Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 51-612 Wrocław, Al. I. J. Paderewskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 473 554 , fax. 71 347 34 48
- Data zamieszczenia: 2019-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Al. I. J. Paderewskiego 35
51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 473 554, fax. 71 347 34 48
REGON: 32786000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://awf.wroc.pl/aktualnosc/przetargi-1014 oraz http://bip.awf.wroc.pl/,
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa realizacji systemu Planowania Zasobów Uczelni (ERP) wraz z systemem Analityki Biznesowej (Business Intelligence) w Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu usługi realizacji systemu Planowania Zasobów Uczelni (ERP) wraz z systemem Analityki Biznesowej (Business Intelligence) w Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Usługa jest realizowana w ramach projektu: Zintegrowany program kształcenia i rozwoju Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu - WND-POWR.03.05.00-00-Z115/17, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 i wspófinansowana w wysokości ok. 74 %, natomiast pozostałe ok. 26% ze środków własnych Zamawiającego. Zamówienie obejmuje prawo opcji, czyli rozszerzenie zamówienia o przedmiot wskazany w poniższym pkt.9, które jest nietożsame z przedmiotem zamówienia ale jest związane z zamówieniem podstawowym. 2. Minimalny/podstawowy zakres przedmiotu zamówienia (PZ) obejmuje: a) Dostawę licencji oraz wdrożenie systemu Planowania Zasobów Uczelni (ERP) w zakresie: i) Finanse i księgowość, ii) Zakupy i sprzedaż, iii) Majątek trwały, iv) Przeniesienie danych migracyjnych- danych administracyjnych finansowo-księgowych, v) Integracja z systemami zewnętrznymi ujętymi w dziale 7.2.1 Opisu przedmiotu zamówienia (dalej zw. OPZ), b) Dostawę licencji oraz wdrożenie systemu Analityki Biznesowej (Business Intelligence). 3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zgodne z OPZ stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ/umowy, w tym dotyczące zakresu prawa opcji. 4. We wszystkich przypadkach, gdzie zostały wymienione nazwy produktów dopuszcza się stosowanie towarów równoważnych, o nie gorszych parametrach użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych. 5. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia tj.: głównie w OPZ, nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, norm czy systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia usługi, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Dodatkowo informuje się, iż wymagane jest wyznaczenie osoby, który będzie pełnił rolę stałego Koordynatora, w trakcie świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia. Koordynator będzie zobowiązany do utrzymania stałego kontaktu telefonicznego i/ lub e-mail z Zamawiającym. Do zadań Koordynatora będzie należało bieżące organizowanie i sprawowanie nadzoru nad prawidłowym świadczeniem usługi, podpisywaniem protokołów odbioru. Osoba ta zostanie wskazana Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy. 7. Zamawiający stawia wymóg przekazania na etapie składania ofert, próbki w postaci wskazanej w Załączniku nr 8 do SIWZ - Scenariusz prezentacji próbki dla systemu klasy ERP, która w przedmiotowym postępowaniu ma dwojaki charakter tj.: a) dokumentu potwierdzającego, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego dla oceny podstawowej funkcjonalności systemu, b) oferty (oświadczenia woli w rozumieniu art. 66 § 1 k.c.) dla oceny kryterium II. 8. Wobec powyższego, próbka, w postaci przeprowadzenia prezentacji cech i właściwości zaoferowanego oprogramowania systemu ERP, jego działania oraz sprawdzenia walorów oferowanego systemu, będzie służyć badaniu, czy oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp, ustaleniu zgodności przedmiotu oferty (treści oferty) z treścią SIWZ oraz sprawdzeniu jego szczegółowych parametrów i zwartościowaniu cech tego przedmiotu według przyjętego kryterium pozacenowego II. 9. Zamawiający zastrzega możliwość zastosowanie prawa opcji dla zwiększenia zakresu zamówienia, stanowiące wartość wynagrodzenia max. do 50 %, w odniesieniu do zamówienia podstawowego, zgodnie z zapisami uwzględnionymi w Załączniku nr 2 do SIWZ/umowy. Prawo opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. Cena usług zamawianych w ramach prawa opcji zostanie określona przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ/umowy. Wskazane prawo opcji obejmuje usługę w zakresie dostawy licencji oraz wdrożenia systemu Planowania Zasobów Uczelni (ERP) w zakresie: a) Kadry i płace, b) Portal Pracowniczy, c) Integracja z systemami zewnętrznymi ujętymi w dziale 7.2.2 OPZ, d) Przeniesienie danych migracyjnych- danych kadrowo-płacowych. Zamawiający w przypadku skorzystania z prawa opcji dopuszcza realizacje tylko całego zakresu opcji wskazanego powyżej (nie dopuszcza realizacji części zakresu). Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 2 do SIWZ/umowy, treść zaznaczona kursywą, w kolorze zielonym. 10. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia, zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) (wartość uwzględnia również wartość opcji). 2. Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarte są w Rozdziale IX. SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę złożoną w wyznaczonym terminie składają się: 1) Formularz ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ/umowy, 2) Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 6 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 4) Wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) zgodnie z zapisem pkt. 17. Rozdziału XI., 5) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy, 6) Próbka zgodnie z opisanymi wymogami w Załączniku 8 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale IV. pkt. 3a) ppkt. 12) SIWZ, Zamawiający żąda: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 7); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (patrz poniższy pkt. 3). 3. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa platformy komunikacyjnej dla usług SmartCity
Dodano: 2023-11-10 - „BUDOWA WRAZ Z MIGRACJĄ DANYCH I WDROŻENIE NOWEJ, DWUJĘZYCZNEJ STRONY INTERNETOWEJ AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. E. GEPPERTA WE WROCŁAWIU, DOSTOSOWANEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH”, Znak postępowania: ZP-4/12/2020.
Dodano: 2021-04-20 - BUDOWA WRAZ Z MIGRACJĄ DANYCH I WDROŻENIE NOWEJ, DWUJĘZYCZNEJ STRONY INTERNETOWEJ AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. E. GEPPERTA WE WROCŁAWIU, DOSTOSOWANEJ JEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2020-12-29 - dostawa i instalacja (wdrożenie) przez Wykonawcę oprogramowania do informatycznego zarządzania i prezentacji on-line zbiorów archiwalno-muzealnych Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
Dodano: 2020-11-25 - Zakup i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie uczelnią w zakresie procesów kontroli zarządczej, zarządzania ryzykiem i audytem wewnętrznym w ramach projektu Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022, nr POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ3/17.
Dodano: 2020-05-26 - Dostawa systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Jeleniej Górze
Dodano: 2019-11-20 - USŁUGA REALIZACJI CENTRALNEJ BAZY UŻYTKOWNIKÓW I ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW – WDROŻENIE SYSTEMÓW W AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROCŁAWIU.
Dodano: 2019-09-03 - Rozwój e-usług w Gminie Bolków poprzez wdrożenie nowych systemów teleinformatycznych oraz zakup niezbędnego wyposażenia
Dodano: 2019-07-11 - Dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania komputerowego oraz zorganizowanie szkoleń w ramach projektu pn. ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH W GMINIE OBORNIKI ŚLĄSKIE.
Dodano: 2019-05-21 - Rozwój e-usług w Gminie Bolków poprzez wdrożenie nowych systemów teleinformatycznych oraz zakup niezbędnego wyposażenia
Dodano: 2019-04-05