Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40007 Katowice, ul. Bankowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 592 048 , fax. 323 592 048
- Data zamieszczenia: 2018-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12
40007 Katowice, woj. śląskie
tel. 323 592 048, fax. 323 592 048 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wparcia i rozwoju Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią opartego na oprogramowaniu SAP - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wparcia i rozwoju Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią opartego na oprogramowaniu SAP, zwanego dalej „Systemem”, w łącznej liczbie do 120 osobodni w okresie trwania umowy (1 osobodzień = 8 godzin roboczych). 2) Zakres zamówienia obejmuje: a) naprawę awarii, błędów i usterek systemu SAP wraz z przekazaniem dokumentacji wykonanej zmiany w Systemie; b) udzielanie administratorom systemu wsparcia w czynnościach związanych z wgrywaniem poprawek oraz not aktualizacyjnych system zgodnie z obowiązującymi w organizacji Zamawiającego procedurami; c) udzielanie administratorom i użytkownikom kluczowym wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów aplikacyjnych związanych z użytkowaniem systemu SAP; d) udzielanie wyznaczonym przez Zamawiającego użytkownikom systemu SAP profesjonalnej pomocy (konsultacje zdalne lub w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) w korzystaniu z systemu z użyciem funkcjonalności, jakie posiada wdrożony system Zamawiającego; e) udzielanie administratorom systemu wsparcia w zakresie wykonywania prac konfiguracyjnych w systemie SAP; f) aktualizacje systemu, dostosowywanie systemu SAP do zmieniających się przepisów prawa lub regulacji wewnętrznych Zamawiającego; g) realizowanie prac polegających na modyfikacji i rozwoju systemu SAP wraz z opracowaniem i przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej realizowanej modyfikacji. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Zamówienie będzie realizowane w terminie od daty zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od 07.11.2018r.) przez okres 12 miesięcy albo do wyczerpania 120 osobodni świadczenia usług w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej 5) Wymagany maksymalny czas reakcji liczony od zgłoszenia serwisowego: a) Awaria do 1h, b) Błąd do 6h roboczych, c) Usterka do 24h roboczych. W przypadku, gdy zgłoszenie serwisowe zostanie dokonane poza godzinami roboczymi (tj. poza godzinami 8:00-16:00), uważa się je za złożone o godz. 8:00 następnego dnia roboczego po dacie tego zgłoszenia. Nie dotyczy to zgłoszeń awarii. 6) Wymagany maksymalny czas rozwiązania problemu liczony od zgłoszenia serwisowego: a) Awaria do 8h, b) Błąd do 16h roboczych, c) Usterka do 56h roboczych. Czas rozwiązania problemu stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego czasu, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ 7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub 3) w gwarancjach bankowych lub 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie serwisu rocznego systemu RATUSZ na rok 2024.
Dodano: 2024-01-04 - Serwis i opieka autorska nad systemem obiegu dokumentów PROTON w jednostkach Gminy Miasta Tychy w 2024 roku wraz z dostawą licencji BROKER NU
Dodano: 2023-12-28 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego systemu zabezpieczenia aplikacji i usług dostępnych z sieci publicznej, tj. dla urządzeń firmy F5 wraz z zainstal. oprogr.
Dodano: 2023-10-27 - Usługa serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT2000i
Dodano: 2023-06-26 - ZP/SP/7/2023_Usługa objęcia nadzorem autorskim modułów oprogramowania aplikacyjnego Infomedica Plus oraz AMMS Plus oraz świadczenie usług serwisowych oprogramowania w Szpitalu Joannitas w Pszczynie
Dodano: 2023-05-25 - świadczenie usług wsparcia systemu RIS
Dodano: 2021-04-23 - Usługa serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT2000i
Dodano: 2021-03-24 - Świadczenie usług serwisowych systemów Infomedica/AMMS
Dodano: 2021-02-17 - Świadczenie usług serwisu i nadzoru autorskiego nad systemami pakietu Ratusz dla Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy oraz jednostek obsługiwanych w ramach obsługi wspólnej w 2021 roku
Dodano: 2021-02-15 - Opieka autorska nad systemami podatkowo-księgowymi
Dodano: 2021-02-03