Gmina Brzozów ogłasza przetarg
- Adres: 36-200 Brzozów, ul. Armii Krajowej 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4341050 , fax. 013 4341055
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzozów
ul. Armii Krajowej 1 1
36-200 Brzozów, woj. podkarpackie
tel. 013 4341050, fax. 013 4341055
REGON: 37044023500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzozow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,- zł na pokrycie planowanego deficytu budżetowego z okresem spłaty w latach 2010-2018. Warunki szczegółowe: - kredyt wypłacany w dwóch transzach - sierpień 2009 r - 2 000 000,00 zł, wrzesień 2009 - 1 000 000,00 zł - spłata kredytu - grudzień 2018 r. - raty płatne kwartalnie na koniec miesiąca kończącego kwartał - odsetki płatne miesięcznie w ostatnim dniu miesiąca - oprocentowanie kredytu wg stopy procentowej zmiennej opartej na stawce bazowej WIBOR 3M z pierwszego dnia miesiąca stanowiącego pierwszy dzień nowego okresu obrachunkowego - spłata kredytu w ratach stałych ( patrz harmonogram - zał. nr 3 ) - zabezpieczenie kredytu weksel in blanco. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 0 udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; t. j. są bankiem w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( Dz. U. Nr 140 poz. 939 z p. zm.) 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności; a) posiadają niezbędną wiedzę bankową oraz wiedzę potrzebną do realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a w szczególności zgodnie z art. 128 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe ( Dz. U. Nr 140, poz. 939 z p. zm.) posiadają współczynnik wypłacalności na koniec ostatniego roku obrachunkowego nie mniejszy niż 8 %. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. - Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzozow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego, złotówkowego w kwocie dwa mln PLN na pokrycie planowanego deficytu w ramach budżetu gminy na 2014 r. uruchamianego w trzech transzach.
Dodano: 2014-07-25 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego, złotówkowego w kwocie 1 600 000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu w ramach budżetu gminy na 2013 r. uruchamianego w dwóch transzach
Dodano: 2013-10-17 - Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2 000 000,00 zł z przeznaczeniem na: 1. spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów długoterminowych w kwocie 700 000,00 zł, 2. finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w roku 2013 powstałego w wyniku wykonywania zadań inwestycyjnych w kwocie 1 300 000,00 zł.
Dodano: 2013-08-06 - Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 610 000,00 zł z przeznaczeniem na: - spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 595 932,74 zł, - pokrycie planowanego deficytu powstałego w związku z realizacją zadań inwestycyjnych w kwocie 14 067,26 zł.
Dodano: 2012-12-06 - Zaciągnięcie kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 2 150 000,00 zł (słownie: dwa miliony sto pięćdziesiąt tysięcy złotych
Dodano: 2012-06-25 - Kredyt bankowy na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Miasta Przeworska.
Dodano: 2012-03-22 - Kredyt bankowy na pokrycie deficytu budżetu miasta Przeworska.
Dodano: 2011-03-01 - Kredyt bankowy w wysokości 2500000 zł
Dodano: 2010-07-29 - Udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1 350 000,00 PLN na współfinansowanie zadań inwestycyjnych na rzecz Samodzielnego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lesku Lesko.
Dodano: 2009-07-13