Przetargi.pl
Usługa ubezpieczenia w zakresie użytkowanego mienia oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem, posiadanych pojazdów oraz odpowiedzialności cywilnej zakładu opieki zdrowotnej – 3 zadania

Lotnicze Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. + 48 22 22 99 931 , fax. +48 22 22 99 933
  • Data zamieszczenia: 2019-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
    ul. Księżycowa 5
    01-934 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. + 48 22 22 99 931, fax. +48 22 22 99 933
    REGON: 1632107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ubezpieczenia w zakresie użytkowanego mienia oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem, posiadanych pojazdów oraz odpowiedzialności cywilnej zakładu opieki zdrowotnej – 3 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa ubezpieczenia w zakresie użytkowanego mienia oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem, posiadanych pojazdów oraz odpowiedzialności cywilnej zakładu opieki zdrowotnej. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Zadanie 1 - Usługa ubezpieczenia użytkowanego mienia oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem; Zadanie 2 – Usługa ubezpieczenia posiadanych pojazdów; Zadanie 3 – Usługa ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej zakładu opieki zdrowotnej (obowiązkowe i nadwyżkowe). Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3a, 3b, 3c do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia z prawem opcji w zakresie jednostronnego rozszerzenia umowy, tj. zwiększenia sumy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem, z zachowaniem zakresu ubezpieczenia jak dla sumy gwarancyjnej podstawowej, szczegółowo opisanego w pkt 4 opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 (zwanym dalej: Prawem Opcji). 1) Skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa Opcji może nastąpić w okresie obowiązywania Umowy, maksymalny okres ubezpieczenia polisy nadwyżkowej będzie analogiczny jak dla polisy podstawowej, tj. 01.04.2019-31.03.2020 r. dla pierwszego okresu ubezpieczeniowego i 01.04.2020-31.03.2021 r. 2) Zamawiający może skorzystać z Prawa Opcji jednokrotnie lub wielokrotnie stosowanie do własnych potrzeb. 3) Warunkiem każdorazowej realizacji Prawa Opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli (w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Wykonawcy podany w Umowie), w którym wskazana zostanie wysokość sumy gwarancyjnej wymagana przez Zamawiającego. 4) Rozliczenie Wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu skorzystania przez Zamawiającego z Prawa Opcji nastąpi na podstawie wystawionej faktury VAT zawierającą zaktualizowaną w zakresie podstawowym składkę ubezpieczeniową proporcjonalnie do ilości dni składki wynikającej ze zwiększonej sumy gwarancyjnej „dobrowolnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem” według stawki przyjętej dla okresu rozliczeniowego zadania nr 1 zgodnie ze złożonym formularzem ofertowym. 5) Prawo Opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z Prawa Opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66512000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium do dnia 13.02.2019 r. do godz. 12:30 w wysokości: zadanie nr 1 – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) zadanie nr 2 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) zadanie nr 3 – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) Forma wpłaty wadium: 1) Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, płatne na konto 36 1130 1017 0020 1459 3620 0008 w banku BGK S. A., b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada aktualne zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 999 z poźn. zm.) na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach