Przetargi.pl
Usługa wsparcia w zakresie miękkiego HR

Centrum Projektów Polska Cyfrowa ogłasza przetarg

  • Adres: 01-044 Warszawa, Spokojna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3152200 , fax. 22 3152202
  • Data zamieszczenia: 2019-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Projektów Polska Cyfrowa
    Spokojna 13a
    01-044 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3152200, fax. 22 3152202
    REGON: 01562778200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://cppc.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wsparcia w zakresie miękkiego HR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na bieżącym wsparciu miękkiego HR w Centrum Projektów Polska Cyfrowa. 1. Szczegółowy zakres usługi – obszary objęte zamówieniem: 1.1 Przegląd i aktualizacja obowiązujących procedur wewnętrznych dotyczących polityki kadrowej w CPPC, 1.2 Nadzór i doradztwo w realizacji procesów rekrutacji, w tym udział we wskazanych przez Zamawiającego rozmowach rekrutacyjnych, 1.3 Wsparcie zamawiającego w zakresie rekrutacji i organizacji pracy pracowników tymczasowych, 1.4 Kreowanie i realizacja działań employer brandingowych (budowanie wizerunku pracodawcy), 1.5 Wzmocnienie procedury antymobbingowej, 1.6 Mapowanie kompetencji niezbędnych w CPPC, 1.7 Bieżące rozmowy z pracownikami dotyczące ich rozwoju, satysfakcji i zaangażowania w pracę, 1.8 Przygotowanie, wdrożenie i realizacja innych procesów HR, w tym opracowywanie programów rozwojowych oraz ścieżek kariery dla pracowników, 1.9 Prowadzenie spraw zgłaszanych przez pracowników, 1.10 Doradztwo HR dla kadry menadżerskiej. 2. Organizacja pracy i rozliczanie usługi: 1) W celu organizacji pracy, Wykonawca zobowiązany jest do uzgadniania z Zamawiającym: • rocznego planu zadań i tematów strategicznych w zakresie świadczonej usługi, • miesięcznego harmonogramu zadań, którego wykonanie będzie przedstawione w miesięcznym Protokole odbioru. Zatwierdzony miesięczny Protokół odbioru będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za wykonane zadania w danym miesiącu kalendarzowym. Strony mogą pisemnie (notatką lub elektronicznie) ustalić termin wykonania zadania „ad hoc” poza harmonogramem zadań, które będzie uwzględnione w miesięcznym Protokole odbioru. Jeśli zadanie wykracza poza jeden miesiąc, informację należy uwzględnić w każdym miesięcznym Protokole odbioru, aż do zakończenia realizacji tego zadania. 2) Roczny plan, o którym mowa w ust. 1 tiret pierwsze, Wykonawca przedstawi w ciągu 10 (dziesięciu) dni roboczych od dnia zawarcia Umowy. 3) Miesięczne harmonogramy zadań będą przedstawiane do akceptacji do 2 (drugiego) dnia roboczego miesiąca kalendarzowego, którego dotyczą, z wyjątkiem miesiąca podpisania umowy. Wzór harmonogramu zadań stanowi załącznik nr 4 do umowy. 4) Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w związku z realizacją usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79633000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W rozdziale 6 część A SIWZ-u jest zawarty wykaz dokumentów i oświadczeń które wykonawca ma złożyć wraz z ofertą. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę) należy dołączyć do oferty. Wykonawca wraz z ofertą złoży również wykaz osób dedykowanych do świadczenia usługi stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ tj. Wykaz osób – kryterium oceny. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną