Przetargi.pl
Usługa szycia przedmiotów umundurowania wyjściowego.

15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-231 Szczecin, Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 48 38, , fax. 261 45 23 98
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
    Narutowicza 10A
    70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 48 38, , fax. 261 45 23 98
    REGON: 32098789500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szycia przedmiotów umundurowania wyjściowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest szycie, z użyciem tkanin producenta, umundurowania wyjściowego dla żołnierzy zawodowych. Wymagania techniczne, materiały zasadnicze i dodatki, rodzaje szwów, elementy składowe, opis wykonania, klasyfikację wielkości oraz cechowanie, składanie i pakowanie, określa – „Wojskowa Dokumentacja Techniczno – Technologiczna” umieszczona na stronie internetowej www.15wog.wp.mil.pl Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem uszycie wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia – stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w formularzu cenowym – stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ przedmiotów zaopatrzenia mundurowego, stanowiący integralną część SIWZ. Przedmioty zamówienia podlegają nadzorowi jakości realizowanemu przez 74 Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe -74 RPW, ul. Legionów 83, 91-072 Łódź w zakresie AQAP 2110 wydanie D wersja 1 (poz. 1-7), AQAP 2131 wydanie C wersja 1 dla (poz. 8-9). 1. Umundurowanie zostanie wykonane z materiału własnego Wykonawcy. Zastosowany materiał oraz wszystkie dodatki do wykonania danego przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z WDTT dotyczącą konkretnego przedmiotu. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wyprodukowany na podstawie obowiązującej wojskowej dokumentacji techniczno-technologicznej (WDTT) i zgodny ze wzorami przedmiotów obowiązującymi w Ministerstwie Obrony Narodowej. 3. Wszystkie przedmioty zamówienia muszą być oferowane w wymaganej jakości i ilości orasz muszą pochodzić z produkcji 2020 r., i być fabrycznie nowe. 4. Zamówienie oraz wszelkie czynności wstępne takie jak pobranie rozmiarów antropometrycznych na podstawie których Wykonawca wykona przedmiot umowy, zostaną pobrane w siedzibie Zamawiającego. 5. Przymiarka na podstawie której Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy , zostaną wykonane w siedzibie Wykonawcy. 6. Termin pobrania rozmiarów antropometrycznych i termin przymiarki zostanie określony w trybie roboczym (pisemnie lub telefonicznie oraz faksem) pomiędzy przedstawicielem Zamawiającego a Wykonawcą. 7. Zamawiający zastrzega, że w przypadku niewłaściwego wykonania pomiarów antropometrycznych przez Wykonawcę, Zamawiający wyznaczy dodatkowy termin na wykonanie ponownych pomiarów. Wykonawca dokona ponownych pomiarów w m. Szczecin, na własny koszt. Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. 8. Przedmiot zamówienia, przed jego wysłaniem do Zamawiającego, będzie zgłoszony przez Wykonawcę do odbioru wojskowego. 9. Odbioru Wojskowego dokona przedstawiciel 74 Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego (ul. Legionów 83, 91-072 Łódź, Tel 042 7504165 ) w ciągu 7 dni od daty powiadomienia przez Wykonawcę o gotowości przedmiotu zamówienia do odbioru. 10. Odbiór wojskowy prowadzony będzie w miejscu określonym przez Wykonawcę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i będzie prowadzony w oparciu o WDTT dotyczącą danego przedmiotu zamówienia oraz potwierdzony za zgodność przez Wojskowy Ośrodek Badawczo Wdrożeniowy Służby Mundurowej. 11. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia jednorazowo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98393000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10 569,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 - z dopiskiem „wadium w postępowaniu 93-ZP-11-20-244 9.4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. 9.5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu przez inny podmiot, nie składający ofertę, należy w tytule przelewu poza nr referencyjnym postępowania, wskazać nazwę podmiotu , na rzecz którego wadium jest wnoszone. 9.6. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 lit. od b do e , powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.7. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”. 9.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.6.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przed zawarciem umowy w przedstawi aktualne zaświadczenie wydane przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi o zgodności wzoru zakładowego z obowiązującą Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną i wzorem do produkcji seryjnej. Przedłożenie zaświadczenia będzie warunkiem zawarcia umowy. Dokument należy dostarczyć Zamawiającemu w dniu podpisania umowy w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający, może żądać okazania do wglądu oryginałów wyżej wymienionych dokumentów. Wykonawca powinien posiadać wszelkie uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia. Przedmioty zamówienia winny być wykonane według aktualnego wzoru w MON, zgodnie z obowiązującą Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną (WDTT) oraz zgodnie z odpowiednią Decyzją MON.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach