Przetargi.pl
Usługa wykonania zabudowy stoisk wystawienniczych na wydarzenia / imprezy organizowane w obiekcie Hali Stulecia i Wrocławskim Centrum Kongresowym we Wrocławiu w 2016 roku.

Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 51-618 Wrocław, ul. Wystawowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3475191, 3475007 , fax. 071 3486851
  • Data zamieszczenia: 2015-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
    ul. Wystawowa 1 1
    51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3475191, 3475007, fax. 071 3486851
    REGON: 00100509200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.halastulecia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania zabudowy stoisk wystawienniczych na wydarzenia / imprezy organizowane w obiekcie Hali Stulecia i Wrocławskim Centrum Kongresowym we Wrocławiu w 2016 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania zabudowy stoisk wystawienniczych /targowych na zasadzie umowy o dzieło na wydarzenia / imprezy organizowane w obiekcie Hali Stulecia i Wrocławskim Centrum Kongresowym (zwanym dalej: WCK) we Wrocławiu przy ul. Wystawowej 1 w 2016 roku, zgodnie z /Harmonogramem imprez/ będącym Załącznikiem nr 2b do SIWZ.. 2.Zamówienie obejmować będzie: 1)opracowanie projektów stoisk wystawienniczych, 2)transport elementów stoiska, 3)wykonanie zabudowy stoisk wystawienniczych oraz elementów ich wyposażenia dodatkowego, ścian osłonowych i wykładziny dywanowej etc., 4)montaż i demontaże elementów zabudowy, 5)przeprowadzenie konsultacji ze służbami organizatora targów, 6)zapewnienia obsługi technicznej podczas trwania targów, 3.Wykonana zabudowa stoisk będzie każdorazowo montowana i demontowana na wszystkich imprezach wskazanych w Harmonogramie Imprez z materiałów Wykonawcy według opracowanego przez niego projektu. 4.Szczegółowy zakres realizacji zamówienia zawierają następujące dokumenty: 1) Załącznik Nr 2 do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia), 2) Załącznik Nr 6 do SIWZ (Wzór Umowy). 5. Rozliczenie należności za przedmiot umowy nastąpi w częściach na podstawie prawidłowo wystawionej faktury i podpisanego przez obie strony protokołu odbioru końcowego. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799560000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wymogu wniesienia wadium przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury rachunku / faktury VAT za wykonaną usługę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.halaludowa.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach