Przetargi.pl
Usługa serwisu pogwarancyjnego systemu klasy LIMS

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisu pogwarancyjnego systemu klasy LIMS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu pogwarancyjnego systemu klasy LIMS zwanego dalej „SYSTEMEM”. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje : a) świadczenie serwisu pogwarancyjnego SYSTEMU na zasadach określonych w załączniku nr 4 do SIWZ- Warunki serwisowe b) wsparcie i modernizację SYSTEMU, obejmujące bieżące dostosowywanie systemu do zmieniających się potrzeb laboratorium i ewentualnych zmian przepisów prawa w ramach limitu 1000 roboczogodzin. 2. Szczegółowy opis systemu LIMS znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ - Architektura Systemu CS-17 LIMS dla LK KWP w Katowicach. 3. Zamawiający wymaga aby serwisem objęta była cała opisana w załączniku nr 3 do SIWZ konfiguracja. Serwis pogwarancyjny nie obejmuje urządzeń oraz oprogramowania standardowego, tj. systemu operacyjnego Microsoft Windows oraz pakietu biurowego Microsoft Office. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu 36–miesięcznej gwarancji na SYSTEM, której bieg rozpocznie się od dnia zawarcia umowy. Szczegóły udzielonej gwarancji określa załącznik nr 4 do SIWZ- Warunki serwisowe. 5. Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby wykonujące usługi serwisowe posiadały poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne („poufne” zwykłe lub poszerzone) wystawione przez Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego (ABW) lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego (SKW), oraz aktualne zaświadczenia z przeszkolenia do dostępu do informacji niejawnych dla każdej z osób świadczących usługę na rzecz Zamawiającego. Ponadto osoby te muszą zostać wskazane w wykazie osób stanowiącym załącznik nr 3 do umowy – Wykaz osób. Zamawiający zastrzega, że w każdym momencie obowiązywania umowy może wystąpić do Wykonawcy o wgląd do poświadczeń bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne pracowników zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia, ważnych w całym okresie obowiązywania umowy. 6. W przypadku zmian personalnych osób skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, o których mowa w pkt.5, Wykonawca ma obowiązek każdorazowo przekazać Zamawiającemu zaktualizowany wykaz osób stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załączniku nr 3 do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu spoczywa na Wykonawcy 8. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie tj. na formularzu ofertowym, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 9. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 10. CPV: 72611000-6 usługi w zakresie wsparcia technicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanych wyżej oświadczeniach b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa jednolite dokumenty dotyczące podwykonawców. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Oświadczenie Wykonawcy o terminie usunięcia awarii. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że udziela Zamawiającemu 36–miesięcznej gwarancji na usługę serwisu pogwarancyjnego systemu klasy LIMS zwanego dalej „SYSTEMEM”, której bieg rozpocznie się od dnia zawarcia umowy. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym wymaganą przez Zamawiającego 36-miesięczną gwarancję na usługę serwisu pogwarancyjnego systemu klasy LIMS zwanego dalej „SYSTEMEM” 6. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią projektu umowy i przyjmuję je bez zastrzeżeń. 7. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podanie firm oraz danych kontaktowych podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres. 8. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty. 9. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w Rozdz. VII SIWZ. 10.Oświadczenie Wykonawcy, że cena ofertowa została wyliczona zgodnie z dyspozycjami załączników do SIWZ. 11.Oświadczenie Wykonawcy, że wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w rozdz. II SIWZ i zgodnie z rozdz. I SIWZ. 12.Oświadczenie, że w ofercie nie została zastosowana cena dumpingowa i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 13. Oświadczenie Wykonawcy, że wyraża zgodę na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie 14. Zgodnie z art. 91 ust. 3A ustawy PZP Wykonawca jest zobligowany do oferty załączyć informację w formularzu ofertowym o następującej treści „Składając ofertę informujemy Zamawiającego, że wybór będzie* / nie będzie* prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania …………….. , oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku ……….…………..” 15. Oświadczenie, że Wykonawca wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach