Przetargi.pl
USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY WOLBÓRZ

Gmina Wolbórz ogłasza przetarg

  • Adres: 97320 Wolbórz, Pl. Jagiełły
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 164 251, , fax. 446 164 241
  • Data zamieszczenia: 2018-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolbórz
    Pl. Jagiełły 28
    97320 Wolbórz, woj. łódzkie
    tel. 446 164 251, , fax. 446 164 241
    REGON: 59064785900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolborz.4bip.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY WOLBÓRZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa ubezpieczenia Gminy Wolbórz w zakresie: • ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, • ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, • ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, • ubezpieczeń komunikacyjnych; 2. Kod grupy wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe 66515100-4 Usługi ubezpieczenia od ognia 66515400-7 Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66515000-3 Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66516000-0 Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66516400-4 Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66514110-0 Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66516100-1 Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66512100-3 Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z klauzulami rozszerzającymi zakres ochrony ubezpieczeniowej określa Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Załączniki nr 8-11. Wzór Umowy stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 7. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 9. Przygotowanie niniejszego postępowania nie było poprzedzone przeprowadzeniem dialogu technicznego. 10. Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, o których to wymaganiach mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Usługa ubezpieczenia polega na spełnieniu określonego świadczenia pieniężnego w razie zajścia przewidzianego w umowie wypadku, czynności w zakresie realizacji zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:  w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia, na który składa ofertę;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2 Pełnomocnictwo (lub ciąg pełnomocnictw) osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub wpisem do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (należy załączyć tylko w sytuacji, kiedy ofertę podpisuje osoba, której uprawnienie do reprezentacji nie wynika z wpisu do właściwego rejestru lub wpisu do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). Jeżeli pełnomocnictwo zostało udzielone przez osoby nie będące aktualnie uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, Wykonawca winien załączyć odpis pełny z właściwego rejestru. 1.3 W przypadku składania oferty wspólnej dodatkowo: pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.4 Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wymagane art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku oferty wspólnej każdy Wykonawca składa oświadczenie podpisane w swoim imieniu. 1.5 Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp - Załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku oferty wspólnej każdy Wykonawca składa oświadczenie podpisane w swoim imieniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza w tym oświadczeniu informacje o podwykonawcach. 2. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji udzielanej bezzwłocznie po otwarciu ofert, o której mowa w rozdziale XVII pkt. 4 SIWZ, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Powyższy wymóg nie dotyczy Wykonawcy, którego oferta była jedyną ofertą. Oświadczenie należy przesłać w formie elektronicznej i złożyć w oryginale. Oświadczenie można złożyć na druku Załącznika Nr 7 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach