Przetargi.pl
Usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i szkół w gminie Kluczbork

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 46200 Kluczbork, ul. Zamkowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 185 207 , fax. 774 185 207
  • Data zamieszczenia: 2018-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Zamkowa 6
    46200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 774 185 207, fax. 774 185 207
    REGON: 450240200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczbork.opsinfo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i szkół w gminie Kluczbork
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i szkół w placówkach szkolnych z terenu gminy Kluczbork oraz odbiór odpadów pokonsumpcyjnych bezpośrednio po posiłkach. W niniejszym postępowaniu dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Cały zakres zamówienia podzielono na siedem części. Każda z części zamówienia polega na wykonywaniu wszystkich wyżej wymienionych usług dla uczniów. Wykaz poszczególnych placówek do których mają być dostarczone posiłki: • Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Janusza Korczaka w Kluczborku - pierwsza część zamówienia, • Publiczne Przedszkole Nr 5 im. Marii Konopnickiej w Kluczborku z Oddziałami Zamiejscowymi w Kraskowie i Ligocie Dolnej - druga część zamówienia, • Publiczne Przedszkole Nr 8 w Kluczborku z Oddziałami Zamiejscowymi w Ligocie Górnej i Smardach Górnych - trzecia część zamówienia, • Publiczna Szkoła Podstawowa im. Bohaterów II Brygady Pancernej w Bogacicy - czwarta część zamówienia, • Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Przedszkolnymi im Bł. Jana Pawła II w Kuniowie - piąta część zamówienia, • Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałem Przedszkolnym w Bąkowie i Przedszkolnym Oddziałem Zamiejscowym w Biadaczu - szósta część zamówienia, • Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Przedszkolnymi im. Mikołaja Kopernika w Kujakowicach - siódma część zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania dla każdej z siedmiu części zamówienia jest taki sam i określony jest w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla niniejszego zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w miesiącach realizacji zamówienia tj. w: marcu i grudniu 2019 r. przedłożył Zamawiającemu: aktualne na dzień złożenia Zamawiającemu pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22 a w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1b.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55524000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają: bieżącą aktualną opinię sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego potwierdzającą, że spełnia określone wymogi w zakresie świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ) 4. Poświadczenie Dyrektora szkoły o uzgodnieniu warunków, na których szkolne stołówki (wyodrębnione pomieszczenia) w poszczególnych placówkach szkolnych zostaną udostępnione do korzystania przez Wykonawcę w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (wyłącznie według wzoru Zamawiającego - zał. Nr 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach