Przetargi.pl
Usługa udostępnienia systemów naboru elektronicznego do rybnickich placówek oświatowych na lat szkolnych 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 w podziale na zadania: Zadanie nr 1) nabór elektroniczny do przedszkoli będących jednostkami budżetowymi działającymi na terenie Miasta Rybnika Zadanie nr 2) nabór elektroniczny do szkół podstawowych będących jednostkami budżetowymi działającymi na terenie Miasta Rybnika, Zadanie nr 3) nabór elektroniczny do szkół ponadgimnazjalnych/ponadpodstawowych będących jednostkami budżetowymi działającymi na terenie Miasta Rybnika.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2019-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa udostępnienia systemów naboru elektronicznego do rybnickich placówek oświatowych na lat szkolnych 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 w podziale na zadania: Zadanie nr 1) nabór elektroniczny do przedszkoli będących jednostkami budżetowymi działającymi na terenie Miasta Rybnika Zadanie nr 2) nabór elektroniczny do szkół podstawowych będących jednostkami budżetowymi działającymi na terenie Miasta Rybnika, Zadanie nr 3) nabór elektroniczny do szkół ponadgimnazjalnych/ponadpodstawowych będących jednostkami budżetowymi działającymi na terenie Miasta Rybnika.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 - nabór elektroniczny do przedszkoli będących jednostkami budżetowymi działających na terenie Miasta Rybnika Wymaga się, by system w obszarze funkcjonalnym dotyczącym naborów elektronicznych do przedszkoli: 1) umożliwiał stworzenie i opublikowanie internetowego informatora o ofercie przedszkoli; informator musi składać się z wizytówek poszczególnych przedszkoli; 2) umożliwiał dostęp do informacji o przebiegu rekrutacji na każdym etapie rekrutacji dla organu prowadzącego oraz poszczególnych przedszkoli; 3) umożliwiał dokonywanie przez organ prowadzący korekt w planie naboru w trakcie całego okresu trwania procedury rekrutacyjnej; 4) umożliwiał wypełnienie podania o przyjęcie do przedszkola przy użyciu formularza elektronicznego na stronie internetowej; 5) umożliwiał organowi prowadzącemu ustalanie zakresu danych na podaniu o przyjęcie do przedszkola oraz określanie minimalnego zakresu danych, jakie należy podać, aby możliwe było wygenerowanie podania w systemie; 6) umożliwiał wskazanie przez opiekunów prawnych listy maksymalnie 3 preferowanych przedszkoli, do których wnioskują o przyjęcie wraz z zaznaczeniem kolejności preferencji; 7) umożliwiał wcześniejszy przydział dzieci kontynuujących uczęszczanie do danego przedszkola na podstawie deklaracji kontynuacji; 8) umożliwiał definiowanie stosowanych kryteriów naboru (w tym kryteriów automatycznych) oraz obliczanie liczby punktów z tytułu spełnienia kryteriów, określonych w zasadach rekrutacji; 9) umożliwiał organowi prowadzącemu przeprowadzenie serii przydziałów próbnych, w trakcie których jest możliwość dokonywania zmian w planie naboru; 10) umożliwiał pobranie informacji o wynikach rekrutacji przez przedszkola, zawierających imię i nazwisko kandydata, w formacie .xls i .pdf; 11) umożliwiał publikację wyników rekrutacji indywidualnie dla każdego z kandydatów; 12) umożliwiał wprowadzenie przez przedszkola informacji o potwierdzeniu woli nauki przez kandydatów do nich zakwalifikowanych; 13) umożliwiał publikację informacji o pozostających wolnych miejscach; 14) umożliwiał wprowadzanie przez przedszkola informacji o kandydatach przyjmowanych do nich w ramach rekrutacji uzupełniającej i dodatkowej, czyli przyjmowanych bezpośrednio przez przedszkole, poza przydziałem; 15) umożliwiał organowi prowadzącemu kontrolę stanu wykonania prac na kolejnych etapach rekrutacji przez wszystkie uczestniczące w procesie jednostki; 16) umożliwiał kontrolowanie raportem obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego; 17) spełniał określone obowiązującym prawem wymogi w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 12 kwietnia 2012 r. poz. 526 ze zmianami) Liczba punktów naborowych w poszczególnych latach może się różnić. Zamawiający szacuje, że maksymalna liczba punktów naborowych obsługiwanych w procesie rekrutacji do przedszkoli nie przekroczy 44. Zadanie 2 nabór elektroniczny do szkół podstawowych będących jednostkami budżetowymi działających na terenie Miasta Rybnika, Wymaga się, by system w obszarze funkcjonalnym dotyczącym naborów elektronicznych do szkół podstawowych: 1) umożliwiał stworzenie i opublikowanie internetowego informatora o ofercie szkół podstawowych; informator musi składać się z wizytówek poszczególnych szkół; 2) umożliwiał dostęp do informacji o przebiegu rekrutacji na każdym etapie rekrutacji dla organu prowadzącego oraz poszczególnych szkół podstawowych; 3) umożliwiał dokonywanie przez organ prowadzący korekt w planie naboru w trakcie całego okresu trwania procedury rekrutacyjnej; 4) umożliwiał wypełnienie podania o przyjęcie do szkoły podstawowej przy użyciu formularza elektronicznego na stronie internetowej; 5) umożliwiał organowi prowadzącemu ustalanie zakresu danych na podaniu o przyjęcie do szkoły podstawowej oraz określanie minimalnego zakresu danych, jakie należy podać, aby możliwe było wygenerowanie podania w systemie; 6) umożliwiał wskazanie przez opiekunów prawnych listy maksymalnie 3 preferowanych szkół podstawowych (pozaobwodowych), do których wnioskują o przyjęcie wraz z zaznaczeniem kolejności preferencji; 7) umożliwiał automatyczne przyjęcie do szkoły kandydatów z jej obwodu; 8) umożliwiał dostęp do informacji o uczniach z obwodu oraz kandydatach spoza obwodu; 9) umożliwiał definiowanie stosowanych kryteriów naboru (w tym kryteriów automatycznych) oraz obliczanie liczby punktów z tytułu spełnienia kryteriów określonych w zasadach rekrutacji; 10) umożliwiał organowi prowadzącemu przeprowadzenie serii przydziałów próbnych, w trakcie których jest możliwość dokonywania zmian w planie naboru; 11) umożliwiał pobranie informacji o wynikach rekrutacji przez szkoły, zawierających imię i nazwisko kandydata, w formacie .xls i .pdf; 12) umożliwiał publikację wyników rekrutacji indywidualnie dla każdego z kandydatów; 13) umożliwiał wprowadzenie przez szkoły informacji o potwierdzeniu woli nauki przez kandydatów do nich zakwalifikowanych; 14) umożliwiał publikację informacji o pozostających wolnych miejscach; 15) umożliwiał wprowadzanie przez szkoły informacji o kandydatach przyjmowanych do nich w ramach rekrutacji uzupełniającej i dodatkowej, czyli przyjmowanych bezpośrednio przez szkołę poza przydziałem; 16) umożliwiał eksport list przyjętych w formacie *.SOU w celu zasilenia danymi bazy przyjętych programów uczniowskich (specyfikacja formatu jest przedstawiona poniżej); 17) umożliwiał organowi prowadzącemu kontrolę stanu wykonania prac na kolejnych etapach rekrutacji przez wszystkie uczestniczące w procesie jednostki; 18) spełniał określone obowiązującym prawem wymogi w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 12 kwietnia 2012 r. poz. 526 ze zmianami) Liczba punktów naborowych w poszczególnych latach może się różnić. Zamawiający szacuje, że maksymalna liczba punktów naborowych obsługiwanych w procesie rekrutacji do szkół podstawowych nie przekroczy 34. Zadanie nr 3 – nabór elektroniczny do szkół ponadgimnazjalnych/ponadpodstawowych będących jednostkami budżetowymi działających na terenie Miasta Rybnika Wymaga się, by system w obszarze funkcjonalnym dotyczącym naborów elektronicznych do szkół ponadgimnazjalnych/ponadpodstawowych: 1) umożliwiał prowadzenie rekrutacji na rok 2019/2020 dwutorowo – odrębnie dla absolwentów szkół podstawowych i gimnazjalnych; 2) umożliwiał stworzenie i opublikowanie internetowego informatora o ofercie szkół ponadgimnazjalnych/ponadpodstawowych prowadzonych przez miasto; informator musi składać się z wizytówek poszczególnych szkół i zawierać co najmniej następujące dane: przedmioty nauczane w zakresie rozszerzonym, nauczane języki obce, zajęcia dodatkowe, przedmioty punktowane ze świadectwa gimnazjalnego, limit miejsc, dodatkowe wymagania; informator musi ponadto umożliwiać odnalezienie właściwej szkoły wg jej typu; informator musi być publikowany po zatwierdzeniu wprowadzonej oferty przez organ prowadzący; 3) umożliwiał wypełnienie podania o przyjęcie do szkoły ponadgimnazjalnej/ponadpodstawowej przy użyciu formularza elektronicznego na stronie internetowej; 4) umożliwiał uczniowi wybór maksymalnie 3 szkół oraz dowolnej liczby oddziałów ze wskazaniem kolejności ich preferencji; 5) umożliwiał automatyczne przeliczanie punktów rekrutacyjnych na podstawie ocen ze świadectwa ukończenia gimnazjum, wyników egzaminu gimnazjalnego/po szkole podstawowej oraz kryteriów dodatkowych ustalanych przez dyrektorów szkół; 6) umożliwiał przeprowadzenie rekrutacji dodatkowej (uzupełniającej) na podstawie decyzji komisji rekrutacyjnej szkoły; 7) umożliwiał organowi prowadzącemu, po zakończeniu terminu składania podań a przed ostatecznym przydziałem uczniów do szkół, wykonywanie symulacji przydziału kandydatów; na etapie prowadzenia symulacji, uczniowie oraz szkoły nie powinny mieć dostępu do systemu; 8) umożliwiał organowi prowadzącemu przeprowadzenie serii przydziałów próbnych, w trakcie których jest możliwość dokonywania zmian w planie naboru oraz łatwy powrót do dowolnie wybranego z przydziałów przeprowadzonych wcześniej i uznania go za ostateczny; 9) umożliwiał organowi prowadzącemu na ostateczne zatwierdzenie wyników przydziału uczniów do szkół; 10) umożliwiał pobranie informacji o wynikach rekrutacji przez szkoły, zawierających imię i nazwisko kandydata, w formacie .xls i .pdf; 11) umożliwiał publikację wyników rekrutacji indywidualnie dla każdego z kandydatów; 12) umożliwiał wprowadzenie przez szkoły informacji o potwierdzeniu woli nauki przez kandydatów do nich zakwalifikowanych; 13) umożliwiał publikację informacji o pozostających wolnych miejscach; 14) umożliwiał wprowadzanie przez szkoły informacji o kandydatach przyjmowanych do nich w ramach rekrutacji uzupełniającej i dodatkowej, czyli przyjmowanych bezpośrednio przez szkołę, poza przydziałem; 15) umożliwiał eksport list przyjętych w formacie *.SOU w celu zasilenia bazy danych przyjętych w programach uczniowskich (specyfikacja formatu jest przedstawiona poniżej); 16) umożliwiał organowi prowadzącemu kontrolę stanu wykonania prac na kolejnych etapach rekrutacji przez wszystkie uczestniczące w procesie jednostki; 17) włączał Zamawiającego do bazy wielojednostkowej (nabór zintegrowany dla województwa śląskiego); 18) spełniał określone obowiązującym prawem wymogi w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 12 kwietnia 2012 r. poz. 526 ze zmianami). Liczba punktów naborowych w poszczególnych latach może się różnić. Zamawiający szacuje, że maksymalna liczba punktów naborowych obsługiwanych w procesie rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych/ponadpodstawowych nie przekroczy 11.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach