Przetargi.pl
Usługa wykonywania badań laboratoryjnych dla potrzeb Powiatowego Centrum Usług Medycznych w Kielcach z wykorzystaniem jego pomieszczeń na podstawie umowy najmu jako Punktu Pobrań

Powiatowe Centrum Usług Medycznych w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-014 Kielce, ul. Żelazna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 470 380 , fax. 413 683 092
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Usług Medycznych w Kielcach
    ul. Żelazna 35
    25-014 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 470 380, fax. 413 683 092
    REGON: 98533200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcum.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonywania badań laboratoryjnych dla potrzeb Powiatowego Centrum Usług Medycznych w Kielcach z wykorzystaniem jego pomieszczeń na podstawie umowy najmu jako Punktu Pobrań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonywania badań z zakresu analityki laboratoryjnej dla potrzeb PCUM w Kielcach z wykorzystaniem jego pomieszczeń na podstawie umowy najmu jako punktu pobrań. Badania wymienione w arkuszu asortymentowo – cenowym wykonywane będą w certyfikowanych pracowniach Wykonawcy, przy pomocy sprzętu medycznego Wykonawcy i personelu medycznego o kwalifikacjach zawodowych koniecznych do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z posiadaną wiedzą medyczną, obowiązującymi standardami oraz przepisami prawa, a w szczególności przepisami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 295 ze zm.) i ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 2061) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – wykaz asortymentowy badań z ich opisem i szacunkową ilością na okres umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85111810-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni czy Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych przez Zamawiającego dokumentów określonych w punkcie 7 SIWZ. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji - zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3) uzupełniony szczegółowy wykaz asortymentowo cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo do podpisania i złożenia oferty, jeżeli osoba podpisana nie jest wymieniona w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, jako uprawniona do jego reprezentowania. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 5) kopia polisy OC lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy (wraz z potwierdzeniem opłacenia składki), o którym mowa w art. 25 ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. z 2020 r., poz. 295 ze zm.) oraz w wysokości określnej w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 29.04.2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. z 2019 r., poz. 866). 6) Oświadczenie, że wykonawca akceptuje postanowienia treści umów zamieszczonych w załącznikach nr 4, 4a, 4b do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach