Przetargi.pl
Usługa wykonania napraw bieżących, okresowych przeglądów technicznych i konserwacji aparatury znajdującej się w Centralnej Sterylizacji Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach

Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Szpitalna 60
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5629582, 5629462, 5629595 , fax. 087 5629594
  • Data zamieszczenia: 2013-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
    ul. Szpitalna 60 60
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, fax. 087 5629594
    REGON: 79031936200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania napraw bieżących, okresowych przeglądów technicznych i konserwacji aparatury znajdującej się w Centralnej Sterylizacji Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zmodernizowanej Centralnej Sterylizacji Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach w zakresie:wykonywania napraw bieżących sprzętu i aparatury ( awarie powodujące nagłe wyłączenie aparatury z użytkowania), okresowych przeglądów technicznych, zgodnie z zaleceniem producenta urządzenia 2.konserwacji aparatury medycznej znajdującej się w Centralnej Sterylizacji SZW im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach wymienionej w załączniku nr 1- zgodnie z ustalonym harmonogramem Przedmiot zamówienia obejmuje:bieżące utrzymanie urządzeń w pełnej sprawności technicznej, przy wykorzystaniu własnych narzędzi, materiałów oraz części zamiennych,dokonywanie okresowych przeglądów technicznych zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń oraz ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679).wystawianie certyfikatów bezpieczeństwa aparatury po przeglądzie oraz dokonywanie wpisów, potwierdzających przegląd w paszporcie technicznym urządzenia,systematycznym dokonywaniu wpisów o wykonanych naprawach i konserwacjach w paszporcie technicznym aparatu,bezpłatną ocenę stanu technicznego urządzeń medycznych oraz wystawianie pisemnych orzeczeń o stanie technicznym, 3.Usługi polegać będą na wykonywaniu przeglądów technicznych , ocenie stanu technicznego urządzeń, konserwacji i drobnych naprawach bez części zamiennych urządzeń medycznych objętych niniejszą umową. 4.Przez drobną naprawę urządzenia rozumie się wymianę elementów zużywalnych urządzenia, takich jak uszczelki, smary, lampki sygnalizacyjne itp. oraz doprowadzenie tego urządzenia do pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej z zastrzeżeniem, że naprawa nie obejmuje części zamiennych. 5.Usługi polegać będą także na wykonywaniu przeglądów technicznych , ocenie stanu technicznego urządzeń, konserwacji i naprawach z użyciem części zamiennych Wykonawcy, urządzeń medycznych objętych niniejszą umową. 6.W przypadku awarii przy której konieczna jest wymiana części zamiennych w urządzeniach wymienionych w Załączniku Nr 1 Wykonawca przed rozpoczęciem naprawy przedstawi Zamawiającemu kosztorys poszczególnych części przewidzianych do naprawy celem akceptacji ich kosztów wyrażonej w formie pisemnej. 7.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i instalacji aktualizacji oprogramowania aparatury będącej przedmiotem umowy (zgodnie z wymaganiami producenta) 8.Prowadzący obsługę serwisową zobowiązany jest do stosowania części zamiennych zalecanych przez producenta i spełniających parametry określone dla danego rodzaju sprzętu, przy wykorzystaniu własnych narzędzi i drobnych materiałów oraz części (śruby, uszczelki, smary, kleje, itp.) a efektem w/w prac, działań i poczynań musi być zapewniona stała sprawność techniczna urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9.W terminie 14 dni od daty zawarcia umowy strony ustalają orientacyjny harmonogram wykonywania przeglądów planowych. 10.Szczegółowy termin każdego przeglądu / naprawy zostanie ustalony każdorazowo z przedstawicielem Szpitala w formie pisemnej przesłanej faksem, e-mailem z co najmniej 7-mio dniowym wyprzedzeniem 11.W przypadku nagłej awarii Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia naprawy w ciągu najpóźniej 72 godzin w dni robocze od przyjęcia zgłoszenia 12.Wykonanie usługi w godzinach ustalonych z Zamawiającym - przy czym preferowane będą godziny pracy personelu w Centralnej Sterylizacji ( 7:00 - 20:00 ) 13.Zakończenie naprawy nastąpi w ciągu 12 godzin od rozpoczęcia naprawy usterki , awarii lub najszybciej jak to możliwe, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 14.Wymagane posiadanie autoryzacji producenta urządzenia medycznego w zakresie jego napraw i serwisu - Wykonawca gwarantuje zachowanie wszystkich obowiązujących w w/w zakresie wymogów i standardów realizacji usługi serwisu zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń i instrukcja obsługi. 15.Usługi objęte umową Wykonawca wykona przy użyciu własnych narzędzi, materiałów eksploatacyjnych i pracowników posiadających uprawnienia oraz przeszkolonych w zakresie serwisowania w/w prac zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia oraz instrukcją obsługi. 16.Każdorazowo po wykonaniu usługi serwisowej lub usunięciu awarii zostanie sporządzony protokół / karata pracy - zawierający datę wykonania usługi, zakres wykonanych prac oraz zużytych części i materiałów w 2 egzemplarzach - potwierdzenie wykonania usługi podpisem i pieczątką bezpośredniego użytkownika aparatury 17.Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie każdorazowo uzgadniał z pracownikiem Działu Eksploatacyjnego po wcześniejszym podaniu przewidywanych kosztów. 18.Każde wykonanie przeglądu ma być potwierdzane certyfikatem potwierdzającym pełną sprawność aparatu. W przypadku stwierdzenia konieczności wymiany części zamiennych Wykonawca prześle Zamawiającemu wycenę najpóźniej następnego dnia roboczego. 19.Po okresowym przeglądzie technicznym Wykonawca udziela 6 miesięcy gwarancji należytego wykonania usługi t.j. do kolejnego przeglądu zgodnie z zaleceniem producenta. 20.Wykonawca zobowiązuje się że w okresie gwarancji będzie usuwał nieodpłatnie wszelkie usterki i wady wynikające z nienależytego wykonania wcześniejszej usługi - w terminie 48 godzin od chwili zgłoszenia w dni robocze w formie pisemnej e-mailem, lub faxem oraz telefonicznie, natomiast w terminie do 5 dni roboczych w przypadku wystąpienia konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy. 21.Gwarancja na wymienione w ramach usługi części zamienne i podzespoły / moduły wynosi 12 miesięcy od chwili wykonania usługi naprawy lub gwarancji przewidzianej przez producenta, jeżeli jest ona dłuższa. 22.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w zakresie wykonanej usługi, za wymienione części oraz prawidłową i bezpieczną pracę urządzeń objętych usługa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach