Przetargi.pl
Usługa wdrożenia, konfiguracji, uruchomienia Systemu wydruku wraz z kompleksową obsługą serwisową w siedzibie Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (ul. Stawki 2B, Warszawa) w okresie 36 miesięcy

Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 22 36 09 153
  • Data zamieszczenia: 2024-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych
    Grzybowska 45
    00-844 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 48 22 36 09 153
    REGON: 012199305
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rars.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wdrożenia, konfiguracji, uruchomienia Systemu wydruku wraz z kompleksową obsługą serwisową w siedzibie Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (ul. Stawki 2B, Warszawa) w okresie 36 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wdrożenia, konfiguracji, uruchomienia Systemu wydruku wraz z kompleksową obsługą serwisową w siedzibie Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (ul. Stawki 2B, Warszawa) w okresie 36 miesięcy, w tym1) Usługa udostępnienia drukarek MFD/MFP wraz z materiałami eksploatacyjnymi, spełniającymi parametry określone w niniejszym OPZ;2) Wdrożenie Systemu wydruku w środowisku sieciowym zamawiającego wraz z podłączeniem do niego drukarek oraz komputerów w celu obsługi wydruku podążającego;3) Zapewnienie kompleksowej obsługi serwisowej drukarek oraz Systemu wydruku;4) Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Zamawiającego z obsługi dostarczonych drukarek oraz Systemu wydruku2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ze względów technicznych i wykonawczych oraz racjonalnego wydatkowania środków publicznych. Podział zamówienia na części spowodowałoby nadmierne trudności techniczne i wzrost kosztów wykonania zamówienia, a także potrzebę skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. Podział zamówienia stanowiłby zagrożenie dla uzyskania najlepszych efektów z przeznaczonych nakładów.3. Przewiduje się prawo opcji na zasadach wynikających z OPZ oraz PPU.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.5. Termin wykonania zamówienia – do 1 czerwca 2024 r. oraz przez 36 miesięcy6. Miejscem wykonania zamówienia dla obydwu zadań jest miejsce na terenie kraju (Polska), a dokładny opis zawiera załącznik nr. 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonychw art. 112 ust. 2 Ustawy dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.2. Wykonawca spełni warunek, o którym mowa w pkt 1, jeżeli wykaże, że w okresieostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia polegające na polegające na wdrożeniu systemu wydruku podążającego wraz ze wsparciem technicznym świadczonym przez okres co najmniej 12 m-cy, z których każda usługa obejmowała:1) Minimum 7 urządzeń wielofunkcyjnych;2) o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każda;Przez system wydruku podążającego Zamawiający rozumiefunkcjonalność, dzięki której użytkownik wysyłając dokumenty do druku,może wydrukować je na dowolnym urządzeniu podłączonym do systemu.3. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. warunku w ramach konsorcjum lub poprzez udostępnienie zasobów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach