Przetargi.pl
Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 4950000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetowego gminy Miasta Sierpc

Gmina Miasto Sierpc ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, Piastowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 275 86 86 , fax. 024 275 86 33
  • Data zamieszczenia: 2018-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sierpc
    Piastowska 11 a
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 275 86 86, fax. 024 275 86 33
    REGON: 611015483
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierpc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 4950000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetowego gminy Miasta Sierpc
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 950.000 PLN (Słownie: cztery miliony dziewięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miasta Sierpc, zgodnie z Uchwała Rady Miejskiej Sierpca Nr 449/LVII/2018 z dnia 30 maja 2018 r spłata wnioskowanego kredytu nastąpi z wpływów z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych. Zaciągnięcie transz kredytu nastąpi od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 roku na podstawie złożonej dyspozycji Burmistrza i Skarbnika Miasta Sierpca. Oprocentowanie kredytu – według stopy procentowej WIBOR 3M, powiększone o stałą marżę banku. Spłaty rat kredytu (kapitału) dokonywane będą w ratach kwartalnych w terminie do 30 dnia każdego kwartału przez okres 40 kwartałów po 123 750zł poczynając od 30 marca 2019 r. Ostatnia rata kredytu określono do 30 grudnia 2028 roku. Okres karencji w spłacie od uruchomienia kredytu do 29 marca 2019 r. Spłata kredytu rozpoczyna się 30 marca 2019 r. (termin spłaty I raty). Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Marża podana w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. Zmiany oprocentowania wynikające ze stawki WIBOR 3M nie stanowią zmiany warunków umowy. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 3M na dzień 20 listopada 2018 r. Spłata rat kapitałowych nastąpi w latach 2019-2028. Kredyt winien być postawiony do dyspozycji zamawiającego od daty zawarcia umowy. Planowany termin zaciągnięcia kredytu 17.12.2018 r ostateczna spłata (ostatnia rata odsetkowa i kapitałowa) 30.12.2028 r. Zastrzegamy sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez żadnych dodatkowych opłat i podania przyczyn. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. Zabezpieczenie kredytu w formie weksla własnego „In blanco” bez protestu wraz z deklaracją wekslową. W przypadku gdy wyznaczone terminy spłaty rat kredytu bądź odsetek przypadają na dzień wolny od pracy, uregulowanie należnej spłaty nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) oświadczenie wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. PZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, b) kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej na terytorium RP, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, bądź inne wymagane właściwymi przepisami prawa zezwolenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; 2) w przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach