Przetargi.pl
Usługa serwisowania i naprawy pojazdów Urzędu Morskiego w Słupsku

Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, Al. Sienkiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 428 406 , fax. 059 8428406, 8412443
  • Data zamieszczenia: 2018-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
    Al. Sienkiewicza 18
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 428 406, fax. 059 8428406, 8412443
    REGON: 14502300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisowania i naprawy pojazdów Urzędu Morskiego w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i naprawy pojazdów Urzędu Morskiego w Słupsku. 2.Warunki realizacji przeglądów technicznych: a) przeglądy techniczne obejmują wykonanie czynności odpowiednich dla danego przebiegu kilometrów/motogodzin lub okresu użytkowania, które zostały określone i opracowane przez producentów poszczególnych pojazdów z uwzględnieniem niezbędnych części i materiałów eksploatacyjnych wykorzystywanych w trakcie przeglądów; b) części zamienne i materiały eksploatacyjne użyte w przeglądach technicznych muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie; c) przeglądy techniczne będą wykonywane w ciągu 24 godzin od chwili przyjęcia pojazdu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Termin przeglądu zostanie ustalony telefonicznie; d) w przypadku stwierdzenia w trakcie przeglądu konieczności wymiany części lub podzespołu w pojeździe wykraczającej poza zakres przeglądu Wykonawca może przystąpić do naprawy po otrzymaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego; e) dla zadania nr 3 i 4 niezbędny jest serwis mobilny w miejscu postoju pojazdów wskazanych w zadaniu. 3. Warunki realizacji napraw: a) zakres napraw obejmuje naprawy bieżące pojazdów wykonane na zlecenie Zamawiającego, zgłoszone doraźnie niezwłocznie po ich wystąpieniu; b) części zamienne i materiały użyte muszą być nowe i muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie; c) jeżeli nie jest możliwa naprawa lub serwis w miejscu postoju pojazdu, wykonawca zabezpieczy transport do własnego serwisu a koszty transportu ponosi Zamawiający, d) przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni pisemnie z Zamawiającym jej zakres, przedstawi szacunkowy kosztorys (e-mailem) oraz określi przewidywany termin wykonania, a po jego pisemnej akceptacji przystąpi do naprawy; e) naprawa zostanie wykonana w terminie 48 godzin od dnia akceptacji kosztorysu naprawy pojazdu przez Zamawiającego; f) naprawy pojazdów muszą być wykonywane wg technologii napraw danej marki pojazdów. Ewentualne koszty wynikające z zastosowania niewłaściwej technologii napraw lub niewłaściwych części będą obciążać Wykonawcę; g) wymontowane (zużyte) części zamienne, płyny, zostaną zutylizowane przez Wykonawcę na jego koszt; h) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za pojazd pozostawiony przez Zamawiającego w warsztacie Wykonawcy; i) Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji i 12 miesięcznej rękojmi za wykonaną usługę, a na zastosowane części zamienne i materiały eksploatacyjne gwarancję nie krótszą niż gwarancja udzielona przez producenta; j) w przypadku reklamacji usługi (awaria pojazdu po naprawie) Wykonawca na swój koszt odbierze pojazd z miejsca awarii i wykona naprawę gwarancyjną. 2.6. Podana w pkt. 2.2. SIWZ szacunkowa ilość roboczogodzin w każdym zadaniu ma charakter orientacyjny, określony na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb serwisowania i naprawy pojazdów w okresie 24 miesięcy. Rozliczenie za wykonane usługi nastąpi na podstawie katalogowej ilości roboczogodzin przewidywanej na daną usługę serwisowania lub naprawy danej marki pojazdu. 4. W zakresie zadania nr 1 Zamawiający wymaga, aby zakład naprawczy, w którym świadczone będą usługi, posiadał autoryzację na naprawy mechaniczne i elektryczne dla co najmniej jednej marki pojazdu, ujętej w danym zadaniu. Celem Zamawiającego jest zapewnienie pełnej sprawności użytkowanych pojazdów poprzez uzyskanie ich obsługi technicznej i napraw bieżących na właściwym, wysokim poziomie. Standard usług Zamawiający określa poprzez obiektywny czynnik, jakim jest autoryzacja producenta pojazdu dla zakładu świadczącego naprawy i obsługę. Przy czym, by nie zawężać zasad konkurencji, Zamawiający postawił wymóg posiadania autoryzacji producenta minimum jednej marki pojazdu objętej danym zadaniem. W opinii Zamawiającego, wymaganie dotyczące standardu świadczenia usługi jest uzasadnione i adekwatne do jego potrzeb, które wymagają bezawaryjności pojazdów. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy za cały okres realizacji umowy nie może przekroczyć kwoty netto w zadaniach: zadanie nr 1: 60.000,00 zł netto zadanie nr 2: 30.000,00 zł netto zadanie nr 3: 30.000,00 zł netto zadanie nr 4: 30.000,00 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 8.1. SIWZ, z zastrzeżeniem, że dla podmiotu trzeciego oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania dotyczy przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 ustawy PZP. Dodatkowo do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, potwierdzający, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został Wykonawcy faktycznie udostępniony. 2.Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach