Przetargi.pl
Usługa sprzątania dla Sądu Rejonowego w Opolu

Sąd Rejonowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-368 Opole, ul. Ozimska 60A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 5415406, 5415419 , fax. 77 5415575
  • Data zamieszczenia: 2015-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Opolu
    ul. Ozimska 60A 60A
    45-368 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 5415406, 5415419, fax. 77 5415575
    REGON: 00032378900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: opole.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania dla Sądu Rejonowego w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    (numeracja wg SIWZ) 3.2 Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania dla Sądu Rejonowego w Opolu w budynkach przy ul. Ozimskiej 60a oraz Plebiscytowej 3a oraz sprzątaniem terenu przyległego zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 4A oraz 4B do niniejszej specyfikacji. 3.3 Wymagania: 3.3.1. Usługę sprzątania Wykonawca zobowiązany jest wykonać przy użyciu własnego sprzętu, środków myjących, czyszczących, konserwujących i materiałów (np. kostki WC, papier toaletowy, ręczniki, worki do pojemników na odpady, ściereczki do czyszczenia ekranów komputerowych) oraz swoimi pracownikami, za których działania jest odpowiedzialny. Wykonawca może nieodpłatnie korzystać z wody i energii elektrycznej Zamawiającego na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w obrębie budynku (brak dostępu do gniazd na zewnątrz budynku). 3.3.2. Zamawiający dopuszcza powierzenie wyodrębnionych prac (wymienionych w Załączniku nr 4A, poz. 15, 16, 18, 20, 21, 25, 26 i 27) podwykonawcom. Wykonawca jest odpowiedzialny za zlecone do podwykonania prace oraz skutki działania podwykonawcy. 3.3.3. Usługa powinna być wykonywana, przy zastosowaniu atestowanych profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu ręcznego i mechanicznego, dostarczonego przez Wykonawcę. Dostarczane artykuły higieniczne i środki czyszczące, myjące, konserwujące używane przez Wykonawcę i ewentualnych podwykonawców do realizacji zamówienia winny posiadać atesty tzn. spełniać wymagania bezpieczeństwa użytkowania, nie stanowić zagrożenia dla życia, mienia i środowiska naturalnego oraz posiadać aktualny termin ważności. 3.3.4. Usługa sprzątania z zastrzeżeniem pkt 3.3.5, wykonywana będzie w dni robocze dla Zamawiającego zgodnie z Harmonogramem prac określonym w załączniku nr 4A Tabela A. Harmonogram prac i określenie czynności obowiązkowych. Dodatkowo Wykonawca zapewni przynajmniej 1 osobę do wykonywania prac określonych w załączniku nr 4A Tabela B. Harmonogram prac i określenie czynności dodatkowych. 3.3.5. W porozumieniu z Zamawiającym prace okresowe, o których mowa w pkt 3.3.7 będą mogły być wykonywane w dniach wolnych od pracy, szczególnie jeśli wymaga tego technologia (np. czas schnięcia czyszczonych powierzchni). 3.3.6. Do realizacji wszelkich prac objętych niniejszym postępowaniem przetargowym Wykonawca zobowiązany jest skierować pracowników posiadających aktualne świadectwo niekaralności. 3.3.7. Wykonawca musi zapewnić dodatkowych pracowników na czas realizacji zadań okresowych (np. czyszczenie polimeryzacja podłóg, pranie dywanów i tapicerki krzeseł) w ilości wystarczającej do prawidłowego i terminowego wykonania tych prac. Zapisy pkt 3.3.6 stosuje się odpowiednio. 3.3.8. Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do dostarczania i uzupełniania w sanitariatach następujących środków czystości: a. papier toaletowy celulozowy biały, min. 2-warstwowy; b. ręczniki papierowe celulozowe białe (typu ZZ, składanka); c. mydło w płynie pH 5.5; d. odświeżacze powietrza, kostki WC do muszli i pisuarów; e. worki na śmieci w koszach (dotyczy wszystkich pomieszczeń sądu); 3.3.9. Wykonawca zobowiązany będzie do sprzątania terenu przyległego Sądu Rejonowego w Opolu (chodników, parkingów i dróg). Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy przy sprzątaniu został wymieniony w pkt 26 i 27 załącznika nr 4A): 3.3.10. Pracownicy Wykonawcy zatrudnieni na terenie budynku winni być ubrani jednolicie i posiadać umieszczone w widocznym miejscu identyfikatory. 3.3.11. Wszyscy pracownicy zatrudnieni do wykonania usługi sprzątania na terenie budynku i posesji będą musieli okazać Zamawiającemu zaświadczenie o niekaralności najpóźniej jeden dzień przed przystąpieniem do pracy. 3.3.12. Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy co najmniej jednej osoby koordynującej pracę osób sprzątających, która zapewni stały bieżący nadzór nad osobami sprzątającymi oraz nad jakością wykonywanych prac objętym przedmiotem zamówienia. Ponadto Wykonawca zapewni stały kontakt koordynatora z przedstawicielem Zamawiającego oraz bezpośrednie spotkania w siedzibie w godzinach pracy Zamawiającego - na każde wezwanie Zamawiającego - dotyczy to przypadków związanych z realizacją umowy, a w szczególności kontroli prawidłowego wykonania usługi. 3.3.13. Wszystkie prace porządkowe będą podlegać wyrywkowemu sprawdzaniu przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego przy pomocy obiektywnych parametrów stanu zabrudzenia, np. potarcie białą ściereczką elementów wyposażenia lub ocen stanu zabrudzenia, dywanów, wykładzin, podłóg, a także terenu przyległego. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zostanie spisany protokół, w którym zostaną one wskazane. 3.3.14. Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ. oraz ponosić odpowiedzialność za szkody powstałe wobec pracowników Zamawiającego, osób trzecich (zewnętrznych) oraz majątku Zamawiającego w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy zł zero groszy) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a. wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert o którym mowa w Rozdziale 11 pkt 1 SIWZ, b. wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Kasie Sądu Rejonowego w Opolu, ul. Ozimska 60a, hol (parter) przed upływem terminu składania ofert o którym mowa w Rozdziale 11 pkt 1 SIWZ. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Sądu Rejonowego w Opolu w Banku Gospodarstwa Krajowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Podniesienie jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach