Przetargi.pl
Usługa sprzątania pomieszczeń w obiekcie Zespołu Rekreacyjno-Sportowego w Gogolinie tj. hali sportowej położonej przy ul. Krapkowickiej 141A w Gogolinie na 2019r.

Zespół Rekreacyjno-Sportowy w Gogolinie ogłasza przetarg

  • Adres: 47320 Gogolin, al. Przyjaciół Dubendorf
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4076930 , fax. 0-77 4076931
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Rekreacyjno-Sportowy w Gogolinie
    al. Przyjaciół Dubendorf 1
    47320 Gogolin, woj. opolskie
    tel. 0-77 4076930, fax. 0-77 4076931
    REGON: 53241958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrsgogolin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania pomieszczeń w obiekcie Zespołu Rekreacyjno-Sportowego w Gogolinie tj. hali sportowej położonej przy ul. Krapkowickiej 141A w Gogolinie na 2019r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń w obiekcie Zespołu Rekreacyjno-Sportowego w Gogolinie tj. hali sportowej położonej przy ul. Krapkowickiej 141A w Gogolinie na 2019r. 1.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania: 1.1) czynności określonych w załączniku nr 3 do SIWZ, 1.2) wyznaczenia jednego pracownika do nadzoru i kontaktu z ZR-S w Gogolinie, 1.3) utrzymanie stałej czystości w pomieszczeniach ogólnodostępnych: a) korytarze, klatki schodowe – ze szczególnym uwzględnieniem bieżącego zmywania i czyszczenia podłóg; b) toalety: - utrzymanie w stałej czystości podłóg, ścian oraz wszystkich urządzeń sanitarnych i armatury, - bieżące uzupełnianie: mydła w dozownikach, papieru toaletowego i ręczników papierowych w pojemnikach i dezodorantów zapachowych żelowych, c) opróżnianie codzienne koszy na śmieci; 1.4) zapewnienia sprzętu i wyposażenia oraz środków chemicznych, myjących, czyszczących, dezynfekujących i toaletowych w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektu w stałej czystości; 1.5) zgłaszania wszelkich nieprawidłowości administratorowi obiektu – kierownikowi hali sportowej; 1.6) uzgodnienia godzin wykonywania pracy z administratorem obiektu (godziny pracy ekipy sprzątającej ściśle związana jest z grafikiem zajęć rozpisanych miesięcznie). 2. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia, używania sprzętu i wyposażenia (załącznik nr 6 (wykaz minimalny sprzętu) oraz środków czystości w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektu w stałej czystości: 2.1) nie powodujących utraty gwarancji, w przypadku podłogi sportowej 2.2) papier toaletowy biały, dwuwarstwowy, celuloza do 25 pojemników ø 280 mm, 2.3) ręczniki papierowe ZZ, biały, dwuwarstwowy , celuloza – 25 pojemników, 2.4) mydło w płynie - o delikatnym zapachu, nawilżające (nie powodujące wysuszania skóry rąk) – 30 pojemników 0,5 l, 2.5) dezodoranty zapachowe, o delikatnym zapachu-15 szt., 2.6) środki myjące, czyszczące, dezynfekujące, neutralizujące zapachy do toalet, wszystkie o jednakowej nucie zapachowej (np. cytrynowe, morskie). 3. Zamawiający wymaga, aby pracownicy zatrudnieni do wykonywania zamówienia byli pracownikami Wykonawcy, zatrudnionymi na umowę o pracę, sprzątanie dwuzmianowe z sobotami i niedzielami, wyposażonymi w maszyny i sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia minimum dwóch osób na zmianie w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnieni pracownicy muszą posiadać wystarczającą sprawność i kompetencje do prac na wysokościach (do 1 m), radzenia sobie z utrudnieniami architektonicznymi – w tym z samodzielnym przenoszeniem narzędzi pracy, o wadze do kg, między poziomami oraz obsługę ciężkiego sprzętu mechanicznego (maszyna czyszcząca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 3) zdolności technicznej lub zawodowej: a) wymagane jest wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi sprzątania o łącznej powierzchni co najmniej 2000m2 o wartości min. 200.000,00 zł. brutto każda (wykonane bądź wykonywane usługi muszą zostać poparte dowodami, o których mowa w rozdz. VI niniejszej SIWZ), oferty nie spełniające wymagań dotyczących zrealizowanych prac i/lub dotyczących ilości m2 powierzchni zostaną odrzucone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach