Przetargi.pl
Usługa ubezpieczenia komunikacyjnego pojazdów Sulechowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego "SuPeKom" Sp. z o.o.

Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, ul. Poznańska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3852407 w. 49 , fax. 68 3852370
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o.
    ul. Poznańska 18
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 68 3852407 w. 49, fax. 68 3852370
    REGON: 97792265100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: supekom.bip.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy Sulechów

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ubezpieczenia komunikacyjnego pojazdów Sulechowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego "SuPeKom" Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów Sulechowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego „SuPeKom” Sp. z o. o. obejmujące: a) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) pojazdów mechanicznych za szkody wyrządzone w związku z ruchem tych pojazdów na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz odpowiedzialności cywilnej (OC) pojazdów mechanicznych za szkody wyrządzone w ruchu zagranicznym, b) ubezpieczenie autocasco pojazdów mechanicznych – w ruchu i podczas postoju (AC) oraz kradzież (KR), c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów (NNW), d) ubezpieczenie Assistance (ASS) w okresie od 01.01.2018 roku do 31.12.2019 roku w terminach podanych w załączniku nr 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej specyfikacji: Załącznik nr 5: Opis przedmiotu zamówienia zawierający wymagany zakres i warunki ubezpieczenia; Załącznik nr 6: Klauzule fakultatywne ubezpieczenia; Załącznik nr 7: Wykaz pojazdów; Załącznik nr 8: Szkodowość. 2. Zamawiający zastrzega, że podany w niniejszej specyfikacji wykaz pojazdów może ulec zmianom. Wykonawca jest zobowiązany do objęcia ochroną ubezpieczeniową poszczególne pojazdy od dnia podanego w załączniku nr 7 wg stanu na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania, a także nowo zakupionego, wg stawek jednostkowych i składek zgodnych ze złożoną ofertą. Zaktualizowaną ilość i wartość przedmiotu ubezpieczenia zawierać będą wnioski o wystawienie dokumentów ubezpieczeniowych złożone po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do doubezpieczenia pojazdów w przypadku zwiększenia zakresu ubezpieczenia (np. dodatkowe ubezpieczenie pojazdu w zakresie AC, którym nie był objęty, itp.). Wówczas w odniesieniu do aktualnie posiadanych przez Zamawiającego polis Wykonawca wystawi dodatkowe umowy, w których sumy ubezpieczenia odpowiadać będą różnicy między sumami ubezpieczenia z tych polis, a faktyczną wartością mienia posiadanego przez Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od ubezpieczenia pojazdu ubezpieczeniem autocasco w każdym czasie trwania umowy. Zapisy punktu 3.11 załącznika nr 6 do SIWZ stosuje się odpowiednio. 5. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym, z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielanej ochrony według systemu pro rata temporis za każdy dzień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66514110-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej obejmującej co najmniej przedmiot zamówienia lub zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową na terenie Rzeczypospolitej Polskiej obejmującą co najmniej przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo/a – jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS/ rejestrze przedsiębiorców. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 roku, poz. 184 z późniejszymi zmianami) - wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - złożone w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji podawanych na otwarciu ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną