Przetargi.pl
Usługa sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocdławiu

Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże Julisza Słowackiego 12-14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 77695407 , fax. 071 7769122
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
    ul. Wybrzeże Julisza Słowackiego 12-14 12-14
    50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 77695407, fax. 071 7769122
    REGON: 93195038200047
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zou.umwd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocdławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocdławiu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909140007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wpłaty wadium w wysokości 15000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy (art. 22 ust. 1 ustawy Pzp): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat i miejsca wykonania lub wykonywania wraz z dołączonymi dokumentami (w postaci tzw. referencji) potwierdzającymi, że zostały one wykonane lub są one wykonane należycie. 3. Wykonawca wykona własnymi siłami 100% zamówienia. 4.Wykonawca zastosuje się do wykonania przedmiotu zamówienia środki czystości posiadające atesty PZH. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art.23 ustawy Pzp.) 6. Dokonanie oceny spełnienia warunków przez Wykonawców, odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, które zawarte są w Rozdziale IX SWIZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. 7.Wykonawca zobowiązany jest ponadto do przestrzegania następujących dodatkowych wymagań Zamawiającego: a) Wykonywanie czynności wynikających z przedmiotu zamówienia poza godzinami pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, odbywać się będzie w godzinach od 16.00 do 22.30 w srody i od 15.30 do 22.30 w pozostałe dni (za wyjątkiem pomieszczeń w obiekcie, przy ulicy Dobrzyńskiej 21 do 23 od godz. 14.30 do godz. 22.30) ze względu na ochronę budynków. W przypadkach wyjątkowych takich jak np. remont, godziny pracy Wykonawcy będą ustalone z Zamawiającym, b) Przy wykonywaniu wszelkich prac na wysokościach, Wykonawca będzie miał obowiązek dysponować osobami posiadającymi stosowne uprawnienia, c) Pracownicy Wykonawcy muszą być ubrani w jednolitą odzież z widoczną nazwą firmy, d) Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy imiennego wykazu osób wyznaczonych do wykonania czynności, wynikających z przedmiotu zamówienia e) Środki czystości wykorzystywane przez Wykonawcę muszą posiadać atest PZH, a Zamawiający ma prawo do bieżącej kontroli tych atestów, f) Wykonawca przedstawi przy podpisaniu umowy wykaz środków czystości jakie zamierza użyć w okresie trwania umowy, uwzględniając charakter usługi oraz zalecenia producenta, który będzie stanowił Załącznik nr 5 do umowy Zamawiający nieodpłatnie udostępni pomieszczenie gospodarcze w każdym obiekcie, w którym wykonywana będzie usługa sprzątania, na przechowywanie środków czystości oraz sprzętu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Załącznikami nr 1-3 oferty. Wykonawcy muszą dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, skompletowane w poniższej kolejności: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku, gdy umowa pomiędzy Wykonawcami określa zasady reprezentowania, Wykonawca zamiast pełnomocnictwa może dołączyć tę umowę. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. W zakresie merytorycznej wiarygodności Wykonawcy: Wykaz wykonanych lub wykonywanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat i miejsca wykonania lub wykonywania wraz z dołączonymi dokumentami (w postaci tzw. referencji) potwierdzającymi, że zostały one wykonane lub są one wykonywane należycie - Załącznik nr 3 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zou.umwd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach