Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 31-309 Gdynia, Warszawska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 621 02 70 , fax. 58 620 72 43
- Data zamieszczenia: 2019-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni
Warszawska 67 A
31-309 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 621 02 70, fax. 58 620 72 43
REGON: 360995521 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania czystości w budynkach i na terenach gminnych administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w budynkach i na terenach gminnych utwardzonych i nieutwardzonych, administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni, z podziałem na siedem części. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia własnymi środkami, przy użyciu własnego sprzętu i niezbędnych urządzeń i maszyn oraz środków chemicznych, środków czystości oraz środków higienicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji stanowią Załącznik nr 7 dla Części 1-6 i Załącznikiem nr 8.3 dla Części 7 do SIWZ i wzory umów stanowiące Załącznik nr 8.1 Część 1-4 oraz Załącznik nr 8.2 Część 5-6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1) W PRZYPADKU CZĘŚCI PIERWSZEJ POSTĘPOWANIA: 1 100,00 zł 2) W PRZYPADKU CZĘŚCI DRUGIEJ POSTĘPOWANIA: 1 500,00 zł 3) W PRZYPADKU CZĘŚCI TRZECIEJ POSTĘPOWANIA: 350,00 zł 4) W PRZYPADKU CZĘŚCI CZWARTEJ POSTĘPOWANIA: 1 000,00 zł 5) W PRZYPADKU CZĘŚCI PIĄTEJ POSTĘPOWANIA: 130,00 zł 6) W PRZYPADKU CZĘŚCI SZÓSTEJ POSTĘPOWANIA: 1 000,00 zł 7) W PRZYPADKU CZĘŚCI SIÓDMEJ POSTĘPOWANIA: 12 500,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelew bankowy), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego), 2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, 3) kwotę, 4) termin ważności, 5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez pośrednictwa banku lub innej tego typu instytucji, 6) być nieodwołalny, 7) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp, 8) a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach , o których mowa w rozdz. VII. ust. 1 pkt 2 i pkt 3 SIWZ. Dokument z którego będzie wynikało zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia zasobów. Dokument ten wymagany jest od każdego podmiotu na zasoby którego powołuje się Wykonawca. Dokument zobowiązania do oddania do dyspozycji zasobów winien zawierać następujące informacje: - nazwę podmiotu, który udostępnia swoje zasoby, - nazwę Wykonawcy na rzecz którego inny podmiot udostępnia swoje zasoby, - zakres udostępnianych Wykonawcy zasobów przez podmiot, - w jaki sposób Wykonawca wykorzysta zasoby innego podmiotu przy realizacji niniejszego zamówienia, - zakres udziału innego podmiotu przy realizacji niniejszego zamówienia publicznego, - okres w którym inny podmiot będzie uczestniczył w realizacji niniejszego zamówienia, - dokument zobowiązania winien być złożony w oryginale. Wraz z ofertą należy złożyć dokument (dokumenty), z którego wynika prawo osoby (osób) do reprezentacji Wykonawcy – podpisania oferty i innych dokumentów składanych razem z ofertą, za wyjątkiem sytuacji jeżeli Zamawiający może uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego
Dodano: 2024-04-26 - Świadczenie usług sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego w budynku administrowanym przez Gdańskie Centrum Świadczeń w Gdańsku przy ul. Kartuskiej 32/34
Dodano: 2024-04-02 - Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego
Dodano: 2024-03-28 - Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego „Motława” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-26 - Usługi sprzątania w budynkach Muzeum Archeologicznego w Gdańsku zlokalizowanych w Gdańsku i Sopocie w okresie od 01.02.2024 do 31.01.2025
Dodano: 2024-01-23 - Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
Dodano: 2024-01-10 - Świadczenie kompleksowych usług sprzątania budynku Instytutu Kultury Miejskiej w Gdańsku oraz odśnieżania, usuwania oblodzenia i śliskości nawierzchni terenu zewnętrznego
Dodano: 2023-12-30 - Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, 83-032 Pszczółki, ul. Szkolna 4
Dodano: 2023-12-16 - Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
Dodano: 2023-12-12 - Sprzątanie i utrzymanie w czystości budynku i terenu przyległego do budynku Sądu Rejonowego w Chojnicach przy ul. Młyńskiej 30 oraz pomieszczeń wynajmowanych przy ul. Młyńskiej 28 w Chojnicach
Dodano: 2023-12-05