Przetargi.pl
Usługa służby ratowniczej na krytych pływalniach ORKA, DELFIN, NEPTUN w Radomiu

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26600 Radom, ul. Narutowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 851 001 , fax. 483 851 003
  • Data zamieszczenia: 2016-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Spółka z o.o.
    ul. Narutowicza 9
    26600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 851 001, fax. 483 851 003
    REGON: 14698919900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa służby ratowniczej na krytych pływalniach ORKA, DELFIN, NEPTUN w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie służby ratowniczej na: • krytej pływalni Delfin w Radomiu przy ul. Piastowskiej 17, w orientacyjnym wymiarze 5209 osobo-godzin (w tym 364 godzin na sprzątanie) w okresie od 01-01-2016 r. do 31-12-2016 r. w której skład wchodzi niecka basenu pływackiego o wymiarach 25m x 12,5m i głębokości od 1,35m do 1,8m z sześcioma torami. • krytej pływalni Orka w Radomiu przy ul. Młynarskiej 17, w orientacyjnym wymiarze 5209 osobo-godzin (w tym 364 godzin na sprzątanie) w okresie od 01-01-2016 r. do 31-12-2016 r. w której skład wchodzi niecka basenu pływackiego o wymiarach 25m x 12,5m i głębokości od 1,35m do 1,8m z sześcioma torami. • krytej pływalni Neptun w Radomiu przy ul. Wyścigowej 49, w orientacyjnym wymiarze 16694 (w tym 765 godzin na sprzątanie) |w okresie od 01-01-2016 r. do 31-12-2016 r. w której skład wchodzi niecka basenu pływackiego o wymiarach 25m x 16m i głębokości od 1,35m do 1,8m z sześcioma torami, niecka basenu rekreacyjno-szkoleniowego o wymiarach 10m x 12,6m i głębokości od 90cm do 120cm, basen rekreacyjny 168m2 o głębokości od 90 do 120 cm, basen dla dzieci 4m x 12.80m o głębokości 30 cm, 2 zjeżdżalnie rurowe – ślimakowe o długości zjazdu 72 i 65 metrów oraz jacuzzi. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do stałego zwiększenia lub zmniejszenia ilości ratowników w przypadku zmiany przepisów regulujących minimalne wymagania dotyczące liczby ratowników wodnych zapewniających stała kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego – w dacie wszczęcia i prowadzenia postępowania obowiązującym aktem prawnym jest ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH z dnia 23 stycznia 2012r, w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stała kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego( dz. U. z dnia 27 stycznia 2012r. poz. 108) Wymagana ilość ratowników: • Kryta Pływalnia Delfin: 1 osoba na każdej jednostce godzinowej zgodnie z comiesięcznym grafikiem. • Kryta Pływalnia Orka: 1 osoba na każdej jednostce godzinowej zgodnie z comiesięcznym grafikiem. • Kryta Pływalnia Neptun : 3 osoby na każdej jednostce godzinowej; Rozkład godzinowy funkcjonowania poszczególnych pływalni, a tym samym obowiązek nadzoru ratowniczego, będzie szczegółowo określany przez comiesięczne grafiki pracy obiektów i na tej podstawie będzie następowało rozliczenie z Wykonawcą. 3. Usługi w zakresie ratownictwa wodnego musza być świadczone zgodnie z postanowieniami art. 12 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (DZ.U. z 2016 r. poz. 656). Do obowiązków Wykonawcy (ratowników) w szczególności należeć będzie: • Zapewnienie stałego nadzoru nad bezpieczeństwem kąpiących się. • Egzekwowanie przestrzegania regulaminu przebywania i korzystania z pływalni. • Udzielanie pomocy medycznej, a w uzasadnionych przypadkach wezwanie Pogotowia Ratunkowego; 4.Do obowiązków Wykonawcy należy także: • zapewnienia utrzymania czystości zgodnie z wymogami Sanepidu hal basenowych oraz pomieszczeń z których korzysta Zamawiający na krytych pływalniach w Radomiu: „Delfin” przy ul. Piastowskiej 17, „Orka” przy ul. Młynarskiej 17 oraz „Neptun” przy ul. Wyścigowej 49, zgodnie z procedurą mycia ustaloną przez Wykonawcę i zaakceptowaną przez kierownictwo pływalni. Zakres prac sprzątających obejmuje w szczególności: - bieżące sprzątanie hali basenowej, klatki schodowej do rur zjazdowych i dyżurki ratowników, - codzienne mycie i dezynfekcja stopy mokrej, klatki schodowej do rur zjazdowych i przelewów basenowych – po zakończeniu pracy basenu, - gruntowne sprzątanie hali basenowej (czyszczenie i dezynfekcja) – w zależności od stopnia zanieczyszczenia do 3 razy w tygodniu po zakończeniu pracy basenu, - czyszczenie obrzeży basenów na linii wody – do 3 razy w tygodniu po zakończeniu pracy basenu, - mycie parapetów w hali basenowej - do 3 razy w tygodniu po zakończeniu pracy basenu, Środki czystości do wykonywania w/w czynności zapewnia Zamawiający. 5.Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Główny przedmiot zamówienia: 75.25.00.00-3 –usługi straży pożarnej oraz ratownicze, Dodatkowy przedmiot zamówienia: 75.25.20.00-7 - służby ratownicze 6. Zmiany określone w pkt. 2 nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę zmiany wynagrodzenia umownego, określonego w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu 7. Wykonawca musi posiadać oraz przedłożyć przed podpisaniem umowy polisę ubezpieczeniową potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia, mającego być przedmiotem świadczenia przez Wykonawcę. Powyższa polisa musi być aktualna przez cały okres realizacji zamówienia. 8. Zamawiający działając na podstawie z art. 29 ust. 3a ustawy, określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi, wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn zm.). a) Zamawiający wymaga, by co najmniej dwie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji usługi objętej przedmiotem zamówienia co najmniej na okres wykonania niniejszego zamówienia tj. czynności o których mowa w rozdziale III pkt. 3 i 4 (jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy), były przez Wykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 9.Zamawiający nie zastosował przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31a ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75250000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 5.000,00zł. (słownie: pięć tysięcy 00/100) złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach