Przetargi.pl
Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Łodzi

Sąd Okręgowy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-921 Łódź, Plac Dąbrowskiego 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6778900, 6778938 , fax. 042 6778931
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łodzi
    Plac Dąbrowskiego 5 5
    90-921 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6778900, 6778938, fax. 042 6778931
    REGON: 00032316300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: 1. kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynkach: -Sądu Okręgowego w Łodzi przy pl. Dąbrowskiego 5, -Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego (RODK) w Łodzi przy ul. Tokarskiej 7, -Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego RODK w Skierniewicach, ul. Mszczonowska 33/35; 2. usługa mycia okien w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi, przy ul. Wydawniczej 10, z częstotliwością 2 razy w roku 3 razy w okresie obowiązywania umowy. II. Zakres kompleksowej usługi utrzymania czystości w obiektach wymienionych w pkt 1 ppkt 1 obejmuje: 1. w budynku Sądu Okręgowego w Łodzi przy pl. Dąbrowskiego 5: a. sprzątanie codzienne oraz sprzątanie w miarę potrzeb: pokoi biurowych, sal rozpraw, pomieszczeń pozostających w dyspozycji Policji sądowej, toalet, korytarzy i klatek schodowych o łącznej powierzchni 9.097,09 m2, b. zaopatrzenie toalet w mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy. Posiadane przez Zamawiającego pojemniki typu Merida przeznaczone są na papier toaletowy gofrowany, w rolkach o średnicy 19 cm (dł. 160 m) oraz ręczniki papierowe pojedyncze, składane, seledynowe, o wymiarach 23 x 24.5 cm, c. maszynowe doczyszczanie i polimeryzację akrylowanie podłóg PCV o powierzchni 339 m2 - 1 raz w okresie obowiązywania umowy, d. zapewnienie stałych dyżurów 3 pracowników w godzinach pracy Sądu, tj. w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 serwis dzienny, e. zapewnienie w okresie jesienno-zimowym od 15 października do 31 marca, w dniach i godzinach jak w pkt d, dodatkowego dyżuru 1 pracownika, którego zadaniem będzie usuwanie z powierzchni podłogowych korytarzy błota pośniegowego i wody opadowej, przy użyciu maszyny do mycia posadzek, spełniającej wymagania określone w pkt VI e ZAKRESU USŁUGI zał. nr 1 do wzoru umowy, f. mycie okien i drzwi oszklonych 2 razy w roku (3 razy w okresie obowiązywania umowy). 2. w budynku RODK w Łodzi przy ul. Tokarskiej 7: a. sprzątanie codzienne oraz sprzątanie w miarę potrzeb: pokoi biurowych, toalet i korytarzy o łącznej powierzchni 394,85 m2, b. zaopatrzenie toalet w mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy. Posiadane przez Zamawiającego pojemniki typu Merida przeznaczone są na papier toaletowy gofrowany, w rolkach o średnicy 19 cm (dł. 160 m) oraz ręczniki papierowe pojedyncze, składane, seledynowe, o wymiarach 23 x 24.5 cm, c. mycie okien 2 razy w roku (3 razy w okresie obowiązywania umowy). 3. w budynku RODK w Skierniewicach przy ul. Mszczonowskiej 33/35: a. sprzątanie 2 razy w tygodniu oraz sprzątanie w miarę potrzeb pokoi biurowych o łącznej powierzchni 124,60 m2, b. pranie wykładziny dywanowej w pokoju o powierzchni 34 m2 i mebli tapicerowanych z częstotliwością 2 razy w roku (3 razy w okresie obowiązywania umowy), c. mycie okien 2 razy w roku 3 razy w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca będzie świadczył usługi przy użyciu własnych materiałów, środków czystości, urządzeń i narzędzi pracy. Szczegółowy zakres usługi wykaz pomieszczeń, powierzchnie, zakres czynności i częstotliwość ich wykonywania oraz dane dotyczące minimalnej liczby osób zatrudnionych do sprzątania i czasu ich pracy - określone zostały w ZAKRESIE USŁUGI stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Dane dotyczące minimalnej liczby osób (zaznaczone kursywą) podane zostały w celu umożliwienia wykonawcom wypracowania optymalnych rozwiązań dotyczących składu osobowego personelu sprzątającego i sporządzenia kalkulacji kosztów. III. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia wyłącznie w zakresie mycia okien wymagających zastosowania specjalistycznego sprzętu, tzn. okien w sali rozpraw nr 1 oraz świetlików, oszklonej kopuły i zewnętrznych powierzchni okien na III piętrze budynku Sądu przy Pl. Dąbrowskiego 5 wymagających mycia z zewnątrz budynku. Pozostałe usługi, o których mowa w ZAKRESIE USŁUGI stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, Wykonawca zobowiązany jest świadczyć w obsadzie składającej się z własnych pracowników i nie powierzać ich wykonania podwykonawcom. IV. Termin wykonania zamówienia: 18 miesięcy: od dnia 1 grudnia 2014 r. do dnia 31 maja 2016 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach