Przetargi.pl
Usługa serwisu pogwarancyjnego na okres 12 miesięcy dla serwerowni kontenerowej w projekcie WAT.pl, wraz z modernizacją systemu monitorowania elementów infrastruktury towarzyszącej

Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, gen. Sylwestra Kaliskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261837865, , fax. +48261839723
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
    gen. Sylwestra Kaliskiego 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261837865, , fax. +48261839723
    REGON: 12122900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://wat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisu pogwarancyjnego na okres 12 miesięcy dla serwerowni kontenerowej w projekcie WAT.pl, wraz z modernizacją systemu monitorowania elementów infrastruktury towarzyszącej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu pogwarancyjnego na okres 12 miesięcy dla serwerowni kontenerowej w projekcie WAT.pl, wraz z modernizacją systemu monitorowania elementów infrastruktury towarzyszącej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50332000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca posiada: − certyfikat dla przedsiębiorcy w zakresie instalowania, konserwacji oraz serwisowania systemów klimatyzacyjnych zawierających fluorowane gazy cieplarniane wydany zgodnie z zapisami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych gazach cieplarnianych. − certyfikat dla przedsiębiorcy w zakresie instalowania, konserwacji oraz serwisowania systemów ochrony przeciwpożarowej zawierających fluorowane gazy cieplarniane wydany zgodnie z zapisami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych gazach cieplarnianych. − uprawnienia do serwisowania systemów zasilania gwarantowanego UPS będącego przedmiotem postępowania − autoryzację serwisową producenta systemu klimatyzacji uprawniającą do obsługi serwisowej urządzeń instalacji chłodniczej będących przedmiotem postępowania. − Biuro Obsługi Klienta (BOK) – jako dedykowaną wydzieloną cześć przedsiębiorstwa zapewniającą przyjmowanie zgłoszeń w ramach obsługiwanych umów drogą mailową, telefoniczną lub fax w trybie ciągłym 24/7/365. Ponadto podmiot świadczący usługę biura obsługi klienta powinien posiadać następujące certyfikaty ISO9001, ISO27001, AQUAP 2110 potwierdzające zdolność przedsiębiorstwa do profesjonalnego, ciągłego i rzetelnego sprawowania obsługi klienta
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA SKŁADANA W FORMIE PISEMNEJ Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ; d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; e) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą; OFERTA SKŁADANA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty: a) Formularz ofertowy; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ; d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; e) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą - oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego udzielenia lub kopia poświadczona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. f) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa regulująca współpracę, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach