Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 00-901 Warszawa, plac Defilad 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 656 7698 , fax. 022 656 63 37
- Data zamieszczenia: 2011-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o.
plac Defilad 1 1
00-901 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 656 7698, fax. 022 656 63 37
REGON: 01490354700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa serwisowa centrali telefonicznej w budynku PKiN w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego oraz podniesienie wersji oprogramowania centrali telefonicznej typu ALCATEL OmniPCX Enterprise w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503300007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usługi świadczenia serwisu pogwarancyjnego centrali Ericsson typu MD110 nr spr. - 171/BŁiI/16/MG
Dodano: 2016-07-27 - Zakup usługi świadczenia serwisu pogwarancyjnego centrali Ericsson typu MD110-nr sprawy 63/BŁiI/16/TG
Dodano: 2016-03-04 - Usługa serwisu pogwarancyjnego 18 central telefonicznych Hicom, (numer postępowania 80/BŁiI/15/RK)
Dodano: 2015-05-08 - Naprawa i dopasowanie parametrów działania komponentów peryferyjnych do nowej wersji systemu VCS
Dodano: 2014-10-01 - Naprawa i dopasowanie parametrów działania komponentów peryferyjnych do nowej wersji systemu VCS
Dodano: 2014-09-04 - Zakup usługi świadczenia serwisu pogwarancyjnego central Ericsson typu MD110 serii Consono i MX One na okres 24 miesięcy, numer postępowania 3/BŁiI/14/MR
Dodano: 2014-01-22 - Konserwacja sprzętu łączności telefonicznej produkcji Aastra Matra zainstalowanego w obiektach Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
Dodano: 2012-12-14 - Usługa 3-letniego serwisu pogwarancyjnego systemów zasilania gwarantowanego, numer postępowania 172/BŁiI/12/AL
Dodano: 2012-10-22 - Usługi serwisu systemu telekomunikacyjnego (znak sprawy: BZ/SZP-7/12)
Dodano: 2012-06-11 - Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego centrali telefonicznej Ericsson MD - 110
Dodano: 2011-11-24