Przetargi.pl
Usługa w zakresie napraw poszczególnych części pojazdów służbowych Policji województwa świętokrzyskiego

Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-372 Kielce, Seminaryjska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3492930 , fax. 041 3492935
  • Data zamieszczenia: 2017-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
    Seminaryjska 2
    25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3492930, fax. 041 3492935
    REGON: 29072786900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie napraw poszczególnych części pojazdów służbowych Policji województwa świętokrzyskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania i obejmuje: 3.1.1 Zadanie nr 1– Naprawa klimatyzacji 3.1.2 Zadanie nr 2 – Naprawa dźwiękowych i świetlnych urządzeń uprzywilejowania w ruchu drogowym. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach nr 1a i nr 1b do SIWZ stanowiących druk oferty cenowej (w zależności od zadania). 3.3 Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności związane bezpośrednio z realizacją zamówienia, tj. naprawą poszczególnych części pojazdów służbowych Policji przez cały okres trwania umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia powyższych osób zostanie spełniony również poprzez zatrudnienie już wcześniej, przed złożeniem przez Wykonawcę oferty na przedmiotowe zamówienie. 3.4 W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia, Wykonawca będzie zobowiązany do raportowania stanu zatrudnienia przez cały okres trwania umowy poprzez przedłożenie wykazu osób wykonujących czynności związanych z naprawą poszczególnych części pojazdów służbowych Policji wraz ze wskazaniem podstawy zatrudnienia. Zamawiający w każdym momencie realizacji umowy zastrzega sobie możliwość do skontrolowania spełniania wymagań przez wykonawcę w powyższym zakresie. Wykaz osób należy złożyć pierwszego dnia następnego miesiąca licząc od daty podpisania umowy, a następnie każdorazowo na żądanie Zamawiającego. 3.5 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę wykazu osób w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności związanych z naprawą poszczególnych części pojazdów służbowych Policji na podstawie umowy o pracę. 3.6 O każdej zmianie personalnej osób wymienionych w pkt. 3.4 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego. Powyższe zmiany wymagają przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy, że wskazane osoby do realizacji zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz złożenia nowego wykazu osób. 3.7 Za każdorazowe zaniechanie wykonania nałożonego obowiązku, o których mowa w pkt. 3.4 Wykonawca zobowiązuje się zapłacić karę w wysokości 500,00 zł (pięćset złotych 00/100).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50116000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach