Przetargi.pl
Usługa projektowa

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4116399 , fax. 054 4116399
  • Data zamieszczenia: 2012-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Kościuszki 26 26
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4116399, fax. 054 4116399
    REGON: 00587102400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa projektowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług projektowych, polegających na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej, skalkulowaniu kosztów wykonania robót zaprojektowanych, sprawowaniu nadzoru autorskiego oraz uzyskanie w imieniu zamawiającego opinii i decyzji niezbędnych do realizacji projektowanego zadania, polegającego na przystosowaniu nieruchomości przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku na potrzeby Zamawiającego. 2. Nieruchomość, o której mowa w pkt. 1 położona na działce nr 43, obręb ewidencyjny Włocławek, kM 47 i znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej historycznej struktury miasta Włocławek. Na nieruchomości znajduje się budynek, który do 1 września br. stanowił placówkę oświatową, w której w głównej mierze funkcjonował internat oraz odrębny budynek gospodarczy. Całość otoczona jest ogrodzeniem. Opis techniczny nieruchomości zawiera Inwentaryzacja budowlana nieruchomości, stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej siwz. Inwentaryzacja według stanu na dzień 10.09.2012r. zawiera opracowanie w branży budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej. 3. Przystosowanie nieruchomości, o którym mowa w pkt. 1, polegało będzie na wieloetapowej adaptacji poszczególnych elementów nieruchomości na potrzeby działalności statutowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, w tym w szczególności: 1) przebudowie budynku głównego (internat) na budynek administracyjny - zadanie w wykonawstwie planowane w kilku etapach, w zależności od możliwości finansowych, 2) przebudowie budynku gospodarczego na garaże dla samochodów służbowych zamawiającego, 3) zagospodarowaniu terenu nieruchomości wraz z budową ogrodzenia i elementami małej architektury. 4. Zakładany zakres prac budowlanych zgodnie z chronologią ich wykonania: 1) w branży instalacyjnej elektrycznej - wymiana lub wybudowanie nowej instalacji elektrycznej wewnętrznej oświetleniowej i wtykowej, 2) w branży instalacji niskoprądowych - wykonanie nowej instalacji komputerowej, 3) w branży instalacji przeciwpożarowej - wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru z zastosowaniem sygnalizatorów akustycznych i połączenie jej z systemem oddymiania klatek schodowych, 4) w branży sanitarnej: a) wymiana instalacji wodnej, kanalizacji sanitarnej, ciepłej wody wraz z wymianą urządzeń sanitarnych w zakresie dostosowania, istniejących węzłów sanitarnych do obowiązujących warunków sanitarnych; b) wykonanie nowej instalacji hydrantowej dla całego budynku 5) w branży budowlanej: a) remont poszczególnych pomieszczeń biurowych w zakresie wymiany drzwi wewnętrznych, remontu istniejących podłóg drewnianych, malowania ścian i sufitów i w uzasadnionych przypadkach wymiana pozostałej stolarki okiennej; b) remont kapitalny pomieszczeń sanitarnych i socjalnych według nowych rozwiązań funkcjonalnych; c) wykonanie na każdej kondygnacji obudowy środkowych klatek schodowych w wymaganej klasie odporności z montażem drzwi przeciwpożarowych; d) wyposażenie klatek schodowych w urządzenie do usuwania dymu; e) remont pomieszczeń piwnic w zakresie wykonania czynnej wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń, robót malarskich; f) remont kapitalny pomieszczenia po kuchni zlokalizowany w piwnicy. 6) wymiana instalacji centralnego ogrzewania lub wybudowanie nowej instalacji, 7 termomodernizacja dachu i ścian zewnętrznych, wraz z kolorystyką elewacji, 8) wymiana pozostałej stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej, 9) remont drobnych elementów zewnętrznych niezbędnych do wykonania - zewnętrzne schody, tarasy, itp. 10) remont zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej, w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu, 11) remont nawierzchni utwardzonych w zakresie miejsc parkingowych i nawierzchni utwardzonych, wykonanie nowych miejsc postojowych, 12) budowa elementów małej architektury, 13) zagospodarowanie terenów zielonych. 5. Przedmiot zamówienia określony niniejszą siwz obejmuje: 1) przeprowadzenie oceny oddziaływania zadania określonego w pkt.3. na środowisko, uzgodnienie zakresu i stopnia oddziaływania zadania na środowisko z właściwymi organami oraz uzyskanie stosownego postanowienia w trybie art. 63 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. Szczegółowe wytyczne i zalecenia dostępne na stronie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego http://www.mojregion.eu/regionalny-program-operacyjny-wojewodztwa-kujawsko-pomorskiego/ochrona-srodowiska/dokumenty-zalecenia-wytyczne.html 2) uzyskanie decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i uzyskaniu pozwolenia na budowę w zakresie określonym w pkt.3., 3) opracowanie projektów wykonawczych w zakresie jw., 4) opracowanie kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót w zakresie określonym w pkt.3, 5) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w zakresie określonym w pkt.3, 6) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie, wynikało będzie z decyzji, o której mowa w pkt. 5.2)., 7) sprawowanie nadzoru autorskiego, 8) sporządzanie - w okresie ważności pozwolenia na budowę - wyciągów z przedmiaru robót oraz aktualnych w rozumieniu art. 35 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych kosztorysów cząstkowych i specyfikacji technicznych wykonania robót, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na jego pisemne zlecenie, w terminie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia, 9) przeniesienie autorskich praw majątkowych do opracowanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań na zamawiającego, 10) udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na ewentualne zapytania skierowane przez oferentów w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej. 6. Na przedmiot zamówienia, dotyczący opracowania wielobranżowej dokumentacji projektowej w zakresie określonym w pkt.3 oraz pkt.4 celem uzyskania decyzji określonej w pkt. 5.2) składa się wykonanie: 1) audytu energetycznego budynków, wykonanego zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytu, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termo modernizacyjnego (Dz.U. z 2009r. Nr 43, poz. 346) - w ilości 3 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału; 2) projektu budowlanego wielobranżowego, wykonanego - odrębnie w każdej z wymaganych zakresem robót branż, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz.U. t.j. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2008r. Nr 201, poz. 1239 z późn. zm.) - w ilości 5 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału; 3) projektu wykonawczego, wykonanego zgodnie z wymaganiami określonymi rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) oraz z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2008r., Nr 2010, poz. 1239 z późn. zm.) - w ilości 5 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału; 4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonanej zgodnie z wymaganiami określonymi rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału; 5) kosztorysu inwestorskiego w każdej z branż, obejmującego zakres zaprojektowanych robót, wykonanego zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389); - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału; 6) przedmiaru robót w każdej z branż, obejmującego zakres zaprojektowanych robót - wykonanego zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału; 7) kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót, oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w zakresie o którym mowa w pkt.5.9) - wykonane, każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami określonymi rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału. 7. Wykonawca opracuje komplet dokumentacji z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w oparciu o założenia wstępne, niezbędne uzgodnienia, zezwolenia i warunki wydane przez stosowne instytucje, wizje lokalne oraz bieżące konsultacje z zamawiającym. 8. W przyjętych rozwiązaniach projektowych Wykonawca zaproponuje wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. W przypadku powoływania się podczas opisywania przyjętych rozwiązań projektowych na konkretne nazwy własne gotowych produktów i/lub gotowe rozwiązania systemowe producentów, wykonawca ma obowiązek określić konkretne parametry techniczne i jakościowe danego rozwiązania projektowego oraz umieścić informację o możliwości zastosowania rozwiązania równoważnego pod warunkiem spełnienia wskazanych parametrów technicznych i jakościowych. 9. Wykonana dokumentacja musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Do obowiązków wykonawcy należy zlecenie wykonania stosownie do potrzeb: map do celów projektowych oraz uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, decyzji, zezwoleń i sprawdzeń zastosowanych rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. 10. Dokumentację projektową Wykonawca opracuje w formie tradycyjnej (papierowej) zgodnie z wcześniejszym wyszczególnieniem oraz na nośniku elektronicznym z zapisem na płycie DVD w formacie ogólnodostępnym (PDF, JPG).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin zrealizowania usługi projektowej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach