Przetargi.pl
Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach oraz trenach zewnętrznych położonych w rejonach ADM 2 i 3, będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41600 Świętochłowice, ul. Tunelowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. (32) 245 48 44
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o.
    ul. Tunelowa 2
    41600 Świętochłowice, woj. śląskie, fax. (32) 245 48 44
    REGON: 24327193700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpglswietochlowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach oraz trenach zewnętrznych położonych w rejonach ADM 2 i 3, będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach oraz terenach zewnętrznych położonych w rejonach Administracji nr 2 i 3 będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia z podziałem na części, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Pzp. 3. Zamówienie podzielono na 2 części: 1) CZĘŚĆ NR 1 – Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach oraz terenach zewnętrznych położonych w rejonie Administracji Domów Mieszkalnych nr 2 będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach oraz terenach zewnętrznych położonych w rejonie Administracji Domów Mieszkalnych nr 2, o łącznej powierzchni: 65.406,11 m²,w tym powierzchnie wewnętrzne: 43.901,67 m² oraz powierzchnie zewnętrzne: 21.504,44 m². 2) CZĘŚĆ NR 2 – Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach oraz terenach zewnętrznych położonych w rejonie Administracji Domów Mieszkalnych nr 3 będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach oraz terenach zewnętrznych położonych w rejonie Administracji Domów Mieszkalnych nr 3, o łącznej powierzchni: 40.204,00 m², w tym powierzchnie wewnętrzne: 26.703,00 m² oraz powierzchnie zewnętrzne: 13.501,00 m². 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ/ załącznik nr 1 do wzoru umowy – wykaz obowiązków w zakresie utrzymania porządku i czystości. 5. Wykaz powierzchni objętych przedmiotowym zamówieniem dla poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ/ załącznik nr 2 do wzoru umowy. 6. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga dla każdej części zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 108 ze zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac porządkowo - sprzątających. Wymóg nie dotyczy m.in. dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Zamawiający zastrzega, że powierzchnia objęta przedmiotowym zamówieniem, wyszczególniona w załączniku nr 6 do SIWZ/ załącznik nr 2 do wzoru umowy, może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia w związku ze zmianą powierzchni zewnętrznych oraz ilości budynków zarządzanych przez Zamawiającego. Powyższe zmiany mogą wynikać w szczególności: - ze zmiany stanu prawnego budynku/ów zarządzanych przez Zamawiającego; - z wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont). Budynki, będące w trakcie wyłączania z eksploatacji, w których trwa wysiedlanie lokatorów, w wykazie, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ/ załącznik nr 2 do wzoru umowy, zaznaczone zostały kolorem czerwonym. W przypadku wyłączenia budynku z eksploatacji zmianie może ulec powierzchnia wewnętrzna o metry zaznaczone kolorem czerwonym; - z przekazania nieruchomości objętej przedmiotem zamówienia innemu podmiotowi w zarządzanie. Ww. zmiany będą dokonywane na podstawie aktualizacji ww. załącznika do SIWZ/do umowy bez konieczności renegocjowania pozostałych warunków umowy. Zasady zmiany wynagrodzenia oraz sposób jego rozliczania, w przypadku zmiany powierzchni objętej przedmiotowym zamówieniem reguluje wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składane jest w oryginale. 2. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach