Przetargi.pl
Usługa utrzymania, rozwoju i obsługi technicznej aplikacji internetowej www.pbu2020.eu oraz świadczenia usługi rozwoju strony w latach 2021-2022

Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 02-672 Warszawa, Domaniewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3783100, 22 3783111 , fax. 22 2019725
  • Data zamieszczenia: 2021-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich
    Domaniewska 39 a
    02-672 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3783100, 22 3783111, fax. 22 2019725
    REGON: 14168145600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania, rozwoju i obsługi technicznej aplikacji internetowej www.pbu2020.eu oraz świadczenia usługi rozwoju strony w latach 2021-2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotemzamówienia jest usługa utrzymania, rozwoju i obsługi technicznej aplikacji internetowej www.pbu2020.eu oraz świadczenia usługi rozwoju strony w latach2021-2022. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 do SIWZ – projekt umowy. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania, rozwoju iobsługi technicznej aplikacji internetowej www.pbu2020.eu oraz świadczenia usługi rozwoju strony w latach 2021-2022. Konieczność zamówienia usługizwiązanej ze wsparciem przy zarządzaniu stroną internetową pbu2020.eu oraz jej rozwoju wynika z potrzeby aktualizacji strony internetowej idostosowywania niektórych jej elementów do bieżących potrzeb. Dane dotyczące obecnej strony pbu2020.eu: • wersja CMS autorski przy wykorzystaniuframework PHPcake wersja 3.1.13 • obecnie aplikacja pracuje na hostingu firmy Home.pl Aplikacja internetowa stanowi narzędzie pozwalające na sprawnefunkcjonowanie istniejącej strony internetowej Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020, znajdującej się pod adresemURL: https://www.pbu2020.eu/. Strona internetowa www.pbu2020.eu jest dedykowana do publikowania aktualności i informacji związanych z Programem Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020.Zamawiający dopuszcza zmianę systemu zarządzania treścią na inny z zachowaniemstruktury bazy danych z zastrzeżeniem, że Wykonawca nieodpłatnie przeniesie wszystkie dane oraz funkcjonalności do nowego systemu i że będą onedziałały w sposób poprawny. Wykonawca musi sprawdzić czy wszystkie dane zostały przeniesione oraz czy po przeniesieniu serwis działa prawidłowo.Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania zespołu (minimum programista/informatyk + grafik), który będzie realizował zadania wynikające z OPZ. Wskład zespołu będą wchodziły osoby wskazane w ofercie lub inne o kwalifikacjach nie niższych od posiadanych przez osoby wskazane w ofercie.Wykonawca poda Zamawiającemu skład zespołu w ciągu trzech dni od daty podpisania umowy. Każde z wymienionych poniżej zadań będzie wykonane dlawszystkich wersji językowych portalu. Strona www.pbu2020.eu jest prowadzona w czterech wersjach językowych angielskiej, polskiej, rosyjskiej iukraińskiej. I. WSPARCIE UŻYTKOWNIKA Wykonawca zapewni: 1.Wykonanie kopii najnowszej wersji CMS-a niezwłocznie po każdorazowej poprawce.2. Zapewnienie obsługi i aktualizacji systemu przez okres trwania umowy. 3. Pomoc zdalną w rozwiązywaniu problemów związanych z funkcjonowaniemsystemu za pośrednictwem telefonu, e-maila lub innego źródła komunikacji w dni robocze w godz. ………………….. od poniedziałku do piątku. 4.Wsparcie techniczne Zamawiającego - Świadczenie usług wsparcia technicznego w zakresie: • aktualizowania i dostarczania łat systemu, • usuwaniaincydentów i nieprawidłowości w działaniu systemu. Wsparcie techniczne może odbywać się za pośrednictwem: • Kontaktu telefonicznego, • Kontaktu e-mailowego.• Czas reakcji na incydenty i ich naprawa: a) Wykonawca zobowiązany jest podjąć niezwłocznie po przyjęciu zgłoszenia czynności zmierzającedo jego zdiagnozowania oraz podjęcia naprawy, jednak nie później niż w terminach wskazanych w poniższej tabelce. b) O rozpoczęciu diagnozy, wynikudiagnozy incydentu oraz podjęciu czynności zmierzających do naprawy Błędu Wykonawca powiadomi Zamawiającego drogą elektroniczną. c) W przypadkusporu co do zaistnienia incydentu lub odmowy jego usunięcia przez Wykonawcę, Zamawiający może wystąpić z wnioskiem o przeprowadzenie niezależnejekspertyzy przez uzgodnionego przez Strony eksperta. Jeśli ekspertyza potwierdzi roszczenia Zamawiającego, koszt związany z jej przeprowadzeniemponosi Wykonawca. 5. Wymagania na świadczenie usług asysty technicznej – terminy reakcji: AWARIA-Maksymalny czas reakcji Wykonawcy 4 godziny,Maksymalny czas naprawy liczony od zgłoszenia 1 dzień roboczy, BŁĄD KRYTYCZNY-Maksymalny czas reakcji Wykonawcy 4 godziny, Maksymalnyczas naprawy liczony od zgłoszenia 4 godziny robocze, BŁĄD- Maksymalny czas reakcji Wykonawcy 4 godziny, Maksymalny czas naprawy liczony odzgłoszenia 2 dni robocze, USTERKA- Maksymalny czas reakcji Wykonawcy 4 godziny, Maksymalny czas naprawy liczony od zgłoszenia 2 dni robocze,PODATNOŚĆ- Maksymalny czas reakcji Wykonawcy 4 godziny, Maksymalny czas naprawy liczony od zgłoszenia 2 dni robocze. 6. Aktualizacjędokumentacji niezwłocznie po każdorazowej zmianie wersji oprogramowania. 7. Pomoc, konsultacja i doradztwo w zakresie posługiwania się panelem administracyjnym strony, w tym konsultacje w zakresie obsługi technicznej i użytkowej. 8. Konsultacji telefonicznych oraz mailowych, w zakresiefunkcjonowania panelu administracyjnego serwisu udzielanych dla pracowników Zamawiającego. 9. Pomocy w sytuacji braku możliwości zaktualizowaniadanych na stronie. 10. Wykonanie drobnych zmian i uzupełnień na istniejącej stronie internetowej. 11. Rozbudowa strony o bardzo proste nowemoduły/zakładki, 12. Doradztwo techniczne związane z administrowaniem serwisu internetowego. 13. Dbanie o to aby strona była zgodna zrozporządzeniami dotyczącymi stron internetowych. Obecnie wymogi WCAG 2.1. 14. Pomoc przy dostosowywaniu i publikowaniu formularzy online nawydarzenia (RODO), tworzenie nowych formularzy dostosowanych do rodzaju wydarzenia. Pomoc przy zbieraniu danych zebranych w formularzach(przygotowywanie zestawień) 15. Drobne prace graficzne np. przygotowanie infografiki, bannerów, butonów, elektronicznych kartek świątecznych. 16.Wykonawca, za zgodą Zamawiającego, może zaproponować wprowadzenie nowych elementów, służących wzbogaceniu i uatrakcyjnieniu serwisu.Wykonawca nie może ograniczać ani zubożać treści ani zawartości strony bez zgody Zamawiającego. 17. Przygotowanie comiesięcznych mailowychraportów z wykonywanych w serwisie działań i przesłanie ich mailowo do 5 dnia następnego miesiąca. Raport powinien obejmować informacje owykonanych zadaniach w ramach umowy. Sposób realizacji usługi Każdorazowo Zamawiający zleci mailowo pracę/poinformuje o incydencie. W ciągumaksymalnie 4 godzin (uwzględniając podane w ofercie godziny pracy - kryterium czas świadczenia pomocy zdalnej przy realizacji usługi wsparciaużytkownika) Wykonawca określi maksymalny czas potrzebny na realizację wsparcia (poza zgłaszaniem błędów – terminy reakcji podane w tabeli powyżej)podając mailowo datę ukończenia zlecenia. Zamawiający mailowo zaakceptuje ostateczną datę przekazania zleconej pracy, bądź odrzuci i poprosi o ustalenienowej daty. II. USŁUGI ROZWOJU Składając ofertę Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia, zagwarantuje pakiet na Usługi Rozwojowe wwysokości 200 roboczogodzin na aktualizację lub rozbudowę serwisu internetowego (poza usługami zagwarantowanymi w ramach prac wsparciatechnicznego) do dowolnego wykorzystania przez Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy na wsparcie techniczne. W przypadku realizacji UsługRozwojowych Zamawiający każdorazowo przedstawi Wykonawcy zakres prac koniecznych do realizacji. Wykonawca w ciągu 1 dnia roboczego przedstawiszacowaną pracochłonność realizacji. Po uzgodnieniu ostatecznej pracochłonności i harmonogramu realizacji, po zaakceptowaniu przez ZamawiającegoWykonawca zrealizuje pracę. W ramach pakietu o którym mowa powyżej, Zamawiający może zlecić: a) wykonanie zmian i uzupełnień na istniejącej stronieinternetowej, a także rozbudowę strony o nowe bardziej skomplikowane moduły zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i w terminach wzajemnieuzgodnionych; b) tworzenie nowych funkcjonalności, projektu graficznego oraz technicznego strony internetowej; c) prace rozwojowe, które polegają nawykonaniu nowych modułów bądź modyfikacji istniejących zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w terminach uzgodnionych przez strony. W przypadku wprowadzania zmian na stronie internetowej Wykonawca, wraz ze zmianami, zobowiązany jest: a) dostarczyć zaktualizowaną wszelką dokumentację oraz kody źródłowe; b) przed każdym wdrożeniem aktualizacji zobowiązany jest do wykonania kopii bezpieczeństwa; c) moment przełączenia na zaktualizowaną wersję strony internetowej zostanie każdorazowo uzgodniony z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72413000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach