Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ogłasza przetarg
- Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0048 12 6179655 , fax. 0048 12 6179653
- Data zamieszczenia: 2018-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
ul. Przy Rondzie 5
31-547 Kraków, woj. małopolskie
tel. 0048 12 6179655, fax. 0048 12 6179653
REGON: 140580428 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania czystości w budynku i na posesji KSSiP OSUiWM w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w budynku Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury Ośrodka Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie mieszczącej się przy ulicy Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin, utrzymania czystości na posesji KSSiP ( nawierzchnia kostka granitowa), oraz terenach zielonych w tym ogrodzie zimowym. Zakres prac zawiera załącznik nr 1 do SIWZ -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy-załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający przewiduje umożliwienie Wykonawcom dokonania wizji lokalnej pomieszczeń i terenów objętych usługą utrzymania czystości. Wizja lokalna będzie możliwa w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godz. 9.00 – 13.00 przy udziale upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, po uprzednim ustaleniu terminu wizji. Wymagania ogólne: a)oferta musi obejmować wykonanie wszystkich elementów usługi wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ; b)sposób wykonania usługi, jak również związane z nią technologie i rozwiązania organizacyjne muszą spełniać wszystkie wymogi wynikające z przepisów prawa powszechnie obowiązującego; c)Wykonawca zobowiązany jest dostarczać na bieżąco dobrej jakości środki czystości i higieniczne do toalet i innych pomieszczeń, zgodnie z warunkami i wymogami opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ; d)wszystkie zastosowane środki i urządzenia muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 1226) oraz rozporządzeń szczegółowych wydanych na mocy przywołanej ustawy; e)wszystkie środki czyszczące, dezynfekcyjne, materiały eksploatacyjne oraz stosowne urządzenia muszą posiadać atesty, certyfikaty, świadectwa jakości zezwolenia itp. oraz inne podobne dokumenty dopuszczające do ich stosowania. Wspomniane środki winne posiadać ważną datę przydatności w chwili ich używania; f)Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego wdrożenia wszelkich zmian wynikających ze zmian przepisów prawa lub decyzji organów administracji publicznej w zakresie świadczonej usługi; g)przejęcie usługi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia odbędzie się w obiektach czynnych, przy przekazaniu obowiązków będzie zachowana ciągłość pracy Szkoły. Przy przejęciu usługi Wykonawca zapewni ciągłość pracy personelu odpowiedzialnego za utrzymanie czystości; h)Wykonawca będzie prowadził stały i szczegółowy monitoring czynności wykonywanych w ramach świadczonej usługi; i)Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego kontroli, wykonywania przez Wykonawcę czynności objętych przedmiotem zamówienia; j)stały nadzór nad pracą wszystkich osób sprzątających oraz realizacją zakresu zamówienia pełnić będzie osoba wyznaczona przez Wykonawcę, zwana Koordynatorem. Koordynator będzie utrzymywać bezpośredni, stały kontakt z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego; k)w celu świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem, Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy pomieszczenie socjalne i magazynowe w budynku Szkoły. Wymogi co do personelu Wykonawcy: a)Wykonawca musi dysponować personelem zapewniającym poprawne wykonanie usługi. b)personel Wykonawcy uczestniczący w świadczeniu usługi na terenie Zamawiającego zobowiązany będzie posiadać: -zunifikowaną odzież ochronną (zaleca się, aby odzież ta zawierała logo firmy Wykonawcy); Zamawiający pozostawia Wykonawcy dowolność w wyborze koloru tej odzieży; -zaleca się stosowanie identyfikatorów imiennych; c)Zamawiający wymaga, aby osoby wyznaczone przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą posiadały znajomości języka polskiego w stopniu komunikatywnym na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem; d)Wykonawca do wykonania usługi dopuści osoby, które zobowiązane będą przez niego do zachowania w tajemnicy informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi, e)Zamawiający do wykonywania usług dopuści jedynie osoby niekarane. Jeżeli czynności wykonywane w ramach realizacji zamówienia polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917.), Zamawiający stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby czynności te wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Za czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy Zamawiający uważa w szczególności czynności związane z bezpośrednią usługą sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynków. W konsekwencji Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia ww. osoby były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Na podstawie art. 36 ust. 2 punkt 8a lit. a Zamawiający wymaga udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a. Wykonawca w tym celu zobowiązany będzie okazać przed podpisaniem umowy wykaz osób wg. wzoru stanowiącego załącznik numer 7 do SIWZ. Dokument należy przedłożyć Zamawiającemu nie później niż na 3 dni robocze przed podpisaniem umowy. UWAGA! W przypadku zmiany składu osobowego osób realizujących czynności objęte zamówieniem zarówno na podstawie umowy o pracę jak i zatrudnione na podstawie innych umów Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, każdorazowo dokonać aktualizacji w/w wykazu osób, nie później jednak niż przed przystąpieniem danej osoby (osób) do pracy. Na podstawie art. 36 ust. 2 punkt 8a litera b) ustawy Pzp Zamawiający ma prawo kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w rozdziale 3 ust. 6 i 7 SIWZ . W przypadku niespełnienia ww. wymagań Zamawiający ma prawo stosowania sankcji o których mowa we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Gdziekolwiek w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w szczególności w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), opis przedmiotu zamówienia jest dokonany za pomocą wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia produktów, materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza także rozwiązania równoważne pod względem technicznym, estetycznym i funkcjonalnym, zapewniające, co najmniej takie same właściwości użytkowe, trwałość, jakość, okres gwarancji producenta - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ w następującym układzie: a)wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 2 do SIWZ; b)oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 SIWZ; c)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; d)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty winno zostać załączone bądź to pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) bądź to umowa o współpracy, z której takie pełnomocnictwo będzie wynikać. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia wskazana została w załączniku nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Nowym Targu
Dodano: 2024-03-06 - Sprzątanie pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej PSP w Krakowie
Dodano: 2024-02-15 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynkach Muzeum Etnograficznego w Krakowie
Dodano: 2024-02-13 - Sprzątanie budynku Centrum Oświatowego w Koszycach
Dodano: 2024-02-09 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz wokół obiektów Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 90910000-9)
Dodano: 2024-02-02 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości dla Sądu Rejonowego w Wadowicach, a także utrzymania czystości i odśnieżania terenu przylegającego do budynku Sądu (tereny zewnętrzne)
Dodano: 2024-02-02 - Sprzątanie pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej PSP w Krakowie
Dodano: 2024-01-26 - Świadczenie usług sprzątania dla Centralnego Ośrodka Sportu – Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
Dodano: 2024-01-21 - Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
Dodano: 2024-01-04 - Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Limanowej
Dodano: 2023-12-28