynowska 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 26 1442098, fax. 26 1442101
    REGON: 10106725600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego eksploatowanego w niżej wymienionych kompleksach 31 WOG: - m. Łódź – WCKMed na ul. 1-go Maja 6 oraz ul. 6-go sierpnia 90; - m. Łódź – Wojskowa Pracownia Psychologiczna na ul. Źródłowej 52 - m. Tomaszów Mazowiecki – JW 4391, JW 4713, JW. 4390 na ul. Piłsudskiego 72; - m. Nowy Glinnik – JW 4392, JW. 3718 Lubochnia, - m. Zgierz – 31 WOG magazyn, Ambulatorium ul. Konstantynowska 85; - m. Leźnica Wielka – JW 4393 ,JW 4395,JW. 4389, 31 WOG Ambulatorium MUŚ. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi przeglądów technicznych w następującym zakresie: 1) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu medycznego, 2) przeprowadzenie konserwacji sprzętu, 3) sprawdzenie parametrów decydujących o bezpiecznej eksploatacji urządzenia wg normy IEC 62353, 4) wymianę materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta, zapewnienie materiałów i części zamiennych do sprzętu medycznego wymienionego w załączniku, 5) określenie czy sprzęt medyczny może być dopuszczony do użytku, 6) sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy, 7) wskazanie zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do użytku, 8) dokonanie odpowiedniego wpisu do dowodu urządzenia m.in. data przeglądu, ocena techniczna określająca czy urządzenie jest sprawne i nadające się do eksploatacji, wykaz wymienianych części, terminem kolejnego przeglądu, pieczątka i podpis Wykonawcy, 9) wystawienie protokołu odbioru z przeglądu technicznego lub naprawy, w którym należy wyszczególnić : rodzaj sprzętu, miejsce użytkowania z podaniem numeru pododdziału 31 WOG, rodzaj wykonanej usługi, wyszczególnienie wymienionych podzespołów, czas naprawy w roboczogodzinach oraz uzyskać potwierdzenie wykonanej usługi przez osobę odpowiedzialną za dany sprzęt. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania napraw sprzętu medycznego w następującym zakresie: 1) usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych bądź zużytych części, 2) sprawdzenie prawidłowości działania, 3) sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego, 4) prowadzenie na bieżąco dokumentacji napraw i dokonywanie odpowiedniego wpisu do dowodu urządzenia sprzętu medycznego wraz z czytelnym podpisem Wykonawcy, 5) regulacja wymaganych przez producenta parametrów, 6) legalizację – jeśli jest wymagana. 2. Wykaz sprzętu wraz z lokalizacjami znajduje sie w załączniku nr 3 do SIWZ (form. cenowy). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba zadań 26. Zadanie – nazwa zadania Zadanie 1 - DEFIBRYLATORY Zadanie 2 – APARAT INTERDYNAMIC Zadanie 3 – NOSZE IZOACYJNE BIO - BAG Zadanie 4 - USG Zadanie 5 – AUTOKLAW + OPRZYRZĄDOWANIE Zadanie 6 - ELEKTROKARDIOGRAF Zadanie 7 - FANTOMY Zadanie 8 – HOLTER +REJESTRATOR Zadanie 9 – INHALATOR TLENOWY + KOMPLET TLENOWY Zadanie 10 – KAPNOGRAF + KAPTOMETR Zadanie 11 - KARDIOMONITORY Zadanie 12 – UNIT STOMATOLOGICZNY + KOMPRESOR Zadanie 13- LAMPY Zadanie 14 – MYJKI ULTRADŹWIĘKOWE Zadanie 15 – PODGRZEWACZE + OGRZEWARKI Zadanie 16 - OROSKOPY Zadanie 17 – POMPY INFUZYJNE + STACJE DOKUJĄCE Zadanie 18 - SSAKI Zadanie 19 - PULSOKSYMETRY Zadanie 20 - RESPIRATORY Zadanie 21 – URZĄDZENIA FILTROWENTYLACYJNE Zadanie 22 – NAGRZEWNICE OLEJOWE Zadanie 23 - NEGATOSKOP Zadanie 24 – SPRZĘT PRACOWNI PSYCHOLOGICZNEJ Zadanie 25 – SPRZĘT PRACOWNI PSYCHOLOGICZNEJ Zadanie 26 – FANTOM ISTAN +CESAR
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach