Przetargi.pl
Usługa stałego utrzymania w czystości pomieszczeń Instytutu Adama Mickiewicza

Instytut Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 00-560 Warszawa, ul. Mokotowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 476 100 , fax. 224 476 152
  • Data zamieszczenia: 2020-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Adama Mickiewicza
    ul. Mokotowska 25
    00-560 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 476 100, fax. 224 476 152
    REGON: 14047007100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa stałego utrzymania w czystości pomieszczeń Instytutu Adama Mickiewicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa stałego utrzymania w czystości pomieszczeń Instytutu Adama Mickiewicza zlokalizowanych w Warszawie: 1) ul.Mokotowska 25 - powierzchnia 986,98 m2 2) ul. Mokotowska 33/35, II piętro– powierzchnia 290,03 m2 3) ul. Mokotowska 33/35, III piętro– powierzchnia 388,93 m2 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia powierzchni przeznaczonej do sprzątania o maksimum 45%. Zmniejszenie zakresu usługi może dotyczyć biur Zamawiajacego zlokalizowanych w Warszawie przy ul.Mokotowskiej 33/35 II i III piętro. Zmniejszenie zakresu powierzchni, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym nastąpi w wyniku wystąpienia jednego z niżej wymienionych przypadków: a. Zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego, b. Zmiany w sposobie świadczenia pracy, c. Wypowiedzenia umowy najmu przez Wynajmującego, d. Wygaśnięcia obecnie obowiązującej umowy najmu i nie zawarcia przez Zamawiającego nowej umowy najmu. W przypadku zmniejszenia powierzchni przeznaczonej do sprzątania miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy pomniejszone zostanie o ryczałtowy koszt sprzątania pomieszczeń biurowych przy ul. Mokotowskiej 33/35 II i/lub III piętro. Zmniejszenie zakresu umowy nie będzie powodem żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 2. Wykonawca, zobowiązany jest do zapewnienia i stosowania własnych środków czystości, dezynfekujących, zapachowych, ręczników papierowych, papieru toaletowego oraz worków na śmieci oraz uzupełniania środków higienicznych wg codziennych potrzeb: • płyn odkażający do mycia muszli klozetowych – czyszczący - dezynfekujący, usuwający kamień, bakterie, wirusy, grzyby, • kostka zapachowa do WC z zawieszką, odświeżająca, o właściwościach antybakteryjnych i zapobiegająca osadzaniu się kamienia, • preparat odświeżające powietrze – w aerozolu pozostawiające świeży zapach, • płyn do mycia szyb i powierzchni szklanych – nie pozostawiający zacieków smug, nadający przyjemny zapach, • płyn do mycia glazury/terakoty – usuwający brud, osad z mydła pozostawiając świeży zapach nadając połysk powierzchniom czyszczonym, • mleczko do czyszczenia wc i umywalek – pozwalający utrzymać powierzchnię w stanie czystości, nie rysujący powierzchni, usuwający tłuszcz, brud, plamy pleśni, osady z kamienia i rdzy, • środek czyszczący do mebli – środek w aerozolu, nie pozostawiający smug i zacieków, usuwający kurz oraz opóźniający gromadzenie się go na czyszczonych powierzchniach, zawierający komponent antystatyczny. • środek czyszczący do ekranów komputerów i innych urządzeń biurowych – środek w aerozolu nie pozostawiający smug, usuwający kurz oraz opóźniający gromadzenie się go na czyszczonych powierzchniach, zawierający komponent antystatyczny. • środek czyszczący do mebli zabytkowych w stylu Art. Deco firmy Renuwell, Moebel Regenerator fuer helle und dunkle Moebel lub równoważny o nie gorszych własciwosciach od wymienionych Meble zabytkowe znajdują się na I piętrze oraz w recepcji w budynku głównym przy ul. Mokotowskiej 25 (zalecenie konserwatora mebli zabytkowych). • papier toaletowy w dużej rolce, biały, miękki, celulozowo-makulaturowy, min. 2-warstwowy, łatwo się rozpuszczający, gofrowany, (zapotrzebowanie dla ok. 190 osób, które codziennie pracują w biurze) • ręcznik składany papierowy typu Z-Z, miękki, o niskim stopniu pylenia, kolor biały, wodo-utwardzony, gofrowany (zapotrzebowanie dla ok. 190 osób, które codziennie pracują w biurze). • ręczniki papierowe w dużej rolce (ok. 60 szt. miesięcznie), • mydło w płynie – z zawartością lanoliny, nawilżające skórę zawierające naturalny składnik antybakteryjny (zapotrzebowanie dla około 190 osób, które codziennie pracują w biurze ), • kostki do zmywarki gwarantujące wysoką jakość mycia naczyń (ok. 120 szt. kostek miesięcznie), • płyn do mycia naczyń - zawierający substancje usuwające tłuszcz i wszelkiego rodzaju inne silne zabrudzenia, niepodrażniający skóry rąk, o przyjemnym zapachu, • płyn do zmywania powierzchni twardych (m.in. gres, parkiet, marmur i inne) – o właściwościach myjących, o przyjemnym zapachu, • gąbki do zmywania naczyń o wymiarach nie mniejszych niż 85 x 55 x 25 mm, posiadające szorstką powłokę do czyszczenia trwałych zabrudzeń, • Zamawiający prowadzi selektywną segregację odpadów, w związku z tym wymagane będzie zapewnienie worków w odpowiedniej kolorystyce zgodnie z obowiązującymi przepisami (pojemność koszy na śmieci od 5L do 80 L). Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie w czystości ścierek, mopów, szczotek i innych akcesoriów służących do sprzątania (akcesoria nie mogą nosić oznak całkowitego zużycia) poprzez ich okresową wymianę: a) wymiana ścierek do kurzu z włóknem antystatycznym – 1 raz w tygodniu, b) wymiana mopów – 1 raz w miesiącu lub w razie potrzeby, c) wymiana gąbek do zmywania – 1 raz w tygodniu lub w razie potrzeby. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1,1A,1B do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty, oświadczeń, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru, oraz dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach