Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8294440 , fax. 61 8294012
- Data zamieszczenia: 2018-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8294440, fax. 61 8294012
REGON: 1293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa prania bielizny pościelowej (poszew, poszewek, prześcieradeł), ręczników, kitli, odzieży porządkowych, obrusów, serwetek, ścierek dom., firan, zasłon, flag, czyszczenie koców, kołder i poduszek dla jednostek organizacyjnych UAM w Poznaniu i Stacji Ekologicznej w Jeziorach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa prania bielizny pościelowej (poszew, poszewek, prześcieradeł), ręczników, kitli, odzieży porządkowych, obrusów, serwetek, ścierek dom., firan, zasłon, flag, czyszczenie koców, kołder i poduszek dla jednostek organizacyjnych UAM w Poznaniu i Stacji Ekologicznej w Jeziorach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6.500,00 PLN (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 21.09.2018 r. godz. 11:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 24 1090 1362 0000 0001 3652 2885 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację czy przedmiot zamówienia wykonany będzie samodzielnie czy z udziałem podwykonawców – załącznik nr 1 do SIWZ, b) Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik, c) Oświadczenie o niewykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ, d) Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – załącznik nr 3a do SIWZ (Jeżeli dotyczy), e) Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 3b (Jeżeli dotyczy), f) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 22a ust 2 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ (Jeżeli dotyczy), g) Dowód wniesienia wadium, h) Pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
Dodano: 2024-04-04 - Usługa prania bielizny szpitalnej
Dodano: 2024-02-22 - Usługa prania bielizny szpitalnej
Dodano: 2024-02-12 - Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od I do VI 2024 roku.
Dodano: 2024-01-17 - Usługa prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej i odzieży operacyjnej oraz kompleksowym serwisem.
Dodano: 2023-12-06 - „USŁUGA PRANIA, DEZYNFEKCJI BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ WRAZ Z NAJMEM BIELIZNY SZPITALNEJ I NAKŁADEK PŁASKICH - MOPÓW”
Dodano: 2023-11-14 - Usługi pralnicze
Dodano: 2023-10-31 - Usługa prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej i odzieży operacyjnej oraz kompleksowym serwisem.
Dodano: 2023-10-19 - Świadczenie usług pralniczych wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej i automatów odzieży operacyjnej
Dodano: 2023-10-05 - Wynajem i serwis odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
Dodano: 2023-09-04