Przetargi.pl
Usługa w zakresie doradztwa w zarządzaniu dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach

Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Szpitalna 60
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5629582, 5629462, 5629595 , fax. 087 5629594
  • Data zamieszczenia: 2013-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
    ul. Szpitalna 60 60
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, fax. 087 5629594
    REGON: 79031936200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie doradztwa w zarządzaniu dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie doradztwa w zarządzaniu Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkah na okres 12 miesięcy. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje : a)Nadzorowanie i monitorowanie procesu wdrażania programu restrukturyzacyjnego obejmującego realizację celów określonych w tym programie w powiązaniu z parametrami określonymi w umowie pożyczki restrukturyzacyjnej, jaką zawarł Zamawiający z ARP S.A.; b)Przygotowywanie raportów dla ARP S.A. z wykonywania programu zgodnie z wymogami stawianymi przez ARP S.A.; c)Monitorowanie procesu uruchamiania transz pożyczki restrukturyzacyjnej udzielonej Zamawiającemu przez ARP S.A.; d)W razie potrzeb Zamawiającego przygotowanie prezentacji multimedialnej z realizacji programu naprawczego i jej przedstawienie przedstawicielom ARP S.A. e)Uczestnictwo w spotkaniach z ARP S.A. i reprezentowanie w nich Zamawiającego na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. f)Monitorowanie procesu budżetowania polegający na nadzorowaniu, określaniu i weryfikowaniu limitów kosztów zmiennych w poszczególnych oddziałach, działach, zakładach i pracowniach Zamawiającego oraz aktualizacja po zakończeniu I półrocza br. i jeśli trzeba w kolejnych okresach; g)Przygotowanie koncepcji funkcjonowania Zamawiającego wraz z analizą konkurencyjnego otoczenia rynkowego w celu utrzymania dominującej pozycji na rynku usług medycznych w rejonie działania Zamawiającego w kontekście obowiązującej Ustawy o działalności leczniczej; h)polegających na doradztwie w zarządzaniu działalnością podstawową Zamawiającego, monitorowaniu kosztów oraz podejmowaniu wraz ze Zamawiającym niezbędnych działań w obszarze zamówień publicznych i zaopatrzenia zmierzających do zbilansowania bieżącej działalności Zamawiającego poprzez benchmarking w zakresie leków i materiałów medycznych, a w szczególności poprzez: optymalizację polityki lekowej Zamawiającego; optymalizację gospodarki materiałowo-magazynowej Zamawiającego. i)Wykonanie usług polegających na doradztwie w zarządzaniu działalnością Zamawiającego, monitorowaniu kosztów oraz przedstawieniu propozycji podjęcia wraz z Zamawiającym niezbędnych działań zmierzających do zbilansowania bieżącej działalności j)Wdrażanie zleconych czynności restrukturyzacyjnych k)Prowadzenie rozmów i na podstawie odrębnego pełnomocnictwa prowadzenie negocjacji z Zakładowymi Organizacjami Związkowymi w obszarze proponowanych działań naprawczych. l)W razie potrzeb Zamawiającego przygotowanie prezentacji multimedialnej z realizacji programu naprawczego i przedstawienie jej przedstawicielom Podmiotu Tworzącego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 4320,00PLN 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art.45 ust. 6 PZP). 3.Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą. 4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego : KREDYT BANK S.A. 1710 Oddział KB S.A. w Suwałkach Nr konta 42 1500 1719 1217 1002 6998 0000 6.Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach