Przetargi.pl
Usługa utrzymania czystości w trzech Przychodniach Lekarskich i na terenie przyległym do przychodni

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 01-445 Warszawa, ul. E. Ciołka 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8360191 , fax. 022 8378127
  • Data zamieszczenia: 2010-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
    ul. E. Ciołka 11 11
    01-445 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8360191, fax. 022 8378127
    REGON: 00101839600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania czystości w trzech Przychodniach Lekarskich i na terenie przyległym do przychodni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest stałe , kompleksowe utrzymanie czystości w Przychodni Lekarskiej przy ul. Elekcyjnej 54 oraz na terenie przyległym do budynku, w Przychodni Lekarskiej przy ul. Grzybowskiej 34 oraz na terenie przyległym do budynku, w Przychodni Lekarskiej przy ul. Płockiej 49 oraz na terenie przyległym do budynku w sposób określony w niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy. 1) Ilość, rodzaj powierzchni i urządzeń do sprzątania zostały wymienione w Załącznikach nr 2-5 do SIWZ - karta obiektu, który stanowią integralną część SIWZ. 2) Usługi w zakresie utrzymania czystości we wszystkich pomieszczeniach przychodni polegać mają na codziennym wykonywaniu czynności i prac określonych w Załączniku nr 6 Zakres i harmonogram prac 3) Usługi w zakresie utrzymania czystości na terenie zewnętrznym polegać mają na zamiataniu chodnika, usuwaniu śmieci i zanieczyszczeń, koszeniu trawnika, grabieniu liści, odśnieżaniu, usuwaniu gołoledzi, odkuwaniu lodu z terenu utwardzonego, posypywaniu terenu piaskiem, zgodnie z zakresem i harmonogramem prac określonych w Załączniku nr 7 do SIWZ 4) Wszystkie pomieszczenia do sprzątania w Przychodni Lekarskiej przy ul. Elekcyjnej 54, poza pomieszczeniami Biura Obsługi Pacjenta, udostępnione będą od poniedziałku do piątku w godz. 1900 - 2200. O godzinie 1900 pracownicy Wykonawcy zamykają na klucz kraty na klatce schodowej (I piętro i parter) oraz drzwi wejściowe do przychodni. Po zakończeniu sprzątania, pracownicy Wykonawcy sprawdzają wyłączenie odbiorników elektrycznych z sieci (nie dotyczy komputerów), zamknięcie okien i drzwi balkonowych, zakręcenie kranów, instalacji wodociągowej, wygaszają oświetlenie, zamykają drzwi wewnętrzne i przekazują klucze upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego. Biuro Obsługi Pacjenta musi być sprzątane podczas obecności pracowników przychodni od poniedziałku do piątku w godz. 800 -1900 5) Wszystkie pomieszczenia do sprzątania w Przychodni Lekarskiej przy ul. Grzybowskiej 34, poza pomieszczeniami Biura Obsługi Pacjenta, udostępnione będą od poniedziałku do piątku w godz. 1900 - 2200. Po zakończeniu sprzątania, pracownicy Wykonawcy sprawdzają wyłączenie odbiorników elektrycznych z sieci (nie dotyczy komputerów), zamknięcie okien, zakręcenie kranów, instalacji wodociągowej, wygaszają oświetlenie, zamykają drzwi wewnętrzne i przekazują klucze upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego. Biuro Obsługi Pacjenta musi być sprzątane podczas obecności pracowników przychodni od poniedziałku do piątku w godz. 800 -1900 6) Wszystkie pomieszczenia do sprzątania w Przychodni Lekarskiej przy ul. Płockiej 49, poza pomieszczeniami Biura Obsługi Pacjenta udostępnione będą od poniedziałku do piątku po godz. 1900. Biuro Obsługi Pacjenta musi być sprzątane podczas obecności pracowników przychodni od poniedziałku do piątku w godz. 800 -1900 7) Wszystkie pomieszczenia do sprzątania w Przychodni Lekarskiej przy ul. Płockiej 49 określone w Karcie obiektu NPL - Załącznik nr 5 muszą być sprzątane poniedziałku do piątku po godz. 1900 oraz w soboty, niedziele święta po godz. 1900 8) Po zakończeniu sprzątania, pracownicy Wykonawcy sprawdzają wyłączenie odbiorników elektrycznych z sieci (nie dotyczy komputerów), zamknięcie okien, zakręcenie kranów, instalacji wodociągowej, wygaszają oświetlenie, zamykają drzwi wewnętrzne. 9) Usługa utrzymania czystości będzie wykonywana przez co najmniej 5 pracowników Wykonawcy na jedną przychodnię , w tym 1 pracownika na każdą przychodnię, świadczącego usługę tzw. serwisu dziennego. 10) Usługa tzw. serwisu dziennego świadczona będzie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 800 -1600. W ramach tej usługi Wykonawca jest zobowiązany do: a) utrzymywania na bieżąco czystości w pomieszczeniach przychodni, toaletach, na korytarzach b) niezwłocznego, interwencyjnego sprzątania w miejscach wskazanych przez Kierownictwo przychodni c) uzupełnianie papieru toaletowego, mydła, ręczników, środków zapachowych w toaletach i gabinetach lekarskich - niezwłocznie po wyczerpaniu d) usuwanie śladów zanieczyszczeń z drzwi, schodów, w toaletach e) mycie wejść do przychodni, drzwi, schodów, podjazdu, windy,trzepanie wycieraczek 11) Do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapewnia wysokiej jakości środki czystości i higieny posiadające polskie atesty higieniczne, wysokiej jakości środki przeznaczone do konserwacji i eksploatacji wykładzin obiektowych PCV, posiadające polskie atesty higieniczne oraz wysokiej jakości środki dezynfekcyjne, dopuszczone do stosowania w służbie zdrowia tj. wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych- określone w zał. nr 8 12) Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków do utrzymania czystości, środków dezynfekcyjnych, środków zapachowych, worków na śmieci. 13) W ramach świadczonej usługi Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania środków zapachowych, worków na śmieci. 14) W ramach świadczonej usługi Wykonawca jest zobowiązany do mycia okien, żaluzji, parapetów zewnętrznych w miesiącach: maj i październik. 15) Wykonawca obowiązany jest do przestrzegania zasad prawidłowej segregacji odpadów komunalnych, dbając o gospodarne i racjonalne wypełnianie kontenera na śmieci segregowane poprzez składanie wyrzucanych tekturowych opakowań, pudełek, zgniatanie butelek plastikowych itp. 16) Wykonywanie prac odbywać się musi za pomocą pracowników Wykonawcy w sposób nie zakłócający działalności przychodni. 17) Wykonywanie prac odbywać się będzie przy użyciu maszyn, narzędzi oraz sprzętu Wykonawcy, w tym wózków do mycia i dezynfekcji, maszyn do szorowania dużych i małych powierzchni, odkurzaczy do zbierania na mokro i sucho, systemów do mopowania itp. 18) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dzienniczka obsługi lub kart pracy, gdzie odzwierciedlone zostaną wykonane czynności w zakresie utrzymania czystości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozwola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach