Przetargi.pl
Usługa wykonywania diagnostyk i napraw sprzętu medycznego w Megrez Sp. z o.o.

MEGREZ Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Edukacji 102
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 325 51 71 , fax. 32 325 52 84
  • Data zamieszczenia: 2015-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MEGREZ Sp. z o.o.
    ul. Edukacji 102 102
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 32 325 51 71, fax. 32 325 52 84
    REGON: 24087228600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podmiot leczniczy - spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonywania diagnostyk i napraw sprzętu medycznego w Megrez Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonywania diagnostyk i napraw sprzętu medycznego w Megrez Sp. z o.o. zgodnie z wykazem/opisem przedmiotu zamówienia zawartym w formularzu asortymentowo - cenowym załącznik nr 1 do SIWZ) a warunki realizacji zapisano we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Wspólny Słownik Zamówień: 50.40.00.00-9 - usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje czynności wymagane w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi producenta sprzętu, w szczególności: - diagnostykę lub/i naprawę i zachowanie gotowości eksploatacyjnej sprzętu objętego niniejszym zamówieniem, - dokonywanie każdorazowo wpisów do paszportów technicznych sprzętu medycznego o wykonanych naprawach oraz o dopuszczeniu lub nie sprzętu medycznego do dalszego użytkowania. 2) Diagnostyki obejmują w szczególności: - ocenę stanu technicznego sprzętu, - zlokalizowanie uszkodzenia, - dokonanie stosownego wpisu do paszportu technicznego, - pisemne przedstawienie Zamawiającemu oferty cenowej na naprawę sprzętu. 3) Naprawy obejmują w szczególności: - wymianę uszkodzonych elementów, - sprawdzenie prawidłowości działania, - sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego, - prowadzenie na bieżąco dokumentacji napraw i dokonywanie stosownych wpisów do paszportów technicznych aparatury medycznej, - ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów 4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania diagnostyki lub/i naprawy, o których mowa w pkt. 2 i 3, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym lub pocztą elektroniczną przez przedstawiciela Zamawiającego. 5) Do opisu przedmiotu zamówienia dołączono załącznik Nr 1 - formularz asortymentowo-cenowy/wykaz sprzętu. Sprzęt medyczny wymieniony w powyższym formularzu może ulec zmianie w wypadku wycofania sprzętu z użytku lub wprowadzenia innego poprzez sporządzenie aneksu. 6) Zamawiający dopuszcza składnie ofert na wykonanie przedmiotu zamówienia oddzielnie dla każdego Pakietu wyszczególnionego w Załączniku Nr 1. 7) Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia osobami przeszkolonymi, posiadającymi stosowne kwalifikacje lub autoryzacje, zgodnie z wymogami producenta sprzętu medycznego oraz obowiązującymi normami i przepisami. 8) Czynności związane z diagnostyką lub/i naprawami Wykonawca będzie wykonywał przy użyciu własnych narzędzi i materiałów oraz odpowiedniej aparatury pomiarowej. 9) Wykonawca w pełni odpowiada za zgodność i terminowość wykonania usługi. 10) Zamawiający zastrzega, iż narzut na zakupione części do wymiany nie może być większy niż 10% a na zakupione nowe części użyte podczas naprawy Wykonawca udzieli gwarancji producenta. 11) Zamawiający dopuszcza możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych po regeneracji lub używanych - po uzyskaniu akceptacji osoby wyznaczonej do kontaktu z Wykonawcą. 12) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu Zamawiającego powstałe wskutek realizacji przedmiotu zamówienia. 13) Wykonawca nie może powierzyć wykonania czynności wynikających z niniejszego przedmiotu zamówienia innemu podmiotowi lub osobie trzeciej bez zgody Zamawiającego. 14) Powierzenie wykonania czynności objętych przedmiotem zamówienia innemu podmiotowi lub osobie trzeciej nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za skutki działania takiej strony trzeciej. 15) Wykonywanie czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia odnotowywane będzie na bieżąco poprzez prowadzenie stosownej dokumentacji dla każdego sprzętu oddzielnie, a wykonanie tych czynności odebrane zostanie na podstawie raportów serwisowych podpisanych przez Użytkownika lub upoważnioną osobę ze strony Zamawiającego. 16) Wykonawca zobowiązuje się do: - diagnostyk lub/i napraw sprzętu medycznego wymienionego w Załączniku Nr 1 w zakresie i w sposób ustalony w dokumentacjach techniczno-ruchowych i instrukcjach, - wykonania usługi w jak najszybszym terminie, jednak nie później niż 5 dni od zgłoszenia naprawy. - wykonywania diagnostyki lub/i napraw danego sprzętu/aparatury medycznej zgodnie z standardami, normą i odnośnymi przepisami oraz zachowaniem przepisów BHP i P/POŻ., - przedstawienia odpowiednich dokumentów (faktura, paragon lub rachunek) zakupu części i materiałów eksploatacyjnych, które zostały zamontowane lub wymienione w sprzęcie medycznym Zamawiającego. - wykonania po naprawie wymaganych przez producenta czynności sprawdzających poprawność działania sprzętu medycznego, - dostarczenia materiałów i przyrządów niezbędnych do przeprowadzenia diagnostyk lub/i napraw, - wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i w sposób zapewniający ich wysoką jakość, - sporządzania raportów serwisowych (potwierdzonych przez Użytkownika lub upoważnioną osobę ze strony Zamawiającego), które będą podstawowym dokumentem obrazującym czas pracy wykorzystany na daną czynność oraz zużyte części, - udzielania gwarancji na wykonane naprawy, - zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z realizacją niniejszej umowy, stanowiącą tajemnicę służbową Zamawiającego, - zapłaty kosztów szkód wyrządzonych Zamawiającemu lub osobom trzecim w związku z niewłaściwym wykonaniem czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia lub zaniechaniem wykonania tych czynności. 17) Zamawiający zapewni Wykonawcy (w uzgodnionym terminie) swobodny dostęp do sprzętu medycznego, 18) Zamawiający zapewni właściwe zasilanie w energię elektryczną obwodu siłowego i oświetleniowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji serwisu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpitalmegrez.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach