Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-844 Bydgoszcz, Toruńska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 5822723, , fax. 52 5822777
- Data zamieszczenia: 2018-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
Toruńska 174 A
85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 5822723, , fax. 52 5822777
REGON: 9047697100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania serwisowego, bieżącej obsługi eksploatacyjnej 20 szt. Infokiosków zlokalizowanych na terenie Miasta Bydgoszczy wraz z ich utrzymaniem w stałej sprawności technicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w rozumieniu art. 2 pkt 10 UPZP, obejmująca w swym zakresie świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi bieżącej obsługi eksploatacyjnej i serwisowej 20 szt. Infokiosków wraz z ich utrzymaniem w stałej sprawności technicznej i bieżącym utrzymaniem. Zakres i warunki wykonania zamówienia, określają szczegółowo następujące dokumenty stanowiące załączniki do SIWZ, tj.: 1) opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami (OPZ), 2) wzór umowy, które wraz z SIWZ dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania: www.zdmikp.bydgoszcz.pl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50316000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100). Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dysponowanie zasobami innego podmiotu: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 10.2. SIWZ polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a UZP w związku z art. 25a ust. 3 UPZP, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z dowodami, że osoba podpisująca zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego. Pisemne zobowiązanie musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu oraz musi wskazywać, w szczególności: 1.nazwę i wskazanie siedziby podmiotu udostępniającego wykonawcy swój zasób; 2.nazwę i wskazanie siedziby wykonawcy, któremu podmiot trzeci udostępnił swoje zasoby, określenie zamówienia publicznego, tj. „Usługa utrzymania serwisowego, bieżącej obsługi eksploatacyjnej 20 szt. Infokiosków zlokalizowanych na terenie Miasta Bydgoszczy wraz z ich utrzymaniem w stałej sprawności technicznej”.; 3.zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, (tj. informacje, jakie konkretnie zasoby zostaną udostępnione); 4.sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, (tj. informacje, w jaki sposób udostępnione zasoby będą wykorzystywane przy wykonywaniu zamówienia publicznego); 5.charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, (tj. informacje, na jakiej podstawie wykonawca będzie nimi dysponował); 7.zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 8.czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, z uwzględnieniem postanowień pkt 10.4. SIWZ. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale i dołączyć do oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. II.Informacje o przynależności do grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3–ch dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 UPZP. Oświadczenie sporządzone wg wzoru Zamawiającego należy złożyć w oryginale.W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, oddzielnie składa ww. dokument. III. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Zamawiający oceni czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwala na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów wymienionych w pkt.11.2 i pkt 11.6. SIWZ oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i 8 UPZP, na podstawie oświadczenia ostatecznego, o którym mowa w pkt 11.5 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń poboru opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Bydgoszczy w 2023r.
Dodano: 2023-04-27 - Utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń poboru opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Bydgoszczy w 2021 roku
Dodano: 2021-02-09 - Utrzymanie w stałej sprawności technicznej infokiosków na terenie Miasta Bydgoszczy w 2021 roku
Dodano: 2021-02-01 - Utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń poboru opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Bydgoszczy w 2021 roku
Dodano: 2020-12-14 - Utrzymanie w stałej sprawności technicznej infokiosków na terenie Miasta Bydgoszczy w 2021 roku
Dodano: 2020-12-14 - Utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń poboru opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Bydgoszczy
Dodano: 2020-01-15 - Utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń poboru opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Bydgoszczy
Dodano: 2019-12-13 - „Utrzymanie w stałej sprawności technicznej infokiosków na terenie Miasta Bydgoszczy w 2020 r.”
Dodano: 2019-12-13 - Utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń poboru opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Bydgoszczy
Dodano: 2018-12-13 - Usługa utrzymania serwisowego, bieżącej obsługi eksploatacyjnej 20 szt. Infokiosków zlokalizowanych na terenie Miasta Bydgoszczy wraz z ich utrzymaniem w stałej sprawności technicznej.
Dodano: 2018-11-29