Przetargi.pl
Usługa równania równiarką dróg gminnych na terenie miasta i gminy Bieżuń

Gmina Bieżuń ogłasza przetarg

  • Adres: 09-320 Bieżuń, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6578056, , fax. 23 6578039
  • Data zamieszczenia: 2019-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieżuń
    ul. Warszawska 2
    09-320 Bieżuń, woj. mazowieckie
    tel. 23 6578056, , fax. 23 6578039
    REGON: 13037791300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biezun.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa równania równiarką dróg gminnych na terenie miasta i gminy Bieżuń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa równania równiarką dróg gminnych na terenie miasta i gminy Bieżuń wskazanych przez Zamawiającego. Szacunkowy czas pracy równiarki – łącznie 120 godzin. W zakres usługi wchodzi: a) sukcesywna usługa równania dróg gminnych nawożonych mieszanką kruszywa łamanego o frakcji 0 ÷ 31,5 mm w ilości około 2000 ton b) sukcesywna usługa równania dróg gminnych nawożonych żwirem frakcjonowanym o frakcji 16 ÷ 31,5 mm w ilości 400 ton, c) równanie dróg gminnych wskazanych przez Zamawiającego Ilości godzin pracy równiaki jest podstawą do oceny złożonych ofert – jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje pracę równiarki na drogach gminnych na których będzie odbywała się dostawa kruszywa i żwiru które są przedmiotem innego zamówienia. Równiarka wykonująca usługę równania powinna być sprawna technicznie. Równiarka będzie obsługiwana przez operatora Wykonawcy posiadającego odpowiednie uprawnienia do obsługi równiarki. Czas pracy równiarki nie obejmuje dojazdu do miejsca realizacji usługi i czasu powrotu do bazy. 3.3 Zakres rzeczowy t.j. wykonanie sukcesywnych usług uzależnione będzie od wyników bieżącej eksploatacji dróg oraz postępującej degradacji stanu technicznego nawierzchni dróg gminnych. Szczegółowy zakres rzeczowy (miejsc usług) zostanie ustalony na podstawie potrzeb jakie ujawnią się w trakcie eksploatacji dróg w okresie od dnia podpisania umowy do 31.10.2019 r. w oparciu o przeprowadzony przegląd dróg pod kątem występowania ich uszkodzeń. 3.4 Zakres usług będzie przekazywany mailem w formie zlecenia. Odbiór poszczególnych usług potwierdzony zostanie na piśmie poprzez podpisanie karty drogowej lub innego dokumentu stwierdzającego ilość efektywnie przepracowanych godzin równiarki, potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego co będzie podstawą do wystawienia faktury częściowej. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45500000-2 wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługa operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 3.6 Za bezpieczeństwo w ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywana będzie usługa równania równiarką od chwili rozpoczęcia usługi aż do zakończenia realizacji odpowiedzialny będzie Wykonawca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność (w tym finansową) za wszelkie uszkodzenia spowodowane podczas wykonywania usługi, również wykonywania usługi niezgodnie z obowiązującym prawem, uszkodzenia sieci, znaków geodezyjnych znajdujących się w obrębie odcinka usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, przekazał Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje potwierdzające), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zamawiający dla zachowania terminu 3 dni dopuszcza przesłanie oświadczenia najpierw w formie elektronicznej, a później niezwłoczne dostarczenie Zamawiającemu w formie pisemnej w oryginale. Inne dokumenty które należy dołączyć do oferty 1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z formularzem cenowym 2) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wisu do CEiDG lub KRS lub ich odpowiednika w innym kraju 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy – załącznik nr 8 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach